הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג
הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג

גידופים ונאצות: הפייסבוק של אם התינוקת הפך לזירת התגוששות ונמחק

תוך שעות ספורות הציפו מאות תגובות את פרופיל הפייסבוק של אם התינוקת מאשקלון. רובם קיללו וגידפו את האמא והאשימו אותה במעשה, בסוף השבוע נמחק הפרופיל מהרשת החברתית

פורסם בתאריך: 28.10.19 10:47

     

המקרה הקשה בו על פי החשד תקף זיאד אעבד קשות את התינוקת א' בת העשרה החודשים וגרם למותה, הציף על פני השטח את הנושא של קשר רומנטי בין יהודיות לערבים. לאחר שנחשף שמה של האם ברשתות החברתיות נכנסו רבים לפרופיל הפייסבוק שלה וזיהו כי מדובר בה מאחר שהיא העלתה בו בקשה להתפלל לרפואת בתה שעוברת ניתוח מציל חיים.

מאות תגובות בפוסט של האמא

מאות תגובות בפוסט של האמא

הפוסט הזה הועלה זמן קצר לאחר אשפוזה של התינוקת ועוד לפני מעצרה של האם. בתחילה היו שם תגובות שאיחלו בריאות לילדה ואחרים שהציעו תפילה, אלא שהחל מיום רביעי בבוקר נוספו לפוסט עוד כ-700 תגובות שרבות מהן ניאצו אותה.

חלק איחלו לה איחולי מוות, אחרים איחלו לה לשבת בכלא כל חייה ורבים קישרו את הדברים לכך שהיא השאירה את בתה התינוקת בהשגחתו של פלסטיני וטענו כי מדובר בהפקרת ביטחונה של התינוקת ואף האשימו אותה ברצח של בתה.

אחד הפוסטים שתקפו את האמא

אחד הפוסטים שתקפו את האמא

אחת הגולשות כתבה, וזאת מהתגובות העדינות שנכתבו בדף: "מאחלת לך שכל החיים שלך תיראי רק שחור!!! יש אנשים שמנסים שנים להביא ילדים וזאת? מפקירה אותה עם מחבל!". בתגובה אחרת נכתב: "נשבר לי הלב איך איך היית מסוגלת להשאיר תינוקת לבד? עם שב"ח? מסכנה הקטנטונת הזאת מה שעברה ספגה את כל הזעם של המחבל שלך היא זו שצריכה לשלם על זה איזה רוע אני מרוסקת רק מהמחשבה של מה שהיה שם".

אחת התגובות בפוסט

אחת התגובות בפוסט

מנגד היו מי שדיברו אחרת: "קצת חמלה לא תזיק, האישה איבדה את בתה, אף אחד לא יודע את העובדות, עוד להאשים אותה ברצח, קצת אכזרי". מגיבה אחרת כתבה: "בבקשה תפסיקו! יש גם מקרים שבהם יהודים רצחו את ילדיהם ואת האישה שלהם! אי אפשר לדעת מה היה שם, האמא מתאבלת וזה קשה מאוד מאוד. לא מצדיקה את המעשה שנעשה ממש לא, אבל בבקשה אל תקללו. זה לא עוזר!".

היו גם תגובות כאלו בפוסט

היו גם תגובות כאלו בפוסט

ככל הנראה, כתוצאה מכך החליטה האם לחוק את פרופיל הפייסבוק שלה מהרשת החברתית ולא ניתן כעת להגיע אליו.

ברחוב שבו התגוררו האם והתינוקת בשכונת שמשון כמעט שלא מכירים את האם, אף שהיא בעלת עסק לקוסמטיקה. "יצא לי לראות אותה פה ושם, אבל לא החלפנו מילה ולא ידענו שיש לה חבר ערבי, בטח לא אחד שהוא שב"ח. בשכונה פה יש מלא שב"חים שישנים פה בדירות, ואף אחד לא בודק ולא עושה כלום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר