הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג
הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג

חשד לרצח: הוארך מעצרו של החשוד בתקיפת התינוקת

הוחמר לרצח החשד נגד זיאד אעביד החשוד המרכזי בפרשת מות התינוקת מאשקלון. "הוא בכה כששמע שהתינוקת מתה", אמר סנגורו

פורסם בתאריך: 27.10.19 13:14

     

היום התקיים דיון בהארכת מעצרו של החשוד המרכזי, זיאד אעביד, שב"ח תושב השטחים במעורבות במותה של התינוקת בת ה-10 חודשים, בתה שת בת זוגתו עד לאותו אירוע.

התינוקת פונתה במצב קשה מאוד למרכז הרפואי ברזילי ומשם הועברה לטיפול במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. לקראת סוף השבוע האחרון היא נפטרה מפצעיה והפרשה הפכה מחשד לרצח.

התינוקת הובאה ביום חמישי בלילה למנוחות לא לפני שאמה שוחררה ממעצרה.

המשטרה הביאה כאמור את החשוד המרכזי בפרשה לבית המשפט השלום באשקלון, לדיון בהארכת מעצרו.

עו"ד ערן צמיר, נציג המשטרה אמר בדיון כי לאעביד היו התנאים לבצע את המיוחס לו. "עולה מהתיק, כי הקשר של המשיב עם אמה של המנוחה היה קשר מורכב. גם עובר לאירוע עצמו בו על פי החשד, נפגעה, המנוחה הקטינה היה דין ודברים בין המשיב למתלוננת. היה ניתן להבין כי הלך הרוח שבו מצוי המשיב לאחר אותו דין ודברים יכלו להוביל להתנהגות אלימה מצידו".

עו"ד ליאור רונן סנגורו של אעביד: "הנייר סובל הכל, אין סעיף שמדינת ישראל חסכה מהמשיב הזה. עכשיו יש לנו מניע לרצח בגלל ויכוח עם האמא, בגלל שהיא חיטטה לו בטלפון והוא חיטט בחזרה ואז זרק את הטלפון ופגע בילדה.
אז אם אמא משאירה את התינוקת בידיו והולכת לבלות בבאר שבע בלעדיו. עם כל הכבוד שהוא לא יהודי, הוא מטפל בתינוקת הוא לקח אותה למיון כשהיא הייתה חולה. היא רצתה לנסוע לבאר שבע והיה ויכוח ובגלל זה היה לו מניע לפגוע בה?? האמא סמכה עליו. כשאמרתי לו שהתינוקת מתה הוא בכה כי הוא דאג לה ולא האמין".
"לקחת את הטרגדיה ולחפש אשמים כאלה?" שאל עו"ד רונן את בית המשפט.
"התיק הפך לרצח. למה המעבדה לא בדקה את הזירה? הוא נתקל ברגל של השולחן והתינוקת קיבלה מכות מהספה ואז האמא אומרת שהוא מטלטל? אחרי שהיא קיבלה מכה היא בלעה תרופה… הוא יצא לעשן וכשחזר ראה אותה עם עיניים מגולגלות למעלה ולא מגיבה אז הוא התחיל להזעיק עזרה. הוא לא נטש את התינוקת".

לאחר שהשופט אבישי כהן שמע את עמדות שני הצדדים ועיין בדו"חות החקירה הסודיים הוא החליט להאריך את מעצרו של אעביד בחמישה ימים נוספים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר