פה נטמנה התינוקת בבית העלמין באשקלון
פה נטמנה התינוקת בבית העלמין באשקלון

"זה דבר קשה": הובאה למנוחות התינוקת שנחבלה בביתה

כעשרים איש השתתפו בהלוויה העצובה של התינוקת שהותקפה בביתה ומתה. "ילדה מתה זה דבר כואב מאוד, זה הורג אותך", אמר אחד המשתתפים בהלוויה

פורסם בתאריך: 24.10.19 21:25

     

היום בצהריים, נערכה הלוויתה של התינוקת א', בת העשרה חודשים שעל פי החשד נחבלה קשות על ידי צעיר פלסטיני במהלך החג בתחילת השבוע.

ההלוויה הייתה מצומצמת מאוד, השתתפו בה כעשרים איש, רובם בני משפחה, בהם האמא ששוחררה אתמול ממעצר וכן כמה סקרנים שהתגודדו מסביב. "קשה לעמוד בדבר הזה, ילדה מתה זה דבר כואב מאוד, זה הורג אותך", אמר אחד המשתתפים בהלוויה, "זה מקרה עצוב, כואב מאוד".

היחיד שנשא דברים בהלוויה היה מנהל החברא קדישא, אלי יפרח, "אנו מלווים למנוחת עולמים את הילדה הצעירה", אמר יפרח, "אין מה להגיד, שום מילה לא תרפא את הכאב העצום הזה ולכן נאמר משנה וקדיש".

לאחר קריאת הקדיש יצא מסע ההלוויה לדרך שבסיומו נטמנה הגופה הקטנה באדמה.

הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג

הבניין בו התגוררה האם ובתה. צילום: אילן אסייג

אתמול כאמור שוחררה האם ממעצר ללא תנאים מגבילים ועו"ד אורי דייגי שייצג את האם מטעם הסנגוריה הציבורית בערעור אמר: "ברור לכל שהאם היא קורבן, שצריכה כעת להתרכז באבל הכבד ובניסיון לשקם את חייה ולא להיות אזוקה בבית המעצר. אנו מברכים על החלטת בית המשפט המחוזי שקיבל את הערר שהגשנו והורה על שחרורה המיידי".

זיאד אעביד, השב"ח החשוד בהריגת התינוקת עדיין במעצר ויובא בהמשך להארכת מעצרו. עו"ד יוסי דגה המייצג את אעביד מסר בתחילת השבוע: "חודשים האחרונים זיאד טיפל ודאג לתינוקת במסירות רבה. הוא נמצא במצב נפשי קשה. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים, על פי גרסתו לא הייתה לו כל כוונה לפגוע בתינוקת ולגרום לה לנזק. חשוב להדגיש כי הוא לא נטש את התינוקת ודאג שתקבל טיפול רפואי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר