שולי צרפתי בבית המשפט. צילום: יוסי פרטוק
שולי צרפתי בבית המשפט. צילום: יוסי פרטוק

"משכה בשיער והכתה": הגננת שולי צרפתי מואשמת בתקיפת פעוט

שבעה חודשים לאחר שנעצרה, הגננת שולי צרפתי מואשמת כי תקפה פעוט בגן הילדים שלה. "אין בהגשת כתב האישום כדי לקבוע את אשמתה", מסר סנגורה

פורסם בתאריך: 20.5.19 14:52

     

שולי צרפתי, היא אחת הגננות הוותיקות בעיר אשקלון, הבעלים והמנהלת של גן ילדים בשם "לגעת בטבע – גן הכפר" שממוקם בביתה. כעת היא נאשמת כי תקפה פעוט בן כשנתיים. הפרשה התפוצצה עם מעצרה בחודש אוקטובר בשנה שעבר וכעת הוגש נגדה כתב אישום בעבירה של תקיפה.

הגן אותו הפעילה צרפתי, חולק לכיתות לימוד. שתי כיתות לתינוקות עד גיל שנתיים בקומת המרתף של הבית וכיתה נוספת לפעוטות בגילאי שנתיים ומעלה בקומת הקרקע של הבית. קבוצת התינוקות טופלה על ידי מטפלות שנשכרו על ידי הנאשמת ואילו היא הייתה אחראית על הטיפול בקבוצת הפעוטות יחד עם סייעת נוספת.

שולי צרפתי בהארכת מעצרה. צילום: יוסי פרטוק

שולי צרפתי בהארכת מעצרה. צילום: יוסי פרטוק

בתחילת חודש אוקטובר, בשעות הבוקר, ישבו הפעוטות בגן לאכול ארוחת בוקר. ד' פעוט בן שנתיים ושלושה חודשים, סירב לשבת ונעמד ליד הסייעת. צרפתי, כך על פי כתב האישום, הרימה את הפעוט והושיבה אותו בחוזקה בכיסא סמוך אליה. הפעוט בתגובה לכך, החל לבכות וזרק את צלחת האוכל שלו לרצפה. צרפתי צעקה עליו והוא נתן לה מכה בידה.

בשלב הזה, כך על פי כתב האישום, אחזה צרפתי ביד אחת בשיערו של הפעוט ומשכה את ראשו לאחור, וביד השנייה הכתה אותו מספר פעמים על פיו.

זמן קצר לאחר אותו האירוע, נעצרה צרפתי וכעת, כאמור, הוגש נגדה כתב אישום.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


סנגורה של צרפתי, עו"ד שאול צור, מסר בתגובה: "קיבלנו את כתב האישום, אנחנו לומדים כעת את החומר וננהל את התיק בבית המשפט. אין בהגשת כתב האישום כדי לקבוע את אשמתה, וחזקת החפות עדיין עומדת לזכותה עד להחלטה סופית של בית המשפט בעניינה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר