מטען לבנת חבלה. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה
מטען לבנת חבלה. צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

נמנע חיסול? שני עבריינים נעצרו עם חלקי מטען חבלה

שניים המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה, נעצרו וברכבם נמצאו חלקים של מטען חבלה, במהלך ניסיון לברוח מהשוטרים הם פגעו בניידת משטרה. מעצרם הוארך

פורסם בתאריך: 25.11.18 15:52

     

גילי שאלתיאל וארנון בושרי, שני עבריינים המזוהים עם ארגון הפשיעה של בני שלמה, נעצרו לאחר מרדף משטרתי וברכב שלהם נמצאו נפצים להפעלת מטען חבלה. שלושה טלפונים סלולריים המיועדים להפעלת מטעני חבלה נמצאו זרוקים בקרבת מקום ובמשטרה חושדים כי נזרקו מהרכב.

בני שלמה בעת הארכת מעצר. ינואר 2016

בני שלמה בעת הארכת מעצר. ינואר 2016

המקרה אירע בלילה שבין שישי לשבת, במושב חלץ בו מתגורר בני שלמה. הרכב של השניים היה בנסיעה, וכאשר השוטרים רצו לעצור לעצור אותם הם התקדמו עם רכב סמוי והתקרבו לרכב שלהם, חסמו אותם ואחד השוטרים יצא מהרכב עם פטיש לניפוץ שמשות. בשלב הזה, כך על פי המשטרה, הנהג ברכב נתן גז ופגע ברכב של השוטרים והם החלו להימלט. במשטרה אומרים כי פעמיים הם פגעו בניידת המשטרה. השוטרים החלו במרדף אחריהם והרכב שלהם נעצר לאחר שבאחד מגלגליו היה פנצ'ר.

בחיפוש ברכבם נמצאו נפצים תקינים המיועדים להפעלת חומרי חבלה תקניים של צה"ל וכן נמצאו סמים בכמות לצריכה עצמית.

השניים הובאו אמש להארכת מעצר בבית המשפט, שם טען סנגורם כי השניים חששו לחייהם ולכן ניסו להימלט מניידת המשטרה. על פי הסנגור, מדובר בשניים "אשר מאוימים ומגיע רכב וחוסם אותם ואדם יוצא עם פטיש והמשיבים בורחים". יחד עם זאת הסכים הסנגור להארכת מעצר בארבעה ימים.

השופטת ליאת שמיר-הירש עיינה בחומרי החקירה וקבעה כי אכן יש להאריך את מעצרם של השניים בארבעה ימים.

שאלתיאל נחשב לאדם המקורב מאוד לבני שלמה, מי שהמשטרה רואה בו ראש ארגון פשיעה המצוי בתחרות עם ארגון הפשיעה של שלום דומרני. שאלתיאל היה ברכבו של בני שלמה, כאשר בוצע ניסיון חיסול בצומת גבעתי, אז נורו קליעים לרכב המשוריין של בני שלמה. מהיריות נפצע קל שאלתיאל בעצמו. במקרה אחר, היה שאלתיאל ברכב של אחיו של בני, שלום שלמה, בעת שהוא נרצח.

הרכב של בני שלמה, לאחר החיסול. צילום: משה ניסימפור

הרכב של בני שלמה, לאחר החיסול. צילום: משה ניסימפור

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר