ד"ר מאיר למפיט בצילום בעת המפגש באשקלון
ד"ר מאיר למפיט בצילום בעת המפגש באשקלון

מין עם קטין תמורת תשלום: אישום נגד רופא הילדים שנעצר באשקלון

רופא הילדים ד"ר מאיר למפיט מואשם בעבירות מין חמורות בקטינים. הפרקליטות ביקשה לאסור עליו לעסוק ברפואת ילדים. בעימות שנערך במשטרה הוא הכחיש כי ידע שמדובר בקטינים

פורסם בתאריך: 1.5.18 21:20

     

ד"ר מאיר למפיט, רופא הילדים שנעצר באשקלון, מואשם בשני מקרים של עבירות מין חמורות בקטינים. את כתב האישום הגישה מחלקת הסייבר של פרקליטות המדינה לבית משפט השלום בתל אביב.

על פי האישום הראשון, למפיט נפגש עם קטין בן 14 אותו הכיר באתר אינטרנט המיודע להיכרויות, ובמפגשים ביניהם, שהתקיימו בביתו של למפיט, הוא ביצע בקטין מעשי סדום.

באישום השני מואשם למפיט כי נפגש עם קטין שפרסם הצעה למתן שירותי מין תמורת תשלום באתר אינטרנט המיועד להיכרויות. עוד קודם למפגש הם סיכמו תנאיו כולל פירוט האקטים המיניים והמחיר. הקטין אף עדכן את למפיט כי טרם מלאו 17 שנים. לאחר שהסתיים המפגש המיני בין השניים, בביתו של למפיט, הוא שילם לקטין 500 ש"ח. "במעשיו אלה, קיבל הנאשם שירות של מעשה זנות מקטין", נכתב בכתב האישום.

הדוקטור שעוסק ברפואת ילדים נעצר באשקלון לאחר שיחות שקיים עם צייד הפדופילים, אבי דוביצקי, הנעזר בציידים מתנדבים. בשיחות התחזה דוביצקי לקטין ושוחח עם הרופא.

בשיחה עם "כאן דרום", סיפר דוביצקי כי השיחות עם הרופא התקיימו כשבועיים ימים וכי בהתחלה הרופא הציג עצמו כמי שעובד בעבודה ביטחונית ולכן אינו יכול לחשוף את עצמו, "אך דווקא זה גרם לי לחשוד בו עוד יותר, כי אחד שעובד בביטחון לא יספר על זה", אמר דוביצקי.

'צייד הפדופילים' אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

אלא שהחשד שמדובר ברופא עלה כאשר במהלך השיחות הוא דיבר על מושגים רפואיים, "הוא דיבר איתי על מחלות מין והחשיבות של שימוש בקונדום. כשהבנתי שמדובר ברופא נדהמתי", סיפר דוביצקי. "הוא כתב 'אתה צריך להיזהר, אל תדבר על זה'. בשיחות שלו הוא היה כאילו נחמד בהתחלה, שאל שאלות מסביב כדי לבנות את הבסיס ליותר מזה".

לאחר השיחות הארוכות נקבעה פגישה באשקלון, שם המתינו הציידים המתנדבים שהזמינו את שוטרי תחנת אשקלון שעצרו את הדוקטור. "במפגש, כשהוא הבין שהוא נלכד, הוא היה רגוע וכמו כולם אמר שהוא בא רק לדבר. הוא גם אמר 'אני עשיתי דברים ממש טובים וזה לא אמור למחוק את הדברים הטובים שעשיתי', כאילו בגלל שהוא רופא ילדים, אז אמורים לוותר לו על זה", אמר דוביצקי.

בחיפוש שנערך בכליו וברכבו של למפיט, נמצאו בין היתר, מספר מכשירי טלפון סלולרי המכילים תכתובות של המשיב עם קטינים ואשר הובילו לחשיפת האירועים המופיעים בכתב האישום.

ד"ר מאיר למפיט בצילום בעת המפגש באשקלון

אישומים חמורים. ד"ר למפיט בצילום בעת המפגש באשקלון

בין למפיט לבין הנערים אף נערכו עימותים שבהם הוא הודה כי נפגש עמם אך הכחיש שידע כי הם קטינים, ונמנע מלהשיב האם קיים עמם יחסי מין. אלא שבידי הפרקליטות תכתובות בין המשיב לבין הקטינים מהן עולה כי למפיט קיים עמם יחסי מין.

באותו עניין:

הפרקליטות הגישה בנוסף לכתב האישום גם בקשה להארכת מעצר הבית של הדוקטור, איסור שימשו באינטרנט וכן איסור לעסוק ברפואה. "במסגרת מקצועו, המשיב עשוי להימצא ביחידות עם ילדים ובני נוער ועל כן, המשך עיסוקו של המשיב עלול לסכן את ציבור הקטינים ולהקל עליו לבצע עבירה דומה בעתיד", נכתב בבקשת הפרקליטות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר