חשוד במעשה סדום. ד"ר מאיר למפיט

הותר לפרסום שמו של רופא הילדים שנעצר באשקלון

ד"ר מאיר למפיט, רופא ילדים מצפון הארץ, נעצר לאחר שהגיע לפגוש קטין באשקלון. הוא חשוד גם במעשה סדום. הוא מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 9.4.18 21:30

     

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, התיר היום לפרסם את שמו של ד"ר מאיר למפיט, רופא ילדים בן 66 שנעצר באשקלון לאחר שהגיע לפגוש קטין. במשטרה ביקשו להתיר את פרסום שמו של הרופא על מנת שמתלוננים נוספים, אם ישנם, יגיעו להתלונן על הרופא.

ד"ר למפיט נעצר לפני שבוע ומעצרו הוארך שוב ושוב עד ליום רביעי. למפיט מוכר מאוד בעיר צפת בה התגורר שנים ולאחרונה עבר לגור במרכז הארץ. במסגרת עבודתו כרופא ילדים, הוא עובד בשש מרפאות שונות בכל הארץ. הוא מתגורר בצפון הארץ ועוב דרך קופות חולים במספר ערים בצפון.

מעצר שבוצע בעקבות פעולת הציידים

במסגרת מעצרו והחקירה בעקבות המעצר התרבו החשדות נגדו והוא חשוד במעשה סדום בקטין, מעשה מגונה בקטין, פרסום תצלום משפיל ועוד.

רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


ד"ר למפיט, הגיע לאשקלון לאחר שיחות שקיים עם צייד הפדופילים, אבי דוביצקי, הנעזר בציידים מתנדבים. בשיחות התחזה דוביצקי לקטין ושוחח עם הרופא.

'צייד הפדופילים' אבי דוביצקי. צילום: ג'ני גפטר

בשיחה עם "כאן דרום", סיפר דוביצקי כי השיחות עם הרופא התקיימו כשבועיים ימים וכי בהתחלה הרופא הציג עצמו כמי שעובד בעבודה ביטחונית ולכן אינו יכול לחשוף את עצמו, "אך דווקא זה גרם לי לחשוד בו עוד יותר, כי אחד שעובד בביטחון לא יספר על זה", אמר דוביצקי.

אלא שהחשד שמדובר ברופא עלה כאשר במהלך השיחות הוא דיבר על מושגים רפואיים, "הוא דיבר איתי על מחלות מין והחשיבות של שימוש בקונדום. כשהבנתי שמדובר ברופא נדהמתי", סיפר דוביצקי. "הוא כתב 'אתה צריך להיזהר, אל תדבר על זה'. בשיחות שלו הוא היה כאילו נחמד בהתחלה, שאל שאלות מסביב כדי לבנות את הבסיס ליותר מזה".

ד"ר מאיר למפיט בצילום בעת המפגש באשקלון

לאחר השיחות הארוכות נקבעה פגישה באשקלון, שם המתינו הציידים המתנדבים שהזמינו את שוטרי תחנת אשקלון שעצרו את הדוקטור. "במפגש, כשהוא הבין שהוא נלכד, הוא היה רגוע וכמו כולם אמר שהוא בא רק לדבר. הוא גם אמר 'אני עשיתי דברים ממש טובים וזה לא אמור למחוק את הדברים הטובים שעשיתי', כאילו בגלל שהוא רופא ילדים, אז אמורים לוותר לו על זה", אמר דוביצקי.

באותו עניין:

בחקירתו  הראשונה שיתף הדוקטור פעולה בכך שהשיב לכל השאלות שנשאל. הוא הכחיש את החשדות נגדו ואמר שההתכתבות עם הנער הייתה סוג של צחוקים ובדיחות.

השופט חיים נחמיאס שהאריך את מעצרו הראשון דחה את הגירסה הזו וכתב "‏איני סבור שאדם דוגמת המשיב, אדם מכובד, רופא במקצועו, עם סדר יום עמוס ביותר ‏בין קופות חולים וקליניקות יש לו זמן פנוי להתכתבויות כאלו של צחוקים ובדיחות וגם יעשה פעמיו ‏במיוחד לעיר אשקלון כדי לייעץ למאן דהוא שהציג עצמו כבן 15.5 כאשר טען בפניי. ‏אני סבור שיש כאן יותר מאשר חשד סביר שהמשיב עבר את העבירות בהן חשוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר