דולוס. צילום: מתן נעים

25 מליון ש"ח: אלי אלעזרא השיק מתחם אירועים במרינה מול

שביט ויזל לצד יוחנן דנינו, דנה דנקנר לצד אבי דיכטר - מאות אורחים הגיעו אמש לחנוכת מתחם האירועים החדש של משפחת אלעזרא שהוקם בעלות של 25 מיליון ש"ח

פורסם בתאריך: 17.6.19 15:49

     

איש העסקים אלי אלעזרא בעלי קבוצת "הכשרה חברה לביטוח", חברת הליסינג "אלבר" וחברת הנדל"ן אפרידר, השיק אמש, את Dolos מתחם אירועים חדש במרינה מול.

אלי אלעזרא במרפסת המתחם. צילם: נבו נעים

"מתחם האירועים Dolos הינו מתחם ייחודי בארץ, שמביא בשורה חדשה לאיזור הדרום", אמר אלעזרא. "הן בשל מיקומו המרהיב הצופה אל המרינה והן בשל חווית אירוח ושירות באווירת מסעדה שמספק המקום. אני שמח על הזכות שניתנה לי להיות שותף בשדרוג מעמדה ומקומה של אשקלון כבירת הבילוי של איזור הדרום".

האחים אלי וחיליק אלעזרא עם ח"כ אבי דיכטר

דנה דנקנר. צילום: נבו נעים

שביט ויזל. צילום: נבו נעים

על הקולינריה הופקד שף המקום ירון בן חמו, בתוכנית האומנותית: להקת רטרוברנד שניגנה מוסיקה משובחת על רקע השקיעה. במהלך האירוע הוצגה בחלל המקום תערוכה מרהיבה של האמן חיים אפריאט.

לאירוע החגיגי הגיעו: מנהל בית החולים ברזילי פרופסור חזי לוי, יו"ר אגודת הידידים בי"ח ברזילי רוני מהצרי, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח שמעון מירון, מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו, ח"כ אבי דיכטר, דנה דנקנר, מלכת היופי לשעבר שביט ויזל, השחקן אריק משעלי, די.ג'יי אלי ממן, הקבלן יצחק אטיאס, איש העסקים בני ברון, רוז'ה חטב, חברי המועצה איתמר שמעוני, אפי מור משה אטיאס ועוד רבים.

אבי דיכטר ויוחנן דנינו. צילום: נבו נעים

אלי אלעזרא והאדריכל איציק לוי. צילום: מתן נעים

אלי ממן ודרור סימון

טליה שחר ושמלות הכלה בעיצובה

מתחם האירועים המדובר משתרע על פני שטח של כ-2000 מ"ר, גודלו של האולם המרכזי כ-1500 מ"ר וכולל בתוכו מטבח פתוח לעיני האורחים ומתחם לאונג' המשמש כבר יין וסיגרים יוקרתי. במקום ניתן לקיים אירועים עד 700 איש בפורמט של ארוחה סביב שולחנות ועד 1200 איש לאירועי קוקטייל. כאשר קבלת הפנים וטקס החופה יערכו במרפסת דק רחבה המשקיפה אל נוף הים.

החופה והנוף

דולוס. צילום: מתן נעים

על תכנון ועיצוב מתחם האירועים Dolos, חתום האדריכל איציק לוי שבחר לעצב את המקום עם חלונות גדולים ומרפסת רחבה היוצרים נוף הפנורמי של הים והמרינה.

דולוס. צילום: מתן נעים

אלי אלעזרא וטל הולנדר. צילום: נבו נעים

"לאחר שנים בהן ניהלתי מקומות מובילים בחיי הלילה של העיר תל אביב, אני שמח לחזור הביתה, לפרויקט בסדר גודל זה ולהביא בשורה עדכנית לעולם האירועים בדרום", מסר מנכ"ל המתחם, טל הולנדר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר