פורים באשקלון. צילום: אדי ישראל

על רקע מזג האוויר הצפוי: חלק ממוסדות החינוך באשקלון הקדימו את יום התחפושות

העירייה איפשרה גמישות לבתי הספר בהחלטה על יום התחפושות וחלק ממוסדות החינוך הודיעו על הקדמתו וזאת על מנת שהוא לא ייפגע ממזג האוויר

פורסם בתאריך: 13.3.22 16:21

     

בהחלטה משותפת של ראש העיר, ראש מינהל חינוך, מנהלי בתי הספר ופורום ההורים העירוני, הוחלט לאפשר גמישות לבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר בנוגע לקיום יום התחפושות ביום שני או שלישי.

בגני הילדים יום התחפושות יתקיים ביום שלישי, כרגיל, מאחר והחגיגה נעשית, בתוך הגן, במתחם סגור.

חלק מבתי הספר אכן החליטו על הקדמת יום התחפושות ליום שני (מחר) כמו בתי הספר רונסון, מקיף א', מקיף ה', מקיף ו', בית יחזקאל, אילנות, נווה דקלים, רמב"ם ועוד.

כמו כן, מנהלות ומנהלים אשר יחליטו לקיים את יום התחפושות ביום שלישי ייערכו לקיימו בחלל סגור בשל מזג האוויר הסוער והקר הצפוי. כך למשל בבית הספר מצפה ברנע נאלצו להותיר את יום התחפושות ביום שלישי כי הוזמן קרקס לבית הפסר ולכן הפעילות הזאת תתקיים באולם הספורט.

תהלוכת תחפושות של בית הספר נוף ים א'

בהתאם להחלטה שתתקבל, במוסדות חינוך בהם יום התחפושות ייערך ביום שני הלימודים יסתיימו בשעה 11:45 באותו יום וביום שלישי הלימודים יתקיימו כרגיל; מאידך, במוסדות חינוך בהם יום התחפושות ייערך ביום שלישי הלימודים יסתיימו בשעה 11:45 באותו יום וביום שני הלימודים יתקיימו כרגיל. בימים רביעי עד שישי – חופשת פורים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר