גלאם עם תלמיד באחד מהגנים באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

לא מחכים למשרד החינוך: העירייה תפעיל את צהרוני מיל"ת

לאחר הפרסום ב"כאן דרום" על מאות ילדים שנותרו ללא מסגרות צהרון, הודיע היום ראש העירייה, כי העירייה תפעיל את הצהרונים בעצמה בתוספת תשלום של 100 ש"ח

פורסם בתאריך: 9.9.19 10:35

     

בשבוע שעבר פרסמנו על כך שכשש מאות ילדים אין להם מסגרות צהרון, זאת מאחר והם רשומים במסגרות של מיל"ת המופעל על ידי משרד החינוך, אלא שהמשרד טרם חתם על חוזה להפעלתם בשל עיכובים שונים. הדבר גרם לכך שהורים רבים נפגעו בעבודתם, מאחר ונאלצו לצאת מוקדם.

אלא שביוזמת ראש העיר תומר גלאם, החל ממחר, יום שלישי, 10.09.19, תפעיל עיריית אשקלון את צהרוני מיל"ת במסגרות גני הילדים. ההורים יקבלו הודעה על כך ועל אופן ההרשמה. "ראש העיר, שראה כיצד ציבור רחב נפגע מכך לא עמד מהצד והנחה שהעירייה תיקח אחריות על אותם הורים וילדים", נמסר מהעירייה.

צהרון בגן ילדים. צילום: תומר אפלבאום-באובאו

הצהרונים יפעלו מסיום יום הלימודים ועד השעה 16:00 בעלות נוספת של 100 שקלים בלבד (עד 03.10.19; למי שכבר שילם 150 שקלים) ויכללו הזנה בריאה ומפוקחת, צוות מקצועי ושני חוגים חווייתיים, חינוכיים ומהנים. הצהרונים יימשכו עד לסוף חודש ספטמבר בהנחה כי משרד החינוך יפתח אותם עד אז. במידה ולא, תשקול העירייה את הארכת הצהרונים בתקופה נוספת. להורים שטרם נרשמו, הצהרון יעלה 250 שקלים בלבד.

"אני שמח שעלה בידינו לתת להורים את הבשורה המשמעותית הזאת ולספק לילדיהם מענה ראוי ואיכותי לשעות קריטיות אלו", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "העירייה, ואני בראשה, נמדדים בדיוק ברגעים אלו ומבחינתי כל ילדי אשקלון שווים ואין הבדל אם הם במסגרת מיל"ת או לא. מגיע להם לקבל את השירות הטוב ביותר וזה בדיוק מה שעשינו".

סגנית ראש העיר הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט מסרה כי "רשת המתנסים "פיכמה', נתבקשה על ידי ראש העיר לתת מערך תומך להפעלת צהרוני מיל"ת בגני הילדים ברחבי העיר. החל מיום ג', נספק הזנה וחוגי העשרה ובכך נאפשר לציבור ההורים לקיים את שיגרת יומם בידיעה שילדיהם נמצאים במסגרות בטוחות ומפוקחות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מפורום ההורים העירוני נמסר כי הוא מודה לראש העיר על ההחלטה לפתוח את צהרוני מיל"ת, "החלטתו נותנת מענה מיידי לציבור ההורים ומעניקה מסגרות חינוכיות לילדי הגנים. בתקווה שמדינת ישראל תשלים את ההיערכות שלה ותקיים את הבטחתה לכל 30,000 ילדי הפריפריה שממתינים לפתיחת צהרוני מיל"ת, כפי שהתחייבה לעשות", כך נמסר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר