קבוצת הרקדניות. צילום: פאני ביסמוט-זרביב
קבוצת הרקדניות. צילום: פאני ביסמוט-זרביב

"אשקלון על מפת המחול": רקדניות "פאנקי פלייס" בדרך לתחרות בינלאומית

קבוצת הבנות של פאני ביסמוט-זרביב תייצג את אשקלון בתחרות בינלאומית לריקודים, לאחר שהביאה הישגים בתחרות הארצית. כעת מקווה ביסמוט-זרביב כי העירייה תסייע להטיס את הבנות לתחרות ובכך להביא כבוד רב לעיר. "הקבוצה הקטנה שמתאמנת במרתף באשקלון הגיעה לזכיה שתזכה אותה בגמר בחו"ל", אמרה

פורסם בתאריך: 28.2.23 15:28

     

השבוע התקיימו במתחם הסינמה סיטי בגלילות, מוקדמות לתחרות הריקודים העולמית dance world cup, ובין המתחרות הייתה גם קבוצה של 14 ילדות בנות 7-9 מסטודיו הריקוד "פאנקי פלייס" בהנהלת פאני ביסמוט-זרביב.

הן התחרו מול עשרות קבוצות מכל רחבי הארץ והצליחו להרשים את השופטים שהעניקו להן 87 נקודות מתוך 100 ובעקבות כך הן זכו במקום השלישי בארץ, מה שבמטיח את השתתפותן בתחרות הבינלאומית שתתקיים בפורטוגל בקיץ הקרוב.

הגביע שלהן. צילום: פאני ביסמוט-זרביב

הגביע שלהן. צילום: פאני ביסמוט-זרביב

"ההתרגשות גדולה", אמרה ביסמוט-זרביב לאחר ההצלחה הגדולה, "הרמה הייתה מאוד גבוהה ולא היו לי ציפיות ענקיות לגבי זכיה הפעם. אנו משתתפים בהרבה תחרויות ונוהגות לזכות לרוב במקומות ראשונים ולשים את אשקלון על מפת המחול הארצי. הפעם, התחרות הזו מאוד קשה ורק האקדמיות שמתאמנות כל השבוע נגשות. הנבחרת שלנו רוקדת 3 פעמים בשבוע לאורך שעה אבל מתאמנות כנבחרת רק פעם בשבוע.(הרבה בגלל תקציבים). אבל הינה, הקבוצה הקטנה שמתאמנת במרתף באשקלון הגיעה לזכיה שתזכה אותה בגמר בחו"ל".

עוד הוסיפה: "אנו בכל שנה יוצרים ריקודים עם  נושאים בעלי ערך ומשמעות. השנה הריקוד שעלה לגמר עוסק בצייד. התמונה אחרונה של הריקוד, אפשר לראות  הנמרות (רקדניות) על הרצפה לאחר כשצייד הרג אותם.  בעניי האומנות קיימת על מנת לרגש ולזעזע. אם הצלחנו לעלות מודעות אצל הצופים, אז עשינו את שלנו. אנו האשקלונים היחידים וייצגו את אשקלון בגמר הלאומי בפורטוגל בקיץ. לצורך הנסיעה, צריך תקציב ולא כל הורה הנבחרת יכול להרשות לעצמו לממן נסיעה כזו. מקווה מאוד שהעירייה תוכל לתמוך חלקית. יש לנו ראש עיר שמאמין באומנות ובתרבות. מקווה שהוא מבין את ההשלכות של הזכיה".

קבוצת הרקדניות. צילום: פאני ביסמוט-זרביב

קבוצת הרקדניות. צילום: פאני ביסמוט-זרביב


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר