תו ריספקט לפאטריקס באשקלון. צילום: אלדד עובדיה
תו ריספקט לפאטריקס באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

"מרחב בילוי בטוח": 'תו ריספקט' לפאב הפאטריקס באשקלון

אחרי 'ארצ'י' ו'הנשיא', גם פאב ה'פאטריקס' באשקלון קיבל 'תו ריספקט', שנועד למנוע אלימות והטרדות מיניות במקומות בילוי, ויצירת מרחב בילויי בטוח, נעים ומכבד לנשים וגברים. מנהלת הרשות לביטחון קהילתי, חופית גולן: "קוראים לכל בעלי הפאבים והמועדונים בעיר להתגייס למיזם חשוב זה"

פורסם בתאריך: 27.10.22 13:05

     

אמש הודבק בפאב הפטריקס במתחם המרינה של אשקלון ׳תו ריספקט׳. משמעות התו היא שהפאב עומד בהגדרות למקום בילוי המאפשר מרחב בילוי בטוח לגברים ולנשים, ועל כך שאנשי הצוות בבר עברו הדרכות שונות ליצירת סביבת עבודה ובילוי נעימה. עם קבלת התו, הבר מתחייב לפעול על פי אמנת התו – על בסיס כבוד הדדי, אחריות חברתית ושותפות.

התו הודבק במסגרת שיתוף פעולה עם הרשות לביטחון קהילתי, אשר מפעילה מגוון תכניות בתחומי ביטחון שונים ברחבי העיר, כאשר ברים נוספים כדוגמת פאב הארצ'י והנשיא כבר קיבלו את התו, וברים נוספים באשקלון עתידים לקחת חלק במיזם בקרוב.

תו ריספקט לפאטריקס באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

תו ריספקט לפאטריקס באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

ברגע הדבקת התו נכחו סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, מש"ק קהילתי, עידן אוחיון, מנהלת הרשות לביטחון קהילתי, חופית גולן ובעלי הפאב. ״אני גאה בבעלי הבר ובעובדיהם, אשר מתחייבים היום להיות מרחב בילוי בטוח, נעים ומכבד הן לנשים והן לגברים", אמר ראש העיר תומר גלאם. "מיזם תו ריספקט הוא מיזם מבורך בחברה שלנו כיום. עיריית אשקלון תמשיך לפעול על מנת למנוע מקרים מצערים ולהגן על תושבות ותושבי העיר וגם על המבקרות והמבקרים בעירנו. אני מודה לכל העוסקים במלאכה. יישר כוח”.

סגנית ראש העיר והממונה על הרשות לביטחון קהילתי, מיריי אלטיט אמרה בנושא כי: ״עיריית אשקלון פועלת לילות כימים בשיתוף עם תחנת משטרת אשקלון והרשות לביטחון קהילתי בכל החזיתות ובכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לדאוג לביטחונם של תושבי אשקלון בכל היבטי החיים. פאב הפטריקס מצטרף לשורת עסקים שהצטרפו לאחרונה למיזם ׳תו ריספקט’ ואני שמחה ונרגשת לראות צעירים שיודעים לנהל מקום בילוי בצורה מכבדת, אחראית ונבונה ומסייעים לגורמים המקצועיים בעבודתם. יישר כוח, המשיכו כך".

תו ריספקט לפאטריקס באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

תו ריספקט לפאטריקס באשקלון. צילום: אלדד עובדיה

מנהלת הרשות לביטחון קהילתי, חופית גולן הוסיפה כי: "מיזם תו ריספקט נועד למנוע אלימות והטרדות מיניות במקומות בילויי, ומדבר על יצירת מרחב בילויי בטוח, נעים ומכבד לנשים וגברים, המבלים בברים פאבים ומועדונים. הבסיס לתו הוא של כבוד הדדי אחריות חברתית ושותפות. אנו כרשות לביטחון קהילתי מודים בראש ובראשונה לראש העיר מר תומר גלאם וסגנית ראש העיר מיריי אלטיט על קידום נושא משמעותי וחשוב זה להגברת תחושת הביטחון והמוגנות של בעלי המקום והמבלים ובכך הרחבת מעגל שומרי הסף בקהילה ויצירת קהילה בטוחה . תודה לבעלי הפאבים וצוותיהם על שיתוף הפעולה וההתגייסות להצלחת מיזם זה. אנו קוראים לכל בעלי הפאבים והמועדונים בעיר להתגייס למיזם חשוב זה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר