איליי מכלוף. צילום: ME STUDIO
איליי מכלוף. צילום: ME STUDIO

איך הוא שר: איליי מכלוף מאשקלון רק בן 11 עם יותר ממיליון צפיות ביוטיוב

הכירו את איליי מכלוף, תלמיד בית הספר לאמנויות, שפצח בקריירה מוזיקלית ושחרר סינגל ראשון עם קליפ שחייבים לשמוע ולראות. צפו

פורסם בתאריך: 10.3.22 19:59

     

איליי מכלוף, הוא ילד בסך הכל בן 11, אבל כששומעים את הקול המיוחד שלו כשהוא שר, קשה שלא לעמוד נפעמים ולחשוב שמדובר בזמר בעל ניסיון רב.

מכלוף, כמו מאות אלפי ילדים באזור הדרום, נולד וחי במציאות בלתי נתפסת של סבבי הסלמה, אזעקות וממ"דים. את החששות והפחדים ועם השמיעה המוזיקלית היוצאת דופן שלו, הוא לקח והפך ליתרון, ואת הזמן בממ"ד ניצל לשירה ומשחק.

איליי מכלוף. צילום: ME STUDIO

איליי מכלוף. צילום: ME STUDIO

מכלוף הוא תלמיד בית הספר לאמנויות בעיר שמאוד מחובר למוזיקה, הוא למד לתופף על תופים, לומד פיתוח קול, ויש לו עמוד יוטיוב עם קאברים ושירים שביצע עם למעלה ממיליון צפיות.

בין לבין הוא גם מופיע באירועי בית הספר, באירועים משפחתיים והוא חבר בלהקת בנים "טטה קידס", אשר מופיעה ומשמחת חתנים וכלות. הוא גם סיים מחזור ראשון בבית הספר למוזיקה של עדי ליאון. אגב, סבא של איליי, הוא דמות מאוד מוכרת בעיר, איש העסקים פיני סבח.

השבוע שחרר איליי סינגל מקורי ראשון בליווי קליפ  – "בסוף את חוזרת". המילים והלחן הם של מתן ברנס וערן קאשי, עיבוד והפקה מוסיקלית גם כן של ערן קאשי.

צפו בקליפ:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר