טלי ומורן. צילום יח"צ

חנוכה שמח באשקלון: חוגגים עם עשרות אירועים, פעילויות והצגות לכל המשפחה

במהלך ימי החנוכה יתקיימו בעיר אשקלון שורה ארוכה של מופעים, הצגות, אירועים לכל הגילאים ולכל המגזרים. שימו לב כי מופע הרחפנים והמופע של אביהו מדינה בוטלו בשל תנאי מזג האוויר

פורסם בתאריך: 28.11.21 17:12

     

שמונה ימים ללא הפסקה: חג החנוכה בפתח ועיריית אשקלון מזמינה את התושבים לחגוג בעשרות אירועים ופעילויות לכל המשפחה במתחמים שונים בעיר.

לראשונה באשקלון, יזמה העירייה פסטיבל 'טיולים ואירוח באשקלון'. היוזמה בהתאם למדיניות ראש העירייה להעניק את הכבוד הראוי לאתרים ההיסטוריים בעיר ובאמצעות סגנית ראש העיר, הממונה על שימור האתרים, מיריי אלטיט. המשתתפים בפסטיבל ייהנו מסיורים מודרכים באזורים נבחרים אשר יספרו את סיפורה של אשקלון בתקופת העלייה מארצות המזרח.

מרכז אפרידר. צילום: אדי ישראל

מוזיאון החאן באשקלון. צילום יח"צ

מוזיאון החאן באשקלון. צילום: אדי ישראל

ביום חמישי (2.12) יסיירו המטיילים בפארק החולות אשר נמצא דרומית לגן הלאומי ובשכונת אפרידר אשר מספרת את סיפורה של אשקלון בשנות החמישים והקשר לדרום אפריקה.

המדרחוב באשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

סיור נוסף יתקיים ביום שישי (3.12) בשכונת מגדל באשקלון במהלכו יסופר על העלייה הגדולה של שנות החמישים. הסיור יהווה גם חוויה קולינארית למשתתפים עם מאכלי עדות שונים. העירייה דאגה למחיר מסובסד לתושבי אשקלון וההשתתפות תהיה בעלות 20 שקלים בלבד. לרכישת כרטיסים: 077-4660042 או אצל יורם בטלפון 052-3927060.

עוד יתקיימו סדנת ארכיאולוגיה לכל המשפחה בחבר הסרקופגים במרכז אפרידר ביום שני (29.11) החל מהשעה 16:00.

מסיבת חנוכה לילדים עם כוכבות הילדים האהובות 'טלי ומורן' ביום שני (29.11) ברחבת בית העם במרכז אפרידר החל מהשעה 16:30.

כמו כן, תתקיים ביום שלישי (30.11) מסיבת חנוכה למשפחות עם צרכים מיוחדים עם מופע "אינדי ילד" וחלוקת סופגניות במרכז הקהילתי אלוני ציון החל מהשעה 18:00.

מחזמר ילדי האור

ביום חמישי (2.12) בשעה 19:00 יתקיים במתנ"ס וולדנברג המחזמר "ילדי האור" המיועד לכל המשפחה. עלות כרטיס 35 ש"ח

בנוסף, במרכזים הקהילתיים ברחבי העיר יתקיימו במהלך כל החג עשרות אירועי חנוכה שונים, הצגות, מופעים, הדלקות וחלוקת סופגניות, חלקם ייעודיים לקהלים ספציפיים וחלקם פתוחים לקהל הרחב. בנוסף, יתקיימו אירועים ייעודים לציבור הדתי באשקלון.

את פירוט האירועים המלא ניתן למצוא בחוברת אירועי החג > https://online.fliphtml5.com/lianu/qylt

ראש העיר, תומר גלאם: "חג האורים נמצא בפתח ואנו מקבלים אותו בזרועות פתוחות באשקלון ושמחים לקיים את חגיגות חנוכה כמיטב המסורת בכל רחבי העיר. לאחר תקופה לא קלה, במהלכה לא יכולנו לחגוג ולהגיע לתושבים באופן פיזי כעת אנו מחזירים את האור לאשקלון. אני שמח להעניק לתושבי אשקלון את מיטב ההופעות והבילויים כחלק מחגיגות החג ומזמין את כולם, מקטן עד גדול, לקחת בהן חלק".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר