שלמה ארצי בפסטיבל בריזה, 2010
שלמה ארצי בפסטיבל בריזה באמפי, 2010

שלמה ארצי יחזור? עיריית אשקלון הודיעה על חידוש ההופעות באמפיתאטרון בגן הלאומי

אחרי שנים ארוכות שהוא עומד שומם, החלו עבודות לשדרוג ושיפוץ האמפיתאטרון שבגן הלאומי ובעירייה מודיעים כי בקיץ הבא כבר יתקיימו בו הופעות. "אנו פועלים להחזיר את האמפי לימי הזוהר שלו" אמר ראש העירייה

פורסם בתאריך: 8.11.21 13:03

     

אתמול בבוקר, הגיעו העובדים עם הטרקטורים והחלו בניקוי שטח האמפיתאטרון שבגן הלאומי באשקלון. מדובר בתחילת עבודות פיתוח ושדרוג נרחבות שמתוכננות במקום לקראת החייאת מתחם ההופעות המיתולוגי.

כזכור, במשך שנים ארוכות היה האמפי בגן הלאומי מרכיב מרכזי בחיי התרבות באשקלון והסביבה, כאשר גדולי הזמרים בארץ הופיעו בו. במסגרת הפסטיבל המיתולוגי – בריזה שהתקיים באשקלון היה האמפי בתור המבה המרכזית למופעים הגדולים וסביבו ברחבי הפארק היו הבמות המשניות ודוכני המזון. מי שנהג להופיע בכל שנה בפסטיבל הוא שלמה ארצי שההופעה שלו באמפי הפכה לסוג של מסורת. כעשר שנים עברו מאז ההופעה האחרונה שלו שם ואולי כעת, הוא יחדש את המסורת.

האמפי כיום. צילום: אלדד עובדיה

האמפי כיום. צילום: אלדד עובדיה

האמפי כיום. צילום: אלדד עובדיה

האמפי כיום. צילום: אלדד עובדיה

פרויקט חידוש האמפי, ביוזמתו של ראש העירייה, תומר גלאם, יבוצע באמצעות החברה הכלכלית, במטרה להחזירו להיות לאחד ממתחמי המופעים היפים בישראל. בעירייה מדגישים כי השדרוג יעשה תוך שמירה על המראה הטבעי של המקום וללא פגיעה בנוף הייחודי של הפארק והטריבונות.

במסגרת העבודות כבר החלה סלילת דרכי גישה חדשות למקום, יוכשרו מקומות ישיבה נוספים, תשודרג במת המופעים וכן יטופלו תשתיות תקשורת וחשמל. "כלל הפעולות יסייעו בהכשרת המקום למופעי ענק שישימו את אשקלון על מפת האירועים בקנה מידה ארצי ויפתחו הן את עולם התיירות והן את עולם התרבות בעיר", מוסרים מהעירייה ומציינים כי "עם סיום העבודות יוכל האמפי לשוב ולארח כבר בקיץ הבא את ההופעות הגדולות עם מיטב האמנים בישראל".

אמפי אשקלון בימיו הטובים. צילום: פוטו יוסי את עוזי

אמפי אשקלון בימיו הטובים. צילום: פוטו יוסי את עוזי

גלאם: "האמפי בפארק אשקלון היה אחד ממתחמי המופעים המבוקשים בישראל, תוך שהוא מארח את המופעים הגדולים בארץ, גם של אמנים בקנה מידה בינלאומי, לעיני אלפי צופים שהגיעו במיוחד לאשקלון כדי ליהנות מהמקום, מהאווירה ומהמופעים המרהיבים. כעת אנו פועלים להחזיר את האמפי לימי הזוהר שלו ולהפוך אותו לאחר ממתחמי המופעים היפים בישראל. אין לי ספק שעם סיום העבודות ימשוך האמפי באשקלון עשרות אלפי מבקרים לעיר מידי שנה, שייהנו יחד עם תושבי אשקלון מחוויית בילוי ותרבות במתחם מופעים מרהיב ומתקדם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר