אבנר דרור במסלול
אבנר דרור במסלול

חול המועד: בואו לטיולים מודרכים ללא תשלום באזור אשקלון

בימי חול המועד סוכות, רביעי וחמישי, יתקיימו טיולים מודרכים בחולות אשקלון הדרומיים על ידי משצי"ם מבית הספר אורט הנרי רונסון ביוזמת עיריית אשקלון בשיתוף עם חברת "נתיב - ארגון טיולים ונופש"

פורסם בתאריך: 20.9.21 10:33

     

מחפשים מה לעשות עם הילדים בסוכות? שיתוף פעולה ייחודי נותן לכם סיור בטבע קרוב לבית. בואו ליהנות מהנופים המדהימים בחולות הדרומיים של אשקלון – ללא תשלום.

המסלול יועבר על ידי המדריך הוותיק אבנר דרור מחברת "נתיב – ארגון טיולים ונופש", ועל ידי מש"צים מבית הספר 'רונסון' ובשיתוף עיריית אשקלון. דרור, מעביר את הסיורים בצורה חווייתית ומעניינת והופך את הסיור לחוויה מושלמת לחג.

אבנר דרור

אבנר דרור

נקודת התחלה – בשעה 10:00 בשער היציאה המזרחית של פארק לאומי אשקלון. אורך המסלול – 3 ק"מ (כ-3 שעות). המסלול בדרגת קושי קלה – לא מתאים לעגלות. אזור הטיול – בקעת הנמלים ונחל אברהם עד השפך לים.

מסלול הטיול – נמצא מדרום לפארק אשקלון אינו מוכר לרוב תושבי העיר. האזור עדיין נשאר כפי שהיה מאות שנים, שטח זה מכיל בתוכו בע"ח וצמחיה האופייניים לאזור חולות מישור החוף הדרומיים והוא מוגדר כשמורת טבע. כל האזור נמצא בתחום גן לאומי תל אשקלון.

פארק גן לאומי אשקלון. צילום אויר: תומר אלעד

פארק גן לאומי אשקלון. צילום אויר: תומר אלעד

אזור תל אשקלון שימש אלפי שנה כמקום ישוב בתקופות השונות החל מ-1800 שנה לפה"ס ועד ימינו. אזור זה היה נחלת עמים רבים שהתיישבו באזור התל וסביבתו. אשקלון הייתה עיר נמל חשובה מאוד בימי קדם ושכבות הישוב הרבות מעידות על כך.

הסיור הנוכחי יתמקד בעיקר בשטחי החולות אשר שמשו כעורף החקלאי של העיר העתיקה והנמצאים ממזרח ומדרום לעיר העתיקה.

חובה להצטייד בנעלים סגורות, כובע, מים – אין מים במסלול.

לפרטים הרשמה: https://bit.ly/2XqvBmr


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר