מופע רחוב. צילום: משה סולומון
מופע רחוב. צילום: משה סולומון

מופע רחפנים ותיאטרון רחוב: חגיגות יום העצמאות באשקלון

מיצגי תאורה, אמני רחוב, קרס, מופע רחפנים ועוד זה מה שמחכה לתושבי אשקלון בחגיגות יום העצמאות שיתקיימו השנה גם בערב וגם למחרת. החניה בכחול-לבן תהיה ללא תשלום

פורסם בתאריך: 8.4.21 16:26

     

עיריית אשקלון תקיים השנה יומיים של חגיגות ברחבי העיר כדי לסמל את החזרה לחיים ואת השמחה בחגיגות המשותפות המתאפשרות השנה לעומת שנה שעברה.

על מנת לייצר אירועים בטוחים ובריאים לקהל ולאפשר השתתפות של טווח גילאים רחב ככל הניתן, החגיגות יפוזרו במספר מוקדים ברחבי העיר במספר גדול של מקומות. המיצגים והאטרקציות יהיו מגוונים וייפנו לקהלים מכל הגילאים.

בערב יום העצמאות, 14.04, בין השעות 20:30-24:00 יוכלו התושבים ליהנות ממיצגי אור מרהיבים, אטרקציות עוצרות נשימה ומופעי רחפנים לאורך טיילת בר כוכב, הסי-פארק בחוף דלילה ובמרינה אשקלון.

מופע תאורה. צילום: באדיבות קבוצת ראש חוצות

מופע תאורה. צילום: באדיבות קבוצת ראש חוצות

למחרת, ביום החג עצמו, החל מהשעה 11:00 ועד 16:00 יתקיימו חגיגת תאטרון, רחוב וקרקס בפארקים השונים ברחבי העיר אותם פוקדים תושבים רבים.

בנוסף, וכדי לעודד את הצריכה המקומית ולחזק את העסקים המקומיים, החניה במקומות המסומנים בכחול-לבן ברחבי העיר תהיה ביום העצמאות השנה – ללא תשלום.

בעירייה מדגישים כי הבערת אש תהיה מותרת בכל רחבי העיר למעט במקומות הבאים: בטיילת, בסי-פארק, בחופי הרחצה, באי תנועה ובמעגלי תנועה.

מופע רחוב. צילום: משה סולומון

מופע רחוב. צילום: משה סולומון

ראש העיר, תומר גלאם: "השנה, חוגגים עצמאות יחד, מאוחדים ומחוזקים. עברנו שנה לא פשוטה והמקום בו אנו נמצאים כיום הוא הישג למדינת ישראל ולתושביה. חשוב לנו לשמח את הילדים, את ההורים ואת כלל התושבים ולכן גם פרסנו את החגיגות למשך יומיים. אני מזמין אתכם לצאת וליהנות מהחגיגות ולהמשיך להקפיד על ההנחיות, כדי שנוכל להמשיך ולחגוג יחד".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר