פסטיבל פיסול בחול באשקלון. צילום: Inaxi Holland

גיבורי ילדות יגיעו לפסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול

אלזה ואנה, אלאדין והג'יני, מוהאנה, סינדרלה וגיבורי ילדות יגיעו לאשקלון בעוד שבועיים. למעלה מ-1,000 טונות של חול, אותם יהפכו אמני פיסול בחול מרחבי העולם לפסלי ענק. בתכנית: 15 פסלי ענק של דמויות אהובות מאגדות ילדים, לאורך הטיילת יהיו מגוון פעילויות לכל המשפחה - הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 6.8.19 12:59

     

הופעות של זמרים מובילים בחינם אמנם לא יהיו הקיץ באשקלון אבל במקום זאת מביאה העירייה לאשקלון פסטיבל ראשון מסוגו בארץ. פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול יגיע מחוץ לארץ לחוף בר כוכבא שבטיילת אשקלון. הפסטיבל יארח עשרה אמני חול מהולנד, ספרד, רוסיה, ארה"ב, הרפובליקה הצ'כית ומדינות נוספות, שיגיעו לישראל להשתתף בפסטיבל וליצור פסלי ענק של דמויות אהובות מהאגדות לאורך טיילת אשקלון.

אבל לא רק חוק יהיה שם. לאורך כל ימי הפסטיבל, יתקיים מידי ערב הפנינג לכל המשפחה ברחבי הטיילת שיכלול מתחמי יצירה לכל המשפחה, הטיילת תתמלא באומני רחוב שיציגו מופעי קרקס, מופע אקרובטיקה, מתחם של פסלים חיים, תהלוכות קומיות, תיאטרון רחוב, מתחמי הפעלה מוזיקליים, מתחם פיסול בחול על ידי מיטב המדריכים בארץ, מתחם מזון בתשלום ובו פוד-טראקים עם אוכל צמחוני, בשרי, וחלבי.

פיסול בחול צילום איציק בן מלכי

במסגרת אמנות הפיסול, כ-1,000 טונות של חול מיוחד ישמשו את האמנים ליצירת פסלים המתנשאים לגובה של למעלה מ-5 מטרים של דמויות מתוך אגדות ילדים – היפה והחיה, בת הים הקטנה, הברווזון המכוער, אלזה ואנה, כיפה אדומה והזאב, שלגיה ושבעת הגמדים, סינדרלה, אלאדין והג'יני, מוהאנה, וגיבורי אגדות מוכרים ואהובים נוספים.

"כיאה לעיר עם ים של אפשרויות, אני שמח להזמין את כל תושבי ישראל להגיע לאשקלון המתפתחת והמתחדשת, וליהנות יחד איתנו מפסטיבל ייחודי המשלב בין אמנות רחוב, תרבות, יצירה ייחודית וחופי הים המאפיינים את עירנו" מסר היום ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "אמנם זאת השנה הראשונה שאנו מפיקים פסטיבל בינלאומי מהסוג הזה, אך אני בטוח בכך שזוהי תחילת של מסורת שתשמר לעוד שנים רבות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ג'קי בכר, המפיק והמנהל האומנותי של הפסטיבל: "אנו שמחים להביא לישראל את מיטב אמני פיסול החול המובילים בעולם לשבוע מהאגדות, בו הקהל הרחב יכול להתרשם מהיצירות המקסימות שהם יצרו במיוחד לפסטיבל ועבדו עליהם במשך ימים ארוכים. הקהל הרחב מוזמן ליהנות מחוויה לכל המשפחה ללא עלות, ומעוד מגוון פעילויות שיתקיימו לאורך הטיילת באשקלון".

הפסטיבל יתקיים בין התאריכים ה-18-23/8/2019. בימים א'-ה' בין השעות 10:00-22:00 וביום שישי בין השעות 10:00-16:00.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר