קרקס על הקרח ממוסבה

צאו בחוץ: האקסטרים נמשך, הקרקס ממוסקבה וסינדרלה מגיעים להיכל

עיריית אשקלון מילאה את העיר באירועים חינמיים (או לפחות מסובסדים) לקראת חודשי הקיץ החמים. ריכזנו עבורכם את אירועי תרבות ופנאי באשקלון מיום שישי 19.7 ועד יום חמישי 25.7

פורסם בתאריך: 19.7.19 08:04

     

הרקדות קיץ

בחוף דלילה במשך כל החודש במוצאי השבת – הרקדות פתוחות לקהל הרחב.
במוצ"ש הקרוב ההרקדה תתקיים עם בני בר.

מוצ"ש 20.7.19, בשעה 21:00, חוף דלילה


אקסטרים בהיכל

במהלך החודש בהיכל הספורט שלושה שבועות של חוויית אקסטרים לכל המשפחה: מתקני נינג’ה, קירות טיפוס, משחקי VR, טרמפולינות, פעילות אתגרית ועוד.

אקסטרים בהיכל. צילום: דוברות עיריית אשקלון

עד גיל שנתיים: 35 שקלים לאחד, כולל הורה מלווה. מגיל שנתיים ומעלה: 50 שקלים לאחד. מתאים לכל הגילים.

רכישת כרטיסים באתר בימות: tickets.bimot.co.il. טלפון 6226*.

החל מיום ראשון 21.7.19 ובמשך כל השבוע, בשעות 21:00-8:30, היכל הספורט, שדרות בן גוריון


משפטו של טד בנדי

הקרנת סרט במרכז הכנסים

בשלישי במרכז הקרנת הסרט "משפטו של טד בנדי" בבימוי ג’ו ברלינגר.

הסרט מבוסס על סיפורו האמיתי של אחד הרוצחים הסדרתיים הכי ידועים לשמצה בעולם. טד, בחור יפה תואר, חכם, חתיך, כריזמטי, אליל הבנות. ליז, אם חד הורית, מגדלת את הילדה שלה בכוחות עצמה ונותנת לה את כל מה שהיא יכולה. כשהיא פוגשת בטד, נראה שחייה משתנים לטובה. החיים ורודים ויפים, עד שטד נעצר ומואשם בסדרה של רציחות סדרתיות זוועתיות. כשהחששות של ליז נהפכות לפרנויה, היא נאלצת לחשוב כמה טוב היא מכירה את האיש שאיתו היא חולקת את חייה, וככל שהעדויות נערמות, היא צריכה להחליט האם טד הוא באמת קורבן או הרוצח הסדרתי הנורא ביותר שאמריקה ידעה מעולם.

שחקנים: זאק אפרון, לילי קולינס, דילן בייקר.

מחיר: 30 שקלים בקופה, 27 שקלים באתר, 10 שקלים לאזרח ותיק.

שלישי 23.7.19, בשעה 20:00, מרכז הכנסים המכללה האקדמית אשקלון

קרקס על הקרח ממוסקבה

בשישי "מפצח האגוזים", מופע הקרקס התיאטראלי על הקרח לכל המשפחה לראשונה בישראל, בליווי התזמורת הסימפונית.

לאחר ההצלחה המהדהדת של המופע "מלכת השלג" בחורף 2019, שהרשימה את הצופים ברמה מופלגת – גם בפעלולי הקרקס וגם בהחלקה על הקרח – בקיץ הקרוב מחכה לנו מפגש נוסף עם הפלא ושמו "הקרקס על הקרח ממוסקבה". הפעם יוצג מופע חדש ומרשים של הקרקס – "מפצח האגוזים" על פי האגדה המפורסמת של הופמן.

הסיפור הקסום והמרגש הזה על כוחה של האהבה המסוגלת להפוך אפילו צעצוע לנסיך משקף את הגישה הייחודית של צוות אמני הקרקס על הקרח. הקרקס על הקרח ממוסקבה הוא לא רק קרקס, לא רק תיאטרון, לא רק מופע החלקה על הקרח – אלא כל אלו ביחד בשילוב הרמוני וייחודי ש"פלא" זאת ההגדרה הכי מתאימה לו. גם העובדה שאת הסיפור החורפי המושלג הזה בחרו להציג באמצע הקיץ הלוהט – זה חלק מהגישה "להיות מחוץ לסטריאוטיפים". השלג האמיתי שיורד על הבמה בזמן המופע רק מקצין את הקונטרסט הזה ויוצר אווירה של קסם.

באופן מפתיע לפעמים להיות מחוץ לסטריאוטיפים משמעותו חזרה למסורת הוותיקה. רבים מאיתנו ודאי זוכרים את מופעי הקרקס האמיתיים מהילדות, שתמיד עברו בליווי התזמורת. מוזיקה חיה הייתה חלק בלתי נפרד מהאווירה הקרקסית. המופע "מפצח האגוזים" על הקרח מחזיר את המסורת הנפלאה הזאת. חלק מהמופעים (תלוי במיקום) יועברו בליווי התזמורת הסימפונית. יש כאלה שירימו גבה "מה זה משנה?" ויש כאלה שיצליחו אולי לחזור, רק לכמה רגעים, לילדותם הרחוקה, הרי זה הוא הפלא האמיתי!

פרט חשוב להורים: בניגוד למופעי בלט, למשל, כאן מלווה את הסיפור מספרת המספרת את העלילה בעברית, ובכך מייתרת את הלחישות של ההורים עם הסברים על מה קורה עכשיו בעלילה. לכן צופים בכל גיל יכולים להתרכז במופע עצמו וליהנות מהמתרחש על הבמה בצורה מושלמת.

שישי 19.7.19, בשעה 13:00, היכל התרבות אשקלון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




סינדרלה

בשלישי בהיכל ההצגה "סינדרלה".


אגדת הילדים האהובה והקסומה בגרסה חדשה. הצגה מוזיקלית, צבעונית, מצחיקה ומרגשת לכל המשפחה. ההצגה מלווה בשירים קליטים, תפאורה מרהיבה, תלבושות ססגוניות.

שלישי 23.7.19, בשעה 17:30, היכל התרבות אשקלון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר