אל נקמות. צילום: דניאל שריף

תרבות באשקלון: יש לאן לצאת

קיבצנו עבורכם את ההצגות והמופעים השווים של השבוע באשקלון. מההצגה השנויה במחלוקת דרך מופע קרקס, סרט איטלקי ומחזמר ציוני למי שאוהב את ארץ ישראל

פורסם בתאריך: 14.4.19 10:56

     

אל נקמות

גורלה של משפחה יהודית

בראשון בהיכל ההצגה “אל נקמות” של תיאטרון הקאמרי מאת שלום אש ובבימוי איתי טיראן.

המחזה מספר על גורלה של משפחה יהודית. האב מנסה לעשות את הבלתי אפשרי, להחזיק בקומת הקרקע בית בושת ובעת ובעונה אחת לגדל את בתו היחידה בטוהר המידות.

הדרמה מתחילה כשהחיים הכפולים אינם יכולים להתקיים בכפיפה אחת, הבת מתוודעת אל החיים בקומת הקרקע ובורחת זמן קצר לפני נישואיה. האל מבקש את נקמתו.

שלום אש הוא מגדולי הסופרים היהודים במאה ה-20 והיה מועמד לפרס נובל לספרות ב-1935. המחזה “אל נקמות” זכה להצלחה בינלאומית גדולה, תורגם לשפות רבות והוצג ברוב ארצות אירופה ובארה”ב.

ב-1920 הועלה המחזה בברודווי, ושם עורר סערה גדולה. אנשי ציבור ואמנים, בהם סטניסלבסקי ויוג’ין אוניל, יצאו להגנת ההצגה, אך השחקנים והמפיקים הועמדו לדין באשמת פגיעה במוסר. המחזה הועלה בארץ לראשונה בשנות ה-20 על ידי תיאטרון התא”י. ובימים אלו המחזה מופק בברודווי, ניו יורק.

שחקנים: ירדן ברכה, אלון דהן, הלנה ירלובה, יואב לוי, מיה לנדסמן, ערן מור, אנסטסיה פיין, נטע פלוטניק, אורי רביץ, ג’וי ריגר, ערן שראל, תם גל.
ראשון 14.4.19, בשעה 20:00, היכל התרבות


לילה מטורף במוזאון

קרקס בראבו במופע מטורף

בשלישי בהיכל, “לילה מטורף במוזיאון” – קרקס בראבו במופע וירטואוזי עם עלילה עוצרת נשימה.

אי פעם חשבתם לעצמכם מה קורה במוזיאון לאחר רדת החשכה? אולי בלילה.. לאחר שכל המבקרים הולכים הביתה, הדמויות והתמונות במוזיאון קמות לחיים?

“לילה מוטרף במוזיאון” יגלה לכם את כל סודות הלילה של המוזיאון. מופע קרקס בינלאומי עם נבחרת אמני קרקס בינלאומיים. לאחר ההצלחה המסחררת של מעל 30 הופעות בשנה שעברה, המופע חוזר ובגדול. חוויה לכל המשפחה. הפקת תיאטרון קרקס רב משתתפים. אקרובטים מעופפים באוויר, נערות גומי, ג’אגלרים, אמני שיווי משקל ועוד הפתעות רבות!

שלישי 16.4.19, בשעה 17:30, היכל התרבות

המשפחה שלי

סינמה ספונטני במרכז הכנסים

בשלישי במרכז הכנסים הקרנת הסרט “המשפחה שלי”.

לילה אחד, בדרכם הביתה, נתקלים אוסאמו ובנו בילדה קטנה שיושבת לבדה בקור המקפיא של טוקיו. הם לוקחים אותה איתם בחזרה הביתה, ואף שהמשפחה חיה בעוני ומתקיימת מעבודות מזדמנות ומפשעים קטנים, הם נותנים לה את הבית החם שנדמה שמעולם לא היה לה. הילדה הקטנה, שמקבלת את השם לין, משתלבת במשפחה במהירות ונדמה שהחיים חוזרים למסלולם עד שמקרה לא צפוי חושף סודות שהוחבאו היטב ומאלץ את בני המשפחה לבחון מחדש את הקשרים שמחברים ביניהם.

בימוי: הירוקאזו קורה אדה. שחקנים: לילי פראנקי, אנדו סאקורה, מצואוקה מאיו.

שלישי 16.4.17, בשעה 20:00, מרכז הכנסים אשקלון


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




שומרי הזמן

מחזמר ציוני מאת איקה זהר

ברביעי בהיכל “שומרי הזמן”, מחזמר מתח מאת איקה זהר.

מדינת ישראל חוגגת 70 ,ואנחנו מספרים את סיפורה במחזמר מותח לכל המשפחה של 80 משתתפים, שירים חדשים ושירים ותיקים. סיפור של מתח ואהבה על הקמת המדינה.

בואו לפגוש את דוד בן גוריון, גולדה מאיר, משה שרת בהרפתקה של פעם ב-70 שנה. מתאים לבני 8 עד 80 שאוהבים את ישראל.

בכיכובם של כוכבי ערוץ מאיר: אסי ויהונתן – צמד חמד שלא אכפת להם מדבר פרט לעצמם, עד שקורה דבר שמטלטל את עולמם…

רביעי 17.4.19, בשעה 17:30, היכל התרבות

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר