מסעדות בשרים מומלצות באשקלון (מאגר תמונות שאטרסטוק)
מסעדות בשרים מומלצות באשקלון (מאגר תמונות שאטרסטוק)

מסעדת בשרים מומלצת באשקלון | המקומות שאתם חייבים להכיר

במחפשים אחר מסעדת בשרים מומלצת באשקלון? הכירו את המקומות בהם הבשר מטופל היטב, הצלייה מדויקת להפליא והתוספות נבחנות בטוב טעם.

פורסם בתאריך: 25.6.18 18:19

     

ניחוחות הגריל, הצלילים של הבשר הרוחש על הפלאנצ'ה והצלחות המרהיב. בקיץ הלוהט כדאי שתצטיידו ברשימת מסעדות בשרים מומלצות באשקלון בהם הבשר מטופל היטב, הצלייה מדויקת להפליא והתוספות נבחנות בטוב טעם. באשקלון, כיאה לעיר שנותנת כבוד לאוכל, יש חמש מסעדות בשרים שאתם חייבים להכיר.

מסעדת רפאל (צילום: יח"צ)

מסעדת רפאל (צילום: יח"צ)

מסעדת רפאל השוכנת בלב המרכזי המסחרי 'דוידי' מציעה תפריט איכותי ושמה דגש על טריות וחוויית טעם משובחת באווירה. אל תתנו ללוקיישן הסואן לבלבל אתכם, הסוד הוא במנות פתיחה פשוטות אך מעולות. כך למשל חציל קריספי בציפוי פרורי לחם עם נגיעות טחינה וסלט 'אש' (31 ₪) יפתח לכם את התאבון ויעשה חשק לעוד. מנות נהדרות נוספות לפתיחה הם סיגר עגל וסיגר טלה המוגשים בליווי טחינה אלוהית (32 ₪/29 ₪ ) או הום – פרייז (26 ₪) פשוט ולא מתחכם שעושה את העבודה. בגזרת העיקריות, אנחנו התלהבנו במיוחד מצלעות הטלה המעולות (138 ₪), כמו גם מדליוני פילה הבקר שהגיעו בליווי קרם תפוחי אדמה נימוחים ומענגים במיוחד (128 ₪). ואם הגעתם להפוגת צהריים באמצע יום עבודה, תשמחו לשמוע שהמחיר לארוחה עסקית מתחיל ב59 שקלים. תמורת 99 ₪ תקבלו תמורה נהדרת בדמות סטייק אנטרקוט עסיסי ובשרי במיוחד. מנה נוספת, מומלצת במיוחד, שהפכה את המסעדה לשם דבר הם שיפודי כבד אווז המוגשים על מצע ברוסקטה וריבת צ'לי (81 ₪). אם הגעתם עם החבר'ה כדאי שתפתחו שולחן ותהנו ממגוון סלטי הבית (17 ₪ בהזמנת בשר) ומשהו אסלי לנגב, אנחנו נמליץ על חומוס טלה (38 ₪).

בכללי, ההרגשה במסעדת רפאל טובה והאווירה נוחה ומרגיעה במיוחד, האוכל מגיע בדיוק בזמן, והשירות? זה כבר סיפור אחר לגמרי, מקצועי, מוקפד ואדיב במיוחד.
אם הגעתם במוצאי השבת, בקשו את פלטת רפאל המבוקשת המתאימה לארבעה סועדים וכוללת מבחר פינוקים: 3 נתחי אנטריקוט, 3 צלעות טלה, 4 מדליוני כבד אווז, 5 נתחי סטייק פרגית, 5 קבבוני טלה, 5 מרגז טלה. הפינוק הגדול הזה מגיע יחד עם צ'יפס, חומוס, סלטי הבית ושתיה (469 ₪).
גם תפריט האלכוהול מרשים ואיכותי, עם נציגות מכובדת לסוגי וויסקי שונים החל מג'וני ווקר אדום (32 ₪) ועד גלנפידיך 12 שנה המעולה (45 ₪). הלהיט החם בגזרת הקינוחים הוא ביצת ההפתעה המדוברת (45 ₪) שמגיעה בזילוף שוקולד חם מלווה בכדור גלידה בטעמים מרעננים- קוקוס, מנגו ותות לצד הקלאסיקה של שוקולד או וניל.

מסעדת רפאל (צילום: יח"צ)

מסעדת רפאל (צילום: יח"צ)

קישור לדף הפייסבוק

מח"ל 1 אשקלון

08-675-5660

טעם העמק (צילום: Rest)

טעם העמק (צילום: Rest)

כיאה למסעדה הממוקמת בסמוך לשפת הים 'טעם העמק' מציעה חוויה חושית. לצד הניחוחות העולים מהצלחות והצליל הנפלא מצליית הבשר, חלונות המסעדה הגדולים משקפים מראה מרהיב המרחיב את הנפש. כבר במנות הפתיחה מבינים שמדובר במסעדת בשרים באשקלון ששווה להכיר. הבשר המשובח שמביא איתו המלצר האדיב מקורו בעדרים הגדלים באזור שעוברים טיפול קפדני ע"י צוות הקצבייה המיומן. על מנת להדגיש את טעמם הטבעי, עוברים הבשרים תהליך יישון מיוחד או מושרים בשלל מרינדות. לאחר מכן, הבשרים נצלים מתחת לגחלים רוחשות שעושות את הקסם שלהן.
מחבת לוהטת של שקדי עגל עסיסיים מוקפצים עם תרד וארטישוק ברוטב לימון שמן זית וקונפי שום (57 ₪) פותחת לנו את התאבון ואנחנו כבר מבינים שעשינו בחירה מצוינת, מנות מעולות נוספות במנות הפתיחה היו סיגר פטה כבד עוף (49 ₪) ולאמיצים ואוהבי הפיקנטי ללא ספק נמליץ על מוח עגל ברוטב עגבניות ועריסה לימונית משגעת (₪59). בגזרת העיקריות, אל תוותרו על סטייק נתח קצבים שהגיע טרי טרי. בחירה מצוינת נוספת היא טריו כבד אווז שמגיע על מצע טוסט קלוי בריבת בצל ויין.
המסעדה החדשה בנוף האשקלוני, מציגה סטנדרט חדש של שירות, לא כסיסמא. החל ממארחת אדיבה ומלצר קשוב לבקשותינו (והיו הרבה) זכינו גם לפינוקים על חשבון הבית ככה, 'כדי לפנק' הסבירו לנו הצוות, שמסתבר אצלם זה חלק מהשירות.
המסעדה שהגיעה לאחר הצלחה בעיר הדרומית נתיבות מציגה קינוחים נהדרים, לצד הסופלה שוקולד הקלאסי (30 ₪) תוכלו למצוא סיגר חלווה ברוטב סילאן שישאיר לכם טעם מתקתק, ואם בא לכם לגמרי להתפנק, לכו על הקינוח הספרדי – מקלות צ'ורוס חמות עם קפצת וכדור גלידה (30 ₪). גם בגזרת היינות הופתענו לטובה, המסעדה מציגה מבחר גדול של יינות ישראלים ממיטב היקבים ומהסדרות המשובחות (הר תבור, הר חרמון, כרמל, ירדן, יתיר ועוד), גם אוהבי הוויסקי והטקילה ייהנו משפע של אופציות ובמחירים נוחים. בקיצור? בואו להתפנק בטעם העמק.

מנת בשרים במסעדת טעם העמק

מנת בשרים במסעדת טעם העמק

קישור לדף הפייסבוק

יפה נוף 5 , אשקלון

08-660-7713

מסעדת גחלים

מסעדת גחלים

בין אם אתם אשקלונים ותיקים או אורחים לרגע, תכירו את "מסעדת הגחלים" הוותיקה שנהנית ממיקום מעולה בסמוך בלב התוסס של שכונת אפרידר. מדובר במסעדת בשרים שהשכילה להבין את קהל היעד. תמורת 16 שקלים בלבד תוכלו ליהנות ממגוון סלטי הבית (בהזמנת מנה בשרית), מבט חטוף בסלטי הבית מגלה אסתטיות ומבט מעמיק מבהיר שמדובר בחומרי גלם טריים בבקרת איכות. מנות הפתיחה לא גונבות את ההצגה ועושות את העבודה עם סיפתח מעולה לעיקרית. לצד המנות הקלאסיות: פוטטוס (24 ₪), כדורי פירה (22 ₪), או טבעות בצל (24 ₪) תוכלו למצוא סלט קצוץ גריי בתיבול מדויק ורענן (34 ₪) או כרובית מטוגנת בליווי טחינה וצ'ילי מתוק (34 ₪). אם הגעתם רעבים במיוחד, תוכלו להתפנק על כ-400 גרם של צלעות כבש עשויות היטב (138 ₪), אם תרצו להוסיף ירקות רעננים לחוויה מושלמת נמלית על סלט הפרגיות (58 ₪), שהפתיע והתגלה כמעל הצפיות. לאוהבי השיפודים והשילובים, מסעדת הגחלים מציעה מגוון שיפודים פרגיות (54 ₪), כבד עוף (50₪), קבב ביתי (54 ₪) או קבב כבש (58 ₪). חובבי האנטריקוט ישמחו לדעת שיש שיפודים פשוט מעולים, ואם אתם כבר בגזרת המיוחדים אל תפספסו את שיפוד השקדים (42 ₪) שהתגלה כמעדן של ממש.
העיצוב המודרני של המקום, יחד עם חווית השירות הנעימה מספקים אווירה טובה, ואם אתם ממש רוצים עוד סיבה טובה להגיע נאמר לכם שבמסעדת הגחלים הבינו שכדאי לתת מקום של כבוד לקינוחים. בין אם תלכו על הבוואריה, או על הפאי שוקולד (32 ₪), תיהנו מסיום מתוק במיוחד.

מסעדת גחלים

מסעדת גחלים

קישור לדף הפייסבוק

הגבורה 7, אשקלון

טלפון 08-6710230


שיפודי האווז

שיפודי האווז

במסורת כמו במסורת, יש כבוד. לא סתם מסעדת הבשרים "שיפודי האווז" הפכה לשם דבר. בדיוק כמו המקום שמשלב מודרנה, בר אלכוהול משובח לצד תמונות נוסטלגיות וחמימות ביתית כך גם האוכל. כבר עשרים שנה שכולם מדברים על 'סלטי הבית של סיגל' שהפכו לגולת הכותרת של המסעדה. הסלטים הטריים מוגשים לצד לאפות חמות כבר נותנים לבאי המקום להרגיש שהגיעו למקום שכיף לחזור אליו.
בתפריט של "שיפודי האווז" תוכלו למצוא שפע של בשרים איכותיים וטעימים. אוהבי השיפודים, או במיתוג החדש "חרבות" ישמחו לשמוע שיש בנמצא שפע של חרבות בשר מעולות. מה הסוד אתם שואלים? פשוט בשר מ ע ו ל ה. בין אם זה פילה אווז או חרב שומן כבש, חרב שקדים וכמובן, חרב שישליק כבש שדווקא תגרום לכם לשכוח מהצרות ולחשוב שלרגע יש פה שלום.
אפרופו שלום, כל המי ומה כבר הגיעו למסעדה הממוקמת בצומת סילבר, והפכה לתחנה חובה אצל פוליטיקאים וסלבריטאים שבאו להתפנק על בשר איכותי. מי היה כבר? ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנשיא לשעבר שמעון פרס, השחקנית יונה אליאן וכוכב הילדים טוביה צפיר ובנו יואב. שניסנו להבין מדוע המקום הפך לכזה מבוקש הבנו שפינוק הלקוחות זה נוהל. צוות המסעדה המקצועי מעניקים לכל לקוח יחס אישי ושירות איכותי, גם כשהמסעדה עמוסה באורחים. בסוף כל ארוחה זוכים הסועדים לקפה ותה על חשבון הבית יחד עם בקלואות או פירות העונה (אבטיח/מלון) שמוסיפים יתרונות אל הטעם הטוב שמותירים האוכל האיכותי והשירות המקצועי.
ב"שיפודי האווז" ניתן לערוך אירועים, כנסים, ישיבות עסקיות ומסיבות פרטיות המתאימים לעד 80 אורחים. המקום גם מציע חדר V.I.P מעוצבים ומאובזרים במיטב מערכות הווידיאו, ההגברה והתאורה. במקום קיימת גם גינה המתאימה לציבור המעשנים/מעשנות.

שיפודי האווז

שיפודי האווז

קישור לדף הפייסבוק

צומת סילבר אשקלון

טלפון: 072-338-0940


מסעדת אוקיינוס (צילום: רוני גז)

מסעדת אוקיינוס (צילום: רוני גז)

התמזל מזלנו והגענו למסעדת "אוקיינוס" ביום שלישי, בו מוגשות קציצות דגים אלוהיות. לאורחיי הסברתי שמדובר במסעדת דגים ובשרים ותיקה, הם רק לא הבינו אם המחיר הוא בדולרים. ואכן, העסקיות שמוגשות לאורך כל היום (!) מגיעות במחירים נוחים, שקשה להאמין שיש עוד דברים כאלו. כך למשל עסקית בשרים ב39.9 תפנק אתכם בשני שיפודים פרגיות/לב בקר/כבד עוף/קבב הבית/נקניקיות מרגז/שניצל בתוספת סלטי הבית, שהיו טריים להפליא ותוספת לבחירה צ'יפס/פוטטוס/אורז. העסקיות דגים ב49.9 כוללות מנת דגים לבחירה, ורגע לפני המלצר דאג לעדכן שמדובר בדגים טריים היישר מהים, סטנדרט שאינו מובן במסעדות הדגים בארץ. הדגים לבחירה כללו דניס/בורי/פילה אמנון/סטייק סלומון/פיש &צ'יפס/פילה לברק. החלטנו ללכת דווקא על המיוחדים. המלצות חמות שכדאי לרשום: טחול ממולא (65 ₪) עשוי בצורה נכונה, מטובל היטב. מיקס אוקיינוס (139 ₪), מנה באמת מופלאה שכוללת אנטריקוט, צלע טלה, מדליון כבד אווז (חמאתי ומפנק), פרגיות, קבב ועוד פינוקים. אל תוותרו. בגזרת הדגי פרימיום הלכנו על פילה סלומון (69 ₪) מעולה וברבוניה (69 ₪). הדגים עשויים על פי בחירה: בטיגון/גריל/אפיה/עם עשבי תיבול וכללו תוספת לבחירה.
מהמנות הראשונות הזמנו חומוס פטריות חמות(20 ₪), שהבהיר טוב לאורחיי מדוע אנחנו כל כך מתגאים בהמצאה הישראלית הזו. כרובית מטוגנת קראנצ'ית (30 ₪) ופלטת חציל בלאדי על מצע טחינה (20 ₪). לסיכום, פתחנו שולחן, הזמנו מכל טוב ויצאנו עם חשבון שכיף לקבל, השירות היה אדיב ומהיר ובכלל נראה כי רוב הסועדים הינם לקוחות קבועים שמרבים לבקר, במקום שהפך עבורם לנכס קולינרי שמאפשר להתפנק ממיטב מנעמי הים, ואפילו להזמין כוס יין ירדן אדום (25 ₪) ולהרגיש על גג העולם.

מסעדת אוקיינוס (צילום: רוני גז)

מסעדת אוקיינוס (צילום: רוני גז)

קישור לדף הפייסבוק

דוד רמז 13, אשקלון 

טלפון: 08-675-8387

 

 

 


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר