להקת אשקול. צילום: אביעד תבל
להקת אשקול. צילום: אביעד תבל

ההרכב "אש-קול" מככב בפסטיבל צמי"ד בתיאטרון ירושלים

חברי ההרכב המוזיקלי המקומי, שמורכב מבעלי מוגבלויות, ייצגו את העיר עם ביצועים מרגשים, זכו למחיאות כפיים סוערות ולאהבת הקהל

פורסם בתאריך: 19.6.18 11:01

     

חברי להקת "אש-קול" מאשקלון הופיעו בשבוע שעבר על הבמה בפסטיבל 'צמי"ד' בתיאטרון ירושלים, המתקיים מידי שנה ומביא לקדמת הבמה אמנים ויוצרים עם מוגבלויות. בפסטיבל הופיעו להקות והרכבים מוזיקליים איכותיים של אמנים עם מוגבלות מתוך אמירה 'כי באמנות אין מוגבלות'.

חברי ההרכב המוזיקלי המקומי, שייצגו את העיר עם ביצועים מרגשים לשירים מוכרים, זכו למחיאות כפיים סוערות ולאהבת הקהל והמכובדים שנכחו במקום, בהם חברי כנסת.

ההרכב המוזיקלי "אש-קול" הוקם ומלווה על ידי אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית אשקלון מתוך תפיסה כי מגבלה איננה גבול וכחלק מעשייה קהילתית המובילה לשינוי חברתי, אשר מטרתו לייצר מציאות שבה לכל אדם באשר הוא – רק השמיים הם הגבול.

עיריית אשקלון רואה חשיבות רבה בהופעותיו של ההרכב ופועלת באופן מתמיד לקידומו. בחודשים האחרונים חברי ההרכב הופיעו בפני עובדי העירייה, באירוע יום הנכה הבינלאומי ובטקס חנוכת המיון החדש במרכז הרפואי 'ברזילי'.

"אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בבדיקת ובפריצת הגבולות והמגבלות" אמרה העובדת הסוציאלית מטעם אגף הרווחה המלווה את הלהקה, חלי דהן והוסיפה "אבקש להודות לראש העיר בפועל ולמחלקה לאנשים עם מוגבלות באגף הרווחה שלאורך כל השנה דואגת להזיז את הרף מטר אחד קדימה ולהוכיח שרוב הגבולות בעולמנו הם גבולות דמיוניים. תודה מיוחדת למנהל המוזיקלי של ההרכב, שי בן שושן על הליווי המקצועי".

לפרטים נוספים לגבי ההרכב המוזיקלי ניתן לפנות למחלקה לטיפול באנשים עם מוגבלות באגף הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית אשקלון – 6748170-08 / 6748171-08 / [email protected]

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר