קובי מימון. צילום: יח"צ

לאן יוצאים? סטנדאפ, סיפור, הצגה או התוועדות חסידית

כבר במוצ"ש יגיע קובי מימון להפיל את הקהל האשקלוני על הרצפה. ואחרי הנפילה תוכלו להתרומם בהתוועדות חסידית עם רמי קליינשטיין ושולי רנד. ויש גם שעת סיפור והצגה שווה

פורסם בתאריך: 15.6.18 16:16

     

חיים שלי: קובי מימון במופע סטנדאפ

מופע הסטנדאפ של קובי מימון הוא מסע הומוריסטי בין עולמות ותובנות בקצב אש. קובי עולה על הבמה, וההנאה שלו מדבקת. אהבת הבמה, ההבחנות הקטנות וההגשה האותנטית יוצרים מופע שתופס אותך מהרגע הראשון, מסתובב לך את הראש וגורם לך לצחוק מהבטן.

קובי חי את המופע, מתחבר אל הקהל ושולף. זהו מסע סטנדאפ עשיר ומהיר עם זוויות מפתיעות, אז להכין לסתות ולהיכנס לקצב ההומור של קובי מימון. קומדיה עברית, לייב של איש אחד מצחיק מאוד.

ברזומה של קובי מימון בשנים האחרונות: ב“מלחמת המינים” בערוץ 2 הוא שבר את שיא הגינס במופע הסטנדאפ הארוך ביותר כאשר הופיע 42 שעות ו-20 דקות ברציפות!

מוצאי שבת 16.6, בשעה 21:30, היכל התרבות אשקלון


מופע התוועדות: שולי רנד ורמי קלינשטיין על הבמה

בראשון 17.6 בהיכל הספורט באשקלון יתקיים אירוע התוועדות והשקה חגיגית לסדרת הספרים "היהדות" מאת הרב עדין אבן-ישראל, בהשתתפות האמנים שולי רנד ורמי קליינשטיין לציון יום ג’ תמוז, יום ההילולא של הרבי מליובוויטש. במופע הפתיחה אסף הרוש, לאחר מכן דברי ברכה והתעוררות מפי הרב מנחם ליברמן שליט”א.

האמנים שולי רנד ורמי קליינשטיין ילהיבו את הקהל בניגוני נשמה ובסיפורי חסידים. הרב מנחם ליברמן שליט”א, השליח הראשי של הרבי באשקלון ויו”ר המוסדות, יישא את הנאום המרכזי לכבוד יום ההילולא.

נרד וקליינשטיין חוזרים לאשקלון. צילום: יח"צ

כשאומרים “הרבי”, הכוונה ברורה – הרבי מליובוויטש – מנהיג ישראל ואוהבם. אלפים רבים של יהודים מכל שכבות האוכלוסייה מרגישים קרבה עזה לרבי ולדרכו. גם כשחלפו 24 שנים מאז הסתלקותו של הרבי בשנת תשנ”ד (1994), נראה כי הרבי נוכח בחייהם של רבים רבים בעם ישראל.

התעניינות גוברת נרשמת בקרב תושבי אשקלון, הפוגשים את שליחיו המסורים של הרבי במוסדות החינוך ובבתי חב”ד הפזורים בשכונות העיר. רבים כבר הבטיחו את מקומם באירוע שכולו אהבת ישראל וקירוב לבבות בדרכו הייחודית של הרבי.

כרטיסים ניתן להשיג באתר, אצל רבני חב”ד ובמוסדות החינוך.

ראשון 17.6, בשעה 20:00, בהיכל הספורט באשקלון


קשרי משפחה: ההצגה “הצמה של אבא” בהיכל

השבוע תתקיים בהיכל התרבות ההצגה “הצמה של אבא”, מחזה מאת אמנון לוי ורמי דנון, בבימוי רוני פינקוביץ’.

עזרא ספיר, לשעבר ספדייה, גוסס ממחלה. ליד מיטתו נאספים אשתו, בתו הנכה ובנו בכורו, מקור גאוותו. היחיד שנעדר הוא אמיר, הבן הצעיר והמורד, שברח מהציפיות החונקות של אביו. כולם מחכים שאמיר יבוא להתפייס, אבל אמיר מעדיף ללכת לפסיכולוג שלו ולנתח שם באופן כמעט אכזרי את דרכה של משפחתו, משפחה מזרחית מודרנית, שבדרכה להשתלב בחברה הישראלית ויתרה על ייחודה.

הצמה של אבא. צילום: יח"צ

זהו המחזה השלישי של צמד היוצרים אמנון לוי ורמי דנון (“תיקון חצות”, “שיינדלה”), והוא עוסק בשקר כגורם מחבר, כמעט הכרחי, בחייה של משפחה.

המחזה עוסק ביחסי הורים וילדים, בקושי של הורים לאהוב את כל ילדיהם כל הזמן, בצורה שווה ובהתמודדות הבלתי אפשרית עם תפקיד ההורה.

שחקנים: יעקב כהן, רובי פורת-שובל, גאיה שליטא כץ, קובי מאור, מיקי פלג-רוטשטיין, תום גרציאני ורותם קינן.

שני (18.6) עד חמישי (21.6), בשעה 20:30, היכל התרבות אשקלון

האריה והעכבר: שעת סיפור בספרייה

"האריה והעכבר" הוא אחד ממשלי איזופוס. האריה מאיים על עכבר שהעיר אותו. העכבר מבקש את סליחתו ומציין את העובדה כי הוא אינו טרף ראוי ולא יעניק כל כבוד לאריה.

האריה משתכנע ומשחרר את העכבר לחופשי. מאוחר יותר, האריה נתפס ברשת ציידים, העכבר שומע את שאגותיו ומגיע לשחרר אותו על ידי כרסום חבליו.

שלישי 19.6, בשעה 17:00, בספריית מדיה טק ובספרייה במתנ”ס שפירא

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר