סטיגמה בר בלילה שוקק חיים

לאחר כעשור של פעילות: "סטיגמה בר" סוגר את שעריו

סטיגמה בר שפעל משנת 2009 בחוף דלילה ייסגר בסוף החודש הקרוב. במוצ"ש הקרוב תתקיים בו המסיבה האחרונה למי שבילו בו לאורך השנים

פורסם בתאריך: 24.4.18 00:45

     

לאחר שכבר הפך לחלק בלתי נפרד מנוף הבילויים באשקלון, הסטיגמה בר בחוף דלילה יסגור את שעריו לנצח. עוז סננס, ממייסדי המקום והבעלים שלו, פרסם אמש פוסט מרגש בדף הפייסבוק שלו ובו כתב: "אחרי כמעט עשור של חיי לילה נדירים ערבים מיוחדים הופעות שלא חלמתי שאני בעצמי יכול להביא סטנד אפ ברמה הכי גבוהה שיש ועוד אינספור לילות מיוחדים בצער רב אני מודיע על: *סגירת בר הסטיגמה* החל מתאריך 1.5.18. במשך כמעט עשור שלם אני יכול לתאר את החברויות שנוצרו שם את עשרות הברמנים ברמניות מלצרים ומלצריות שעבדו במקום הלקוחות הטובים שהשאירו את חותמם בכל תקופה…".

עוז סננס

עוד כתב סננס: "אתם אלה שגדלתם איתנו הכרתם אצלנו התחתנתם איתנו ושיתפתם אותנו בשטויות שעשיתם. התמונות שאומרות הכל ומספרות סיפור על אותו לילה שביליתם אצלנו על הלילות המפוצצים שכבר לא יכולנו להכניס עוד אנשים ועל הלקוחות האחרונים שבכל ערב היו עוזרים לברמנים לסגור את המקום. לכולכם אני רוצה להודות באופן אישי לצוות הנוכחי שנמצא איתי כרגע לכל עובד/ת שעבדו אצלי ונתנו מעצמם לכל הלקוחות הקבועים בכל תקופה ותקופה, תודה רבה לכולכם".

בצער רב. סטיגמה בר

בשנת 2009 לאחר תקופה ארוכה שבה עמד חוף דלילה כשהוא שומם מאדם, הגיע סננס יחד עם חברים ופתח את הסטיגמה, כדי לשבור את הסטיגמה למקום הבילוי שהפסיד את הבכורה למרינה. כולם היו ספקנים בהתחלה, אבל הם לקחו את מסעדת "פאריז" שהייתה בבעלות ז'ייס נחמני ז"ל, והפכו את המקום למגנט לבליינים מקומיים והסטיגמה הפך למקום הכי מבוקש בעיר. עם ההצלחה הגיעו גם השכנים ונפתחו לידו מקומות בילוי נוספים והצבע חזר ללחייו של חוף דלילה.

לאורך השנים אירח הסטיגמה זמרים ואמנים מהשורה הראשונה בארץ וליין הסטנדאפ שלו הפך לאחד המזוהים עמו. אלא שכעת, סננס הודיע בפתאומיות כאמור, כי הוא סוגר את המקום, אך רגע לפני הוא מזמין את כל מי שבילה במקום לאורך תשע שנות הפעילות לבוא למסיבה אחרונה של סגירת מעגל, "באותה נשימה אני רוצה להזמין אתכם צוות עובדים לשעבר בכל תקופה שהיא, אני רוצה להזמין את כל הלקוחות בכל תקופה שהיא ליום אחד אחרון בלבד מוצ"ש 28.4.18 שעה 22:00 בהחלט לסגירת מעגל!! אני אודה באופן אישי לכל אחד שיגיע ויחלוק איתי את הזיכרונות הפרועים שלו מהמקום אלה שהתחתנו אני מבטיח לא לגלות את השטויות שעשיתם אצלנו… באמת שאשמח לראותכם לפגישת מחזור קטנה בסטיגמה בר חוף דלילה אשקלון".

לילה שגרתי בסטיגמה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר