פרימיום סינמה אשקלון

אולם VIP וכיסאות זוגיים: מתחם קולנוע חדש נפתח השבוע באשקלון

אולמות הקולנוע מבית "פרימיום סינמה" נפתחו השבוע בהשקה שקטה, והם כוללים אולם אחד של VIP. בחול המועד פסח צפויים להתקיים גם הקרנות בוקר של סרטי ילדים

פורסם בתאריך: 20.3.18 19:07

     

עד לפני שלושה חודשים לא היה בעיר אשקלון אפילו בית קולנוע אחד. האחרון שהיה בקניון חוצות נסגר וכך עברה על אשקלון כמעט שנה ללא בית קולנוע אחד, עד שנפתח קומפלקס הקולנוע במתחם המרינה מול.

אלא שבשקט בשקט נפתח השבוע קומפלקס קולנוע נוסף במתחם "גלובוס סנטר" במבקיעים בכביש היציאה הדרומית של העיר. מדובר בבית קולנוע מבית "פרימיום סינמה" הכולל שבעה אולמות גדולים ומרווחים.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


לראשונה באזור אשקלון, במקום פועל במקום גם אולם אחד של קולנוע VIP. מדובר באולם הקרנה שבו יושבים על כורסאות מפוארות עם מנגנון חשמלי לגב ולרגליים וגם מגש אישי להניח עליו את הנישנושים והשתייה. נכון לעכשיו, בשונה מאולמות VIP אחרים, עדיין אין ארוחה לפני ההקרנה, אך המצב הזה הוא זמני עד שתיפתח במתחם מסעדה שתספק את את השירות הזה. כרטיס לסרט VIP עולה 90 שקלים וכולל פופקורן, נאצ'וס ושתייה חופשית.

פרימיום סינמה אשקלון

מה שעוד מיוחד באולמות הקולנוע הללו, שישנה שורה אחת בכל אולם המותאמת לזוגות. מדובר בכורסאות LOVE SEAT זוגיות לבילוי רומנטי. בסיום הצפיה בסרט מקבל כל זוג מארז פרלינים.

מבחר סרטים מוקרנים כיום באולמות הקולנוע כולל סרטי ילדים ובחול המועד צפויות להתקיים גם הקרנות בוקר החל מהשעה 10:00 עבור הילדים.

שבעה אולמות קולנוע. צילום: מתן צורי

חברת "פרימיום סינמה", היא חברה חדשה יחסית שהוקמה בשנת 2014 ואת בית הקלנוע הראשון שלה הקימה בעיר כרמיאל והשני הוא זה שנבנה במבקיעים. בחברה מתכננים להמשיך ולבנות אולמות קולנוע נוספים ברחבי הארץ.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר