החוג ללאדינו. צילום: דוברות העירייה

החוג ללאדינו: 520 משתתפים בפתיחת שנה חדשה

חברי החוג ללאדינו באשקלון חגגו שנה חדשה בשילוב הופעה מרהיבה של חוברה'לה עם ג'קי לוי ומרב סימן טוב

פורסם בתאריך: 27.12.17 11:28

     

'חוג ללאדינו' יש חיה כזאת באשקלון והיא אפילו מונה כיום למעלה מ-700 חברים. במשך השנים, כך טוענים חברי החוג ללאדינו, הפכה השפה לאהובה על הדור הצעיר שרוצה לשמר את המקורות ולהמשיך את המורשת. במסגרת החוג, מתקיימים ערבי תרבות ושירה בשלל שפות: לאדינו, בולגרית, יוונית, יוגוסלבית ותורכית וסדרת הרצאות מרתקות בנושאים שונים.

מאות משתתפים בהיכל התרבות. צילום: דוברות העירייה

באירוע שתקיים בשבוע שעבר עבור אוהבי תרבות הלאדינו באשקלון, במרכז הקונגרסים במכללה האקדמית אשקלון בהשתתפות של 520 איש, חברי החוג ללאדינו סיכמו שנת פעילות ענפה ומגוונת של קהילת הלאדינו תוך מתן דגש על תכנית לשנה החדשה.

הדלקת נרות חנוכה. צילום: דוברת העירייה

הערב נפתח באווירה חגיגית ולצלילי שירים וסיפורים של חוברה'לה עם ג'קי לוי ומרב סמן טוב. חגיגה ירושלמית של שירים, סיפורים והומור שיצר געגועים לסמטאות ירושלים.

ג'קי לי בחוברה'לה. צילום: דוברות העירייה

"אני רוצה להודות לזוג עדינה ומוני קונפורטי, שעושים עבודה נפלאה בהתנדבות מלאה ומעשירים את התרבות בעיר" אמר ראש העירייה בפועל, תומר גלאם לקהל המשתתפים "בשל חשיבות זו, הנהלת העירייה תומכת בשימור התרבות והשפה של לאדינו ע"י פעילויות יפות ומגוונות שמלוות ע"י המחלקה לפרוייקטים ואירועים עירוניים שבאגף לתאום מערכות עירוניות בניהולה של אסנת שובל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר