תומר גלאם בבית המשפט
תומר גלאם בבית המשפט

"מגיעה לאשקלון התנצלות": תומר גלאם מגיב למחיקת העתירה

לאחר שנמחקה העתירה שהגיש איתמר שמעוני נגד תוצאות הבחירות, הצדדים מתייחסים לעניין, כאשר ראש העירייה מגיב באופן חריף

פורסם בתאריך: 27.12.18 13:16

     

שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, אליהו ביתן, קיבל את בקשת המחיקה שהגיש ראש העירייה לשעבר, איתמר שמעוני. יחד עם זאת, הוא הורה לצדדים הנתבעים: ראש העירייה, תומר גלאם; מנהל הבחירות, ליאור קלצ'קין וועדת הבחירות שיגיבו לעניין ההוצאות, אם הם ידרשו הוצאות או יוותרו עליהן.

ליאור קלצ'קין

יוותר על ההוצאות? ליאור קלצ'קין

בכך באה לסיומה הסאגה שהחלה זמן קצר לאחר הבחירות, כאשר שמעוני ואנשיו העלו טענות לגבי טוהר הבחירות, מה שבהמשך הפך לתלונה ליועץ המשפטי לממשלה ואף לערעור בחירות בבית המשפט. בדרך אף נפתחה כזכור, חקירת משטרה ביחידה ההונאה של מחוז דרום בחשד כי המסמכים שהגיש שמעוני לבית המשפט מזויפים.

לחיצת יד קרה. שמעוני וגלאם בבית המשפט. צילום: יוסי פרטוק

לחיצת יד קרה. שמעוני וגלאם בבית המשפט. צילום: יוסי פרטוק, אשקלונט

הבוקר הגיבו שני הצדדים למחיקת העתירה. שמעוני כתב בדף הפייסבוק שלו: "בית המשפט נקט בעמדה שהפרוטוקולים שהוגשו שונים מנתוני הספירה שדווחו בזמן אמת במערכת הנדב של משרד הפנים. ביקשנו את נתוני האמת ממשרד הפנים ותשובתם הראתה שאין תוצאות אמת מפורטות במערכת נדב בעיר אשקלון. פנינו לבית משפט העליון שפסק שנמתין להחלטת בית המשפט המחוזי. החלטתי למשוך את העתירה! אם אין ביכולת משרד הפנים להמציא לנו את תוצאות הספירה שדווחה בזמן אמת במערכת הנדב בעיר אשקלון, איך נדע מה קרה באמת ביום הבחירות. מישהו צריך לבדוק זאת ונדאג לכך. זה הזמן והמקום לומר תודה לעשרות אלפי התומכים שהיו איתי ונתנו לי את אמונם".

כמעט במקביל, גם ראש העירייה מסר תגובה ובה דרש כי שמעוני יתנצל על מהלך הזה: "היום הגיעה לסיומה עתירת הסרק שהוגשה על ידי מי שהפסיד בבחירות ונקברה קבורת חמור בבית המשפט. חודשיים עברו מאז הבחירות. הוקמה מועצה. הושבעו חבריה. אנחנו עובדים במלוא המרץ לשירות העיר ותושביה. חבל ששוב ניסו גורמים שליליים להטיל דופי בעיר ולעג כלפי תושביה. אשקלון יצאה לדרך חדשה. כעת מגיעה לעיר התנצלות חדה, בלתי מתפשרת, לא מגומגמת. התנצלות ברורה. אני שמח על כך שהחשדות שהתגלו ביחס לעתירה והמסמכים שהוגשו במסגרתה ייחקרו במקום הראוי לכך ובחומרה הנדרשת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר