שמעוני ורעייתו ביום הבחירות
שמעוני ורעייתו ביום הבחירות

שמעוני טוען לניצחון בבחירות: "הפער לטובתי – 153 קולות"

אחרי שהצהיר כי "המילה האחרונה עדיין לא נאמרה", אך לא הגיש עתירה לבית המשפט, פנה היום שמעוני ליועץ המשפטי לממשלה, טען נגד טוהר הבחירות ודרש כי יכריזו עליו כמי שניצח בבחירות

פורסם בתאריך: 20.11.18 18:03

     

לאחר הבחירות האחרונות כאשר התברר כי ניצחונו של תומר גלאם הוא דחוק ועומד על 374 קולות, הצהיר מיד איתמר שמעוני כי הוא לא מתכון לוותר. בהודעה מוקלטת ששלח שמעוני לפעיליו: "צריך לדעת להפסיד בכבוד אבל גם לנצח ביושר ומי שניצח אותנו – לא ניצח ביושר".

היום עבר שמעוני לשלב המעשי והגיש תלונה רשמית ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה. את העתירה לבית המשפט שבה אמור שמעוני לטעון נגד הבחירות, הוא עדיין לא הגיש, אך נותרו לו בינתיים עוד שבועיים עד למועד האחרון.

בתלונה עבת הכרס שהגיש, מגולל שמעוני, באמצעות עורך דינו, אירועים שלדבריו אמורים לפסול את הבחירות או להכריז עליו כמי שניצח בבחירות.

בין היתר הציג שמעוני שגיאות הקלדה שגרמו לו להפחתת קולות. כך למשל, מעלה שמעוני טענה בנוגע לקלפי מספר 40 שם נרשמו לזכותו כ-90 קולות, אך לדבריו, בפרוטוקול החתום של הקלפי נרשמו לו 245 קולות, כך שלמעשה נגרעו ממנו 155 קולות.

קלפי באשקלון. צילום: אלירם משה

דוגמה נוספת מביא שמעוני מקלפי מספר 165 שם נרשמו לזכותו כ-20 קולות בלבד, אך לטענת שמעוני, בפרוטוקול הספירה נרשמו לו 192 קולות. שמעוני הציג דברים דומים גם מקלפיות מספר 157, 13, 03 ו-156. כך נגרעו לטענת שמעוני 447 קולות שהיו עשויים להביא לו את הניצחון בבחירות על פני גלאם.

שמעוני טען גם כי המסרונים שנשלחו ביום הבחירות תחת שם השולח POLICE גרמו להטעיית הציבור ובכך לטענתו פגעו בסיכוייו של שמעוני להיבחר.

שמעוני הגיש גם תצהירים מצד תושבים המעידים כי קשישים יוצאי ברית המועצות המתגוררים במקבצי הדיור אולצו להצביע למפלגתה של סופה ביילין ולתומר גלאם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




טענה נוספת שמציג שמעוני היא כי את ביצוע ספירת הקולות, ביצעו אנשיו של גלאם בלבד, כאשר נמנעה כניסה של פעיל שלו, ליאור שוורץ.

תלונות וטענות רבות הוצגו על ידי שמעוני במכתב התלונה שבסופו הוא דרש להורות על פתיחה בחקירה פלילית.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר