תומר גלאם מתקבל באהבה בעירייה. צילום: אלדד עובדיה
תומר גלאם מתקבל באהבה בעירייה. צילום: אלדד עובדיה

העיר אשקלון אמרה את דברה: תומר גלאם ראש העירייה

ספירת קולות החיילים שנמשכה לאורך הלילה הסתיימה והכריעה את מערכת הבחירות לטובתו של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם שמסיר כעת את חטוטרת ה"בפועל" מתוארו

פורסם בתאריך: 1.11.18 07:43

     

לאחר מערכת בחירות מתוחה ורווית השמצות ואחרי שתי יממות מותחות במיוחד, תושבי אשקלון החליטו ובחרו את תומר גלאם לתפקיד ראש העירייה הבא. בהצהרה ראשונה אמר גלאם: "אנחנו סוף סוף נאחד את כולם ונאהב את כולם, זה החזון שלנו וזה מה שהיה חסר לכולם. אני מבטיח שלא לאכזב את התושבים שאנחנו כל כך אוהבים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הדבר הוכרע לאחר חלוקת קולות החיילים, האסירים והנכים שמספרם עמד על כ-1600 קולות כשרים. רוב הקולות תמכו בגלאם שלאט לאט פתח פער מול שמעוני, פער שעמד על כשבעים קולות.

צפו בשידור החי מבניין העירייה:

כזכור, בתום יום הבחירות כאשר הסתיימה ספירת הקולות תומר גלאם קיבל 24,488 קולות שהם 40.31% מסך הקולות הכשרים ואילו איתמר שמעוני קיבל 24,201 קולות שהם 39.84% מסך הקולות הכשרים. הפער בין השניים עמד על 287 קולות בלבד.

כעת עם קולות החיילים הפער כבר עומד על כ-350 קולות.

תומר גלאם, בן 42, נשוי ואב לשלושה, נולד באשקלון למשפחה בת 12 נפשות שעלתה לישראל מלוב. הוא גדל בשכונת מגדל, ובבית הספר היסודי למד בכצנלסון ואחר כך עבר לאסף מימון. בתיכון למד בבית הספר אורט אפרידר. בצבא הוא שירת בבסיס ג'וליס כמסגר. בראיון עבר סיפר כי חלומו לשרת בקרבי נגוז לאחר שנאלץ לסייע בטיפול בבן משפחה חולה.

תומר וטלי גלאם. צילום: אלדד עובדיה

תומר וטלי גלאם. צילום: אלדד עובדיה

לאחר שחרורו מצה"ל ולאחר עבודה מועדפת, הוא נכנס לעבוד בחברת החשמל, שם הוא התמודד לוועד העובדים ובניגוד לכל הסיכויים, הצליח להיבחר. לפני כשמונה שנים, בחלק מרוטציה, הוא נכנס לכהן כחבר מועצה במפלגת אחדות ישראל בהנהגת הרב יצחק ברדא. לאחר הבחירות בשנת 2013 הוא החל לכהן כממלא מקומו של איתמר שמעוני ובעקבות יחסים עכורים בין השניים הוא הפך כעבור כשנתיים לכהן כסגנו.

את הזינוק המשמעותי במעמדו עשה לאחר השעייתו של שמעוני מתפקידו, כאשר גלאם הצליח להיבחר לתפקיד ראש העירייה בפועל. היום כאמור, הוא מסיר את המילה "בפועל" מתוארו והופך להיות ראש עיריית אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר