מושיק גלאמין בהרצאה
מושיק גלאמין בהרצאה. צילום: אורי קריספין

משכנתא על הבר: "הנדל"ן באשקלון יכול להתחרות בערים במרכז הארץ"

איפה מסתתרות הזדמנויות ההשקעה הכי טובות בעיר ומאיזה טרנדים עיצוביים כדאי להיזהר. רשת שוקן ובנק הפועלים קיימו מפגש מיוחד בנושא נדל"ן ומשכנתאות בסקובר באשקלון

פורסם בתאריך: 5.7.21 11:06

     

באירוע "משכנתא על הבר", שהתקיים אתמול בסקובר באשקלון בשיתוף בנק הפועלים, הוצגו מגמות והזדמנויות בשוק הנדל"ן המקומי.

ד״ר תמיר ארביב, מתכנן ערים ואנליסט, שסקר את ההשפעות התכנוניות על השוק הנדל"ן באשקלון, הציג את עליית המחירים הרציפה בעיר בשנים האחרונות והעריך כי המגמה תימשך. "התוכניות יכולות להקפיץ את אשקלון ולהפוך אותה למתחרה אמיתי לערים במרכז הארץ. יש תוכנית לעבות את רצועת החוף גם במגורים וגם במסחר. השאלה היא לא מה יקרה למחירי הדיור אם יהיו עוד טילים בעזה אלא מה יכול לקרות למחירי הדיור ללא הקרבה לעזה". ארביב סימן את שכונת האצטדיון בעיר כפוטנציאל השקעה.

סיגלית שושן

סיגלית שושן. צילום: אורי קריספין

סיגלית שושן, מקשרת גורמי נדל"ן באזור הנגב בבנק הפועלים, סקרה את מצב שוק המשכנתאות, סוגי המשכנתאות ושיעורי הריבית, ואת החשיבות של התאמת היקף המשכנתא ליכולת ההחזר. "לפני שיוצאים לחפש נכס, כדאי להגיע לבנק, לקבל אישור עקרוני ולהבין כמה מימון תוכלו לקבל, חשוב לתכנן נכון את ההלוואה. מחירי השכירויות ירדו, אבל עדיין יש מגמת עלייה בשוק המשכנתאות, כי מחירי הדירות במגמת עלייה".

הערב הסתיים בהרצאה מיוחדת של מעצב הפנים ואיש הטלוויזיה מושיק גלאמין, בנושא סטיילינג. "למצוא נכס ולקחת משכנתא זו סוג של חוויה רוחנית. אנשים היום מעדיפים להשקיע בבית על פני חופשה".

מושיק גלמין והקהל

מושיק גלאמין והקהל. צילום: אורי קריספין

גלאמין הציג את הטרנדים החדשים בתחום וגם סיפק כמה עצות למשפצים: "היום המטבח הוא הסלון החדש והכל קורה סביב האי, אבל אם אתה לא מבשל לא בטוח שצריך להשקיע בזה. אצלי בבית המטבח הוא ממש קטן ולא כל כך בשימוש. העצה הכי טובה היא להיזהר מטרנדים, הבית הוא שלכם ואין עוד אנשים כמוכם. הרעיונות העיצוביים הכי מדהימים מגיעים דווקא כשאין תקציב והמקום הכי בעייתי בבית יכול להפוך לפתרון. אנשים מחפשים עכשיו איפה לעשות פינת עבודה, אני אומר שצריך להסתכל דווקא על מקומות בעייתיים ותקועים, אפילו גרם מדרגות יכול להפוך לחדר עבודה".


תוכן מקודם


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר