קרדיט תמונה: Shutterstock
קרדיט תמונה: Shutterstock

משרד עורכי דין באשקלון: הכירו את אמנון גולן ושות'

באם הואשמת באישום פלילי, לא משנה באיזה תיק מדובר, תזדקק באופן מידי לעורך דין מנוסה ומקצועי בפלילים שיציב את האינטרסים שלך בראש הרשימה. עו"ד אמנון גולן המתמחה בין היתר בתחום הפלילי, משיב לגבי סוגיות מורכבות בתחום

פורסם בתאריך: 23.6.20 21:23

     

משרד עורכי דין אמנון גולן ושות', הוא משרד בוטיק הפעיל מזה כעשור ומתמחה בתחומים הפלילי, התעבורה, דיני משפחה, מקרקעין, הוצאה לפועל, דיני צבא, משרד הביטחון ונזיקין. המשרד בבעלותו של עו"ד אמנון גולן, כולל חמישה עורכי דין בעלי וותק וניסיון, המספקים כל אחד בתחום מומחיותו, ייעוץ משפטי, ליווי וייצוג בגובה העיניים, תוך בניית תיק ההגנה הטוב והאפקטיבי ביותר ללקוח.

עו"ד אמנון גולן מתמחה בתחומי התעבורה, הפלילי ודיני משפחה. הוא מייצג לקוחות המואשמים בעבירות פליליות מורכבות, עבירות צווארון לבן, עבירות מין, אלימות במשפחה וכן בעבירות תעבורה ותיקי גירושין. הליווי שלו מאופיין באמפתיה וקשב רב לחששותיהם ולבטיהם של הלקוחות ועבודה אינטנסיבית על התיק עד להשגת התוצאות הטובות ביותר. שוחחנו עמו על תחום המשפט הפלילי.

כיצד משבר הקורונה השפיע בנושא האלימות במשפחה?

"למשבר הקורונה היתה השפעה מורגשת בתחום האלימות במשפחה" אומר עו"ד גולן, "כתוצאה מהלחץ שנוצר בתוך התא המשפחתי שפתאום כולם שוהים בתוך בית אחד בלי אפשרות לצאת, בזמן שהשהות הממושכת יחד, בני זוג, לעתים קרובות, התווכחו ורבו הרבה יותר ואף הריבים שלהם פעמים רבות הסלימו,  מעבר ליכולת שלהם לפתור את הבעיות בעצמם. וכמו בסיר לחץ הדברים התפרצו החוצה מעבר לפרופורציה הרצויה, והיתה עליה במקרים של אלימות פיזית. מקרה מיוחד בו טיפלנו וממחיש את השפעת הקורונה על האלימות במשפחה, היה של נער שתקף את הוריו עד לרמה שהיו צריכים להתקשר למשטרה. האירוניה שבדבר, שעל אף שההורים פנו למשטרה לעזרה ובנם נעצר, הם אלו שפנו אלינו וביקשו שנייצג את הבן במהלך המשפט, מאחר והמדינה היא זו שמגישה את כתב האישום נגד הנאשם".

כיצד אתה כעורך דין פלילי נכון לייצג בעבירות מין, במיוחד כאלו שבוצעו כלפי ילדים?

"בתחילת דרכי כעורך דין פלילי, החלטתי שאיני מייצג נאשמים בעבירות מין. בהמשך ועם צבירת הניסיון הבנתי, שלעברייני מין יש הכללה כל כך רחבה וצריך להבחין בין סוגי עבירות שונים. יש עבירות מין קשות וישנן שטחיות. ויש כמובן נאשמים בעבירות שלא בצעו את העבירה בפועל וגם להם יש זכות לקבל ייצוג הולם בכדי להביע את עמדתם.

"מקרה לדוגמה של עבירת מין 'שטחית' שייצגתי, נהג אוטובוס של הסעות ילדים שבאחת מהתחנות הושיב את אחד הילדים על ברכיו. המלווה בהסעה הבחין במעשה וראה שהנהג מתחכך בילד מבעד לבגדים. הוא הגיש תלונה והזמין ניידת שעצרה את הנהג במקום. בעת שייצגתי את הנהג ולמדתי את המקרה, הבנתי כי על אף העבירה ועל אף שהנהג 'בא על סיפוקו' כתוצאה מהחיכוך בילד, הכל נעשה מבעד לבגדים. הנהג לא חשף את אבריו, לא נגע באבריו של הילד, והילד לא חש כלל שמתרחש משהו חריג. זו נחשבת בעיניי לעבירה שטחית. הנהג הביע חרטה והבין שהוא זקוק לטיפול וכיום הוא נמצא בקבוצת טיפול מתאימה .

"במקרים אלו, ההגנה שלי נחלקת לשתי מטרות עיקריות: האחת, למזער את העונש ככל הניתן, והשניה לערב גורמי טיפול במהלך המשפט כדי לוודא שהנאשם יקבל טיפול מקצועי שיאפשר לו להימנע מהתנהגות דומה בעתיד. אני מערב בתהליך אנשי מקצוע מהתחום הטיפולי: פסיכולוגים, פסיכיאטריים וקרימינולוגים, וכחלק מהחזון שלי, אני פועל במטרה לסייע לעבריינים כאלו להשתקם ולחדול ממעשיהם לתמיד".

עורך דין אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

עורך דין אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

במה עסקת לפני שהתמחית  בייפוי הכוח המתמשך?

"כל השנים עסקתי בנדל"ן, חמותי כבר מספר שנים חולה באלצהיימר, והמשפחה חוותה על בשרה את הקושי בטיפול, בתוספת ההתמודדות עם דרישות האפוטרופוס הכללי . ולכן משתוקן החוק, הייתי בין הראשונים שעבר את ההסמכה והבין את חשיבות הנושא. התמחותי בנדל"ן מהווה ערך מוסף ללקוחות".

מה לגבי עבירות מין שהתגלו כלא נכונות?

"זו אחת הסיבות בגינן החלטתי להגן גם על נאשמים בעבירות מין. ישנם מקרים רבים שהיה חשד לעבירה אך הסתבר בפועל שלא היתה עבירה כלל. לדוגמה, ייצגתי אב במשפחה חרדית שהואשם בעבירה מינית כלפי בתו הפעוטה בת השנתיים וחצי. כאשר הפעוטה הובאה לטיפול רפואי רופאת הילדים הבחינה באודם וגינלי חריג והוגשה תלונה כנגד האב על ביצוע עבירת מין כנגד בתו. בדיעבד הסתבר, שהילדה היתה חולה במשך כמה ימים והאב ניסה למדוד לה חום, אך בשל חוסר הידע שלו התבלבל במיקום המדחום. המשפחה קיבלה מדריכה טיפולית צמודה מהרווחה שתלמד את ההורים כיצד לטפל בילד קטין.  זו דוגמה לאחד מהמקרים הללו בהם האשמה המיוחסת לאדם 'גדולה עליו' מבחינת הממדים וכל מה שהוא צריך זה לעתים זו הדרכה או טיפול כזה או אחר" בו בזמן שמכלל לא מדובר בעבירת מין.

אילו שירותים אתה מספק בתחום התעבורה?

"אני מייצג במקרים של תאונות דרכים עם נפגעים, בתביעה או בהגנה. ברוב המקרים אני מטפל בנהג הפוגע בתיק הגנה. גם שם יש לבדוק כל אירוע בפני עצמו, ואף בתאונות בהם אדם נהרג. ייצגתי נהג שנכנס לכיכר ופגע בקשיש הולך רגל, פגיעה שגרמה למותו. בתיק ההגנה אספנו צילומים ממצלמות שהיו בקרבת מקום שהוכיחו כי הקשיש שאחז בעגלת שוק, בזמן שהוריד את העגלה לכביש לפניו, איבד את שיווי המשקל ונפל לכביש לפני הרכב, כך שהצלחנו להוכיח, שלא היה לנהג מה לעשות וכמובן שזו לא היתה אשמתו, והתאונה הוכרזה כתאונה בלתי נמנעת מה שאומר שכנגד הנהג לא הוגש כתב אישום.

"במקרים של עבירות תעבורה ובמיוחד בתאונות דרכים עם נפגעים, חשוב מאוד לפנות לעורך דין מומחה בתחום בכדי לקבל יעוץ לפני חקירה שזהו שלב קריטי לגבי הנהג.

אחד היתרונות של עו"ד מומחה בתחום התעבורה הוא זיהוי ליקויים בתיק החקירה, כך למשל לאחר קבלת תיק החקירה, לאחר שהוגש כתב אישום, כנגד הנהג נטען לגביו שפגע בהולך רגל על מעבר חציה,  שם נטען בכתב האישום, כי הולך הרגל עבר את מעבר החציה מימין לשמאל ולאחר בחינת עדותו של הולך הרגל מסתבר שהוא טוען כי עבר משמאל לימין דבר ששינה את מצבו של הנהג הפוגע לאין ערוך וכך, הצלחנו לגרום לכך שהפער בין העונש שהיה אמור הנהג לקבל לעומת מה שקיבל בפועל היה הבדל של שמיים וארץ,  חשוב ואף קריטי להיוועץ בעורך דין מנוסה וותיק המתמחה בתחום ובעל ניסיון והצלחות מוכחות, כיוון שמדובר בהשלכות מרחיקות לכת לטווח הארוך ולתוצאה הסופית לגבי רישיונו וחירותו של הנהג הנאשם".

אמנון גולן ושות' משרד עורכי דין

כתובת המשרד: שדרות בן גוריון 18/7 אשקלון

מעבר לאתר

טלפונים: 052-6449306, 08-6580280

עורך דין אמנון גולן. צילום: טל מחפודה

עורך דין אמנון גולן. צילום: טל מחפודה


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר