קן צרעות. צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE

"הדבורים עפו לכל הכיוונים": גילתה קן דבורים בביתה – העירייה הדבירה אותו

במהלך ימי הקורונה נחשף נחיל דבורים בביתה של תושבת העיר. במשך שעות היא הייתה חסרת אונים. היא טלפנה למוקד העירוני בעירייה. מנהל מחלקת ההדברה נחלץ לעזרתה וכמה שעות לפני כניסת השבת הגיע עם צוות העובדים וטיפל בבעיה. "אין לי מילים להודות לאנשי העירייה", אמרה

פורסם בתאריך: 23.6.20 14:58

     

רחל ונטורה מתגוררת בשכונת הסיטי באשקלון. בזמן שביקשה לנקות את החלון באחד מהחדרים בביתה הבחינה במאות דבורים שיצאו מתוך נחיל דבורים שהקימו בתוך החלון באחד החדרים בביתה.

רחל ונטורה ורמי נתנאל ליד קן הצרעות

רחל ונטורה ורמי נתנאל ליד קן הדבורים

"התחלתי לנקות את החלונות בחדרים. ולפתע אני רואה חומר נוזלי דביק שמנוני ניגר מהחלון. חשבתי שמדובר בלכלוך, אולי חלודה מהמזגן. התקרבתי ואז אני רואה דבורה מבצבצת. חשבתי שהיא תתעופף והכל יהיה בסדר. המשכתי לפרק את החלון ולפתע אני רואה 200 דבורים אולי אפילו יותר יוצאים מהנחיל. לא ידעתי מה לעשות. הייתי ממש חסרת אונים" משחזרת רחל ומוסיפה "מתוך אינסטינקט פתחתי צינור מים. אמרתי לעצמי שאולי זה יבריח אותם. ואז קיבלתי את שוק חיי. הדבורים עפו לכל הכיוונים בחלל הבית. זה לא הפסיק. עוד ועוד… קראתי לשכן שינסה לסייע. הוא הכניס סמרטוט לתוך החור עצמו אבל אז הם יצאו בהמוניהם".

בצר לה פנתה ונטורה למוקד 106 של עיריית אשקלון. היא הסבירה למוקדן את הבעיה. אולם זה הבהיר לה שמדובר בשטח פרטי. יחד עם זאת הפנה אותה לרמי נתנאל – מנהל מחלקת הדברה.

"גם ממנו הבנתי שמדובר בשטח פרטי ושאין זה מסמכותה של הרשות להתערב. יחד עם זאת חשתי שרמי נתנאל מבין את המצוקה שלי. הוא ניסה להרגיע אותי דרך הטלפון ואמר שיגיע עם הצוות" ממשיכה ונטורה לשחזר "באמת, בתוך זמן קצר הגיע רמי עם צוות העובדים שראו את המצוקה בה הייתי נתונה והחלו לטפל בבעיה. ללא הרצון הטוב של עובדי העירייה המסורים אני לא יודעת איך זה היה מסתיים. גם ערב שבת וגם תקופת הקורונה. אין לי מילים".

גורם בעיריית אשקלון מסר היום לכאן דרום כי מחלקת ההדברה בעיריית אשקלון עובדת קשה מאוד בימים אלה כדי לעמוד במטלות הריסוס ועבודות החיטוי בתקופת הקורונה.

רחל ונטורה ורמי נתנאל ליד קן הצרעות

רחל ונטורה ורמי נתנאל ליד קן הדבורים

מנהל מחלקת ההדברה, רמי נתנאל, מסר: "למרות העומס הרב מחלקת ההדברה בעיריית אשקלון מצאנו לנכון בצעד של חמלה ולפנים משורת הדין לבצע ביום שישי האחרון ריסוס בשטח פרטי. כל זאת מאחר ומדובר באישה אלמנה שנקלעה לבעיה חמורה של דבורים בתוך ביתה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר