תשמישי קדושה בדרום: לב המעיין הוא המקום בשבילכם. צילום: משה קווארץ
תשמישי קדושה בדרום: לב המעיין הוא המקום בשבילכם. צילום: משה קווארץ

תשמישי קדושה בדרום: לב המעיין הוא המקום בשבילכם

המסורת היהודית מלווה אותנו באירועים החשובים בחיים. תשמישי קדושה מהודרים מעצימים את החוויה, ובכתבה הבאה תכירו את לב המעיין, המקום שישלים לכם את התמונה לקראת האירוע הבא

פורסם בתאריך: 19.12.19 16:19

     

חווית בר המצווה מעולם לא הייתה מרגשת יותר. מרכז המבקרים בנתיבות מספק עבורכם הצצה אל מאחורי הקלעים של הכנת תפילין וכתיבת פרשיות בחוויה ייחודית ובלתי נשכחת לכל המשפחה.

מעמד בר המצווה הוא ללא ספק מאורע מרגש. נער הופך לבוגר ומקבל עליו את מצוות הנחת התפילין. ב'לב המעיין' – מרכז סת"ם ויצור תפילין בנתיבות, שינו את כללי המשחק על ידי הענקת ערך מוסף לחוויית הקנייה.

חתן בר המצווה ומשפחתו זוכים לחוויה מרגשת, במהלכה יחשפו לכל שלבי הייצור – החל מעיבוד העורות, דרך הכנת הקלף, כתיבת הפרשיות על ידי סופרי סת"ם יראי שמיים, ועד להרכבת הרצועות ועוד. הסיור ילווה תוך הסבר איכותי ומקיף, כאשר הילדים יזכו לחוות בעצמם את עוצמת כתיבת אותיות הקודש, באמצעות קלף, נוצה וקולמוס.

"החיבור למצווה עושה את כל ההבדל" מסביר נועם פלוס, ממייסדי המקום, "אני זוכה לראות כיצד הנער לומד, מבין ומפנים את החוויה. בעת הכנסת הפרשיות לבתי התפילין מתרחש הקסם, האבות  מתרגשים מאוד והאימהות  מזילות דמעה. עד אשר הקמנו את 'לב המעיין – מרכז סת"ם ויצור תפילין בנתיבות,  לא היה מקום כזה בדרום, ועשרות הנערים המגיעים מרחבי הארץ, בקבוצות מאורגנות דרך בתי הספר או עם המשפחות מפיצים את הבשורה".

מאז ומתמיד, תפילין היו תשמיש הקדושה המזוהה ביותר עם הדת. התפילין, העשויות מעור ומכילות קלף עליו רשומות ארבע פרשיות מהתורה משמשות לקיומה של מצוות הנחת תפילין. התפילין מגיעות ברמות הידור שונות החל מרמת כשר ועד למהדרין. מרכז סת"ם ויצור תפילין בנתיבות מעניק מענה מקיף וכולל לרכישה, חידוש ובדיקה של התפילין. בלב המעיין ניתן לשדרג את רמת בתי התפילין והפרשיות לפי רצון הלקוח ואף לקבל זיכוי על התפילין הישנות אשר יועברו למטרות חסד עבור מי שאין ידו משגת לקיום המצווה.

תשמישי קדושה בדרום. צילום: משה קווארץ

תשמישי קדושה בדרום. צילום: משה קווארץ

מזוזות, ספרי תורה, מגילות וכתבי קודש
בלב המעיין – מרכז סת"ם ויצור תפילין בנתיבות תוכלו לפגוש סופרי סת"ם איכותיים שנבחרו בקפידה, כולם אברכים יראי שמיים אשר אמונים על כתיבת ספר התורה/המזוזה/המגילה או כל כתב קודש אחר. הלקוחות כבר יודעים, כי בלב המעיין הם יקבלו חווית שירות מקצועית הכוללת הסבר וייעוץ עבור המוצר אותו רכשתם.

מוצרים משלימים
רוצים להעניק מתנה מרגשת ובעלת ערך? בתי מזוזות, פמוטים לנרות שבת וסטנדרים ללימוד ממתינים לכם בחנות. פריטי היודאיקה הפכו מבוקשים במיוחד והדרישה עבורם גדולה מאי פעם. העיצובים הנוסטלגיים לצד העיצובים החדשניים מעניקים חוויה חגיגית ומרגשת. לא עוד 'סתם' הדלקת נרות כי אם מעמד מרגש. הפמוטים כבר לא מוחבאים בארון נסתר, להפך – הם הפכו לפריט חובה בכל בית וסלון כעיטור המייצר  אווירה ייחודית. ב'לב המעיין' תוכלו למצוא את הפריט המדויק עבורכם – כזה שתרצו להעביר מדור לדור.

תשמישי קדושה בדרום. צילום: משה קווארץ

תשמישי קדושה בדרום. צילום: משה קווארץ

מינימום עלויות – מקסימום שירות
בעלי החנות, נועם מעיין ויניב, הקימו את המקום מתוך זיקה, אהבה ותשוקה לעולם היהדות. את האווירה הייחודית שיש במקום תוכלו להרגיש כבר בדקות הראשונות – המקום כולו מעוצב ומתוכנן בצורה מדויקת – אין זה פלא שהלקוחות שכבר גילו את המקום השוכן בלב נתיבות מחפשים סיבה טובה לחזור. "היות ואנחנו מייצרים במקום ומשווקים תפילין ומזוזות לחנויות רבות ברחבי הדרום, אצלנו בחנות הלקוח נהנה מחיסכון של עלויות תיווך, למעשה זה ממש לקנות מחנות המפעל עם כל היתרונות הגלומים בכך. אתה ממש רואה את המוצר – כך שאתה יכול להיות בטוח בטיב שלו ואיכותו. כאשר מדברים על תפילין ומזוזות, החשיבות לקבלת מוצר איכותי היא גבוהה – לא פעם שמענו על מקרים בהם נמכרו בתי מזוזות ללא קלף או בתי תפילין ריקים. פה הלקוח נוכח במעמד ויודע ללא ספק מה הוא רוכש.

"בנוסף, בתי התפילין המיוצרים במפעל לב המעיין תחת אחריות של עשר שנים, ועם רכישת בתי התפילין תקבלו תעודת אחריות".

לב המעיין – מרכז סת"ם ויצור תפילין | רחוב רבי עקיבא 1 נתיבות | אתר הבית |  טלפון 08-8680111 | שעות פעילות : ראשון- חמישי : 08:00-19:00 | חפשו אותנו בפייסבוק

מסע מרתק אל מאחורי הקלעים של תהליך יצירת התפילין. צילום: משה קווארץ

מסע מרתק אל מאחורי הקלעים של תהליך יצירת התפילין. צילום: משה קווארץ


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר