סוכני ביטוח בבאר שבע (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: New Africa)
סוכני ביטוח בבאר שבע (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: New Africa)

סוכני ביטוח בבאר שבע: האנשים שידאגו שתהיו מוכנים לכל תרחיש

החלטם שאתם צריכים ביטוח? בין אם מדובר בבית, ברכב או בגופכם וחייכם, ביטוח הוא דבר שכל אחד חייב שיהיה לו בימינו. אספנו עבורכם את סוכני הביטוח מבאר שבע שיעזרו לכם לשמור על עצמכם בטוחים מכל פגע

פורסם בתאריך: 15.12.19 13:13

     

תומר סוכנות לביטוח – בריג'ט קדוש

הבחירה בסוכנות ביטוח שתלווה אותך ותהיה שם לצידך ברגע האמת היא חשובה ורלוונטית בכל תחומי החיים. בין אם מדובר בבריאות שלנו, בפנסיה, ברכב או בביטוח הרכוש היקר לנו. חברת ביטוח ותיקה ואמינה תהיה זאת שתבטיח לנו שנוכל להיות רגועים ושקטים.

"לצד ביטוחים שכל אחד מכיר וצריך כמו ביטוח אלמנטרי, בריאות, רכוש, דירה, משכנתא, רכב ופנסיה. ישנם לא מעט ביטוחים שרלוונטיים לקהלי יעד שונים. אנחנו בסוכנות הביטוח מאמינים שחשוב להתמקצע בכל אחד מהתחומים על מנת להעניק ללקוחות את השירות הטוב והיחס האישי בסטנדרטים הגבוהים ביותר" אומרת בריג'יט קדוש, מנהלת ובעלת תומר סוכנות לביטוח – בריג'יט קדוש.

לבריג'יט קדוש מוניטין של כ-30 שנים בתחום הביטוח. את הכשרתה בתחום רכשה במכללה לביטוח בתל אביב. את לימודיה במוסד הנחשב סיימה כסוכנת ביטוח מורשית. במהלך השנים רכשה ידע והשכלה באמצעות קורסים וימי עיון רבים בתחומי הביטוח. אחרי שנים שבהן צברה ניסיון כסוכנת ביטוח שכירה בסוכנויות ביטוח שונות, החליטה לפנות לדרך עצמאית. בשנת 1992 הקימה את תומר סוכנות לביטוח – משרד בוטיק בעיר באר שבע, ומאז צברה קהל לקוחות ומוניטין רב. הסוכנות עובדת עם לקוחות פרטיים, חברות ובעלי עסקים באזור העיר באר שבע והסביבה.

״תומר סוכנות לביטוח – בריג'יט קדוש״ מעניק שירותי ביטוח בתחום האלמנטרי, הבריאות והפנסיוני. לצד אלה מתמחה משרדה של קדוש גם בביטוח ציוד כבד (שנקרא גם ביטוח כל הסיכונים) וביטוח קבלנים ופרויקטים "ביטוחים אלה מיועדים לקבלנים, מהנדסים ואנשי מקצועות תעשיית הבנייה והנדל"ן. ביטוח זה מבטיח לעוסקים בתחום בטחון במקרים בהם נבנים פרויקטים, בתים פרטיים ומגדלי דירות. המטרה היא להגן ולבטח את הלקוח והמבנה בעת תהליך העבודה ולאחריו" אומרת קדוש.

המוניטין והוותק הרב הם אלה שמביאים לסוכנות לקוחות מרוצים רבים אותם היא מלווה כבר שנים "תכניות הביטוח משתנות בהתאם למצבו האישי, הבריאותי והתעסוקתי של אדם. כל שינויי כזה מצריך בחינה מחודשת של פוליסות הביטוח הקיימות ובדיקת כדאיותן. אנשי המקצוע במשרד בראשותי עורכים בדיקה מקיפה של הפוליסות השונות ולעיתים ממליצים ללקוחות לשנות או להחליף את התכניות והפוליסות, כך שההתאמה תהיה אישית במיוחד עבור כל לקוח".

המוטו בתומר סוכנות לביטוח – בריג'יט קדוש הוא: ״כי אכפת לנו״, ואכן, בסוכנות פועלים על פי המוטו המנחה. סטנדרט השירות הגבוה, המקצועיות, ההקשבה ללקוח והיחס האישי הם מעל לכל בסוכנות הביטוח הוותיקה של קדוש.

"הצוות המקצועי ואני מעניקים בסוכנות הביטוח ללקוחות שירות מקצועי ומותאם אישית. כל זאת תוך הקשבה לצרכיו ורצונותיו. הניסיון רב השנים הוא שמאפשר לנו לראות את התמונה הכוללת ולהתאים ללקוח את התכניות והפוליסות הטובות ביותר עבורו".

כתובת: הדסה 25, באר שבע

טלפון: 08-6351700
נייד: 050-3764449
פקס: 08-6280011

למעבר לפייסבוק

שעות פעילות:
ימים א-ה':
16:00-08:30
ניתן לקבוע פגישות מעבר לשעות פתיחה בתאום מראש

תומר סוכנות לביטוח – בריג'ט קדוש

תומר סוכנות לביטוח – בריג'ט קדוש


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר