טיפול בפטרת צפורניים באשקלון: סוף סוף פתרון שעובד. צילום: Robert Przybysz, Shutterstock
טיפול בפטרת צפורניים באשקלון: סוף סוף פתרון שעובד. צילום: Robert Przybysz, Shutterstock

טיפול בפטרת הציפורניים באשקלון: סוף סוף נמצא הפתרון

אשת עסקים מצליחה, מודל השראה ומקצוענית בתחומה. את כל הכובעים הללו חובשת ענבאל גוזי אטיאס שכבר הפכה לסיפור הצלחה מקומי. הכירו את האישה שמשנה חיים לעשרות מטופלים שנהנים מכפות רגליים בריאות ואיכות חיים גבוהה

פורסם בתאריך: 1.12.19 14:43

     

היא רק בת 32, נשואה ואם לשנים, והיא כבר השם החם בדרום. הודות לדרך טיפול בלתי מתפשרת וסיפור חיים מעורר השראה, ענבאל גוזי אטיאס משנה את חוקי המשחק ומובילה את רף הטיפול והשיקום בכף הרגל לסוכרתיים. שמה הולך לפניה כמקצוענית חסרת פשרות המטפלת בפטרת העור והציפורן ברמה הגבוהה ביותר. "הגעתי לענבאל מאילת", מספרת לי מטופלת בקליניקה. "לאחר טיפולים כושלים ובדיוק כשחשבתי שאני צריכה להשלים עם המצב, קיבלתי המלצות חמות על ענבאל. כששמעתי את השם שוב ושוב מכמה אנשים שונים הבנתי שאולי זה שווה. הגעתי לכאן על מנת לטפל ביבלות ובציפורן חודרנית והתוצאות מדברות בעד עצמן. זה אולי נשמע כמו טיפול נקודתי, אבל אחרי שלושה ניתוחים כושלים וכאבים בלתי פוסקים אני ממש מרגישה שקיבלתי את הרגליים שלי בחזרה".

את המוטיבציה, הכישרון והקסם האישי היא ירשה מאימה, סמדר גוזי ז"ל, אישיות מוכרת בפני עצמה כמי שסללה את דרכה צעד אחר צעד והפכה לאימפריה. "גדלתי בבית של אמא כריזמטית שמגשימה את עצמה. חונכתי שהורה טוב הוא הורה שמעורר השראה, וכך גם אני מחנכת את ילדיי. אני מתמוגגת מאושר כשאני רואה כיצד אבי ומשפחתי גאים בי על הדרך שעברתי", מספרת ענבאל ואכן, יש להם במה להתגאות. ענבאל ממשיכה את המסורת ומתעוררת בכל בוקר לעבודה מספקת ומתגמלת.

למרות ההצלחה והנסיקה המטאורית שהתרחשה תוך מספר שנים בודדות, ענבאל נשארת עם שתי רגליים על הקרקע, זוכרת היטב מאיפה היא הגיעה: "אני חבה תודה גדולה לנירה סלנט שלימדה אותי צעד אחד צעד את התורה כולה. מאז אני מקפידה להשתלם בקורסים איכותיים של אגודת אייל, הגורם הבלעדי והמקצועי בתחום". להצלחת האימפריה של גוזי אטיאס יש שותף נוסף, האיש שאיתה, איש עסקים מצליח בעצמו שיודע לפנות את הבמה בשעות הצורך ולסייע בגידול הילדים ומטלות הבית. "כשאתה זוכה באישה כזו שהיא מפעל הפיס, זה הדבר הטבעי לתת לה להגשים את עצמה ולהתפתח, אני רואה כמה אושר זה גורם לה, כמה היא מצליחה ולכמה אנשים היא משנה את החיים. אני יכול לעצור דבר כזה?", בעלה, כמו שאר האנשים איתם דיברנו מדבר על גוזי אטיאס בהערצה. "בארבע שנים היא הוכיחה שהיא פנתרה אמיתית שעומדת פעם אחר פעם בכל אתגר – גירושין, חתונה, בניית בית, לידות ופתיחת עסק. היא קורצה מחומר של ווינרים".

בשביל תוצאות צריך לעבוד
באשר לטיפול, יש להצטייד בסבלנות רבה ובמשמעת עצמית. הטיפולים, גם אצל הטובה ביותר יראו תוצאות רק עם התמדה. טיפול מוצלח יגרום להבראת בסיס הציפורן, ועם גדילתה היא תעלה לאט לאט את החלק הנגוע החוצה. אם חשבתם לרגע על משחות פלא המבטיחות הצלחה קצרת מועד, כדאי שתשכחו מזה, גם  עקירת הציפורן אינה פותרת את הבעיה או מובילה להחלמה. אבל אם תשאלו את המטופלים של ענבאל, ההמתנה משתלמת. "לא חלמתי על ללכת לחוף הים בכפכפים, בעיקר התביישתי והשתדלתי ככל שניתן להסתיר את כפות רגלי", ניר, מטופל בקליניקה משתף בכנות. "את מחסום הבושה צלחתי רק בזכות הגישה של ענבאל, היא ידעה לדבר בגובה העיניים, לא נרתעה ונתנה טיפול מדויק. לא חשבתי שהפתרון יהיה כל כך נגיש, לגמרי שווה את ההשקעה. ושלא תחשבי, ענבאל דורשת", ניר מחייך ומסביר: "ענבאל שלחה אותי עם פירוט מדויק של הוראות והמשך טיפול, כבר קיבלתי אזהרות על מה יקרה אם לא אקפיד על הכללים, אז אני מבצע אחד – לאחד".

התוצאות מדברות בעד עצמן. צילום עצמי

התוצאות מדברות בעד עצמן. צילום עצמי

ניר לא לבד, פטרת הציפורניים היא מחלה זיהומית המשפיעה על עשירית מהאוכלוסייה. ענבאל מרגיעה: "למרות הסטיגמה הרווחת, אין סיבה לבושה, כל אדם יכול להידבק ללא שום קשר להיגיינה האישית שלו. לעיתים מספיק ללכת בלי נעלים במקומות בהם רטיבות מוגברת כמו ספא, בריכה, או אפילו חדר הכושר על מנת להיחשף לזיהום הפטרייתי".

סוד ההצלחה –  מקצועיות ושירות
כשנלחמים בזיהומים התשובה הראשונה היא סטריליות. ואם ניתן לאפיין את הקליניקה של גוזי אטיאס במילה אחת זו המילה המדויקת. יש שיגידו שאלו סטנדרטים של חדר ניתוח. במהלך הטיפול ענבאל, אישה יפה שמשדרת תחושת נינוחות, עטופה מכף רגל ועד ראש. הדמיון לחדר ניתוח ממשיך גם בחומרים בהם היא משתמשת. אצל גוזי אטיאס אין קיצורי דרך. היא עובדת בלי מים, בלי סכינים וקולפני עור. הטיפול הוא יסודי ומקיף ובצורה המקצועית ביותר ללא לקים ג'ל ושיטות הסתרה למיניהם. כעת, כולם מצפים לדבר הבא – מציאת הנוסחה לפתרון הפטרת בשיתוף שני מומחים בתחום הרפואה. עבודה מאומצת שעוד תישא פרי, כמו כל דבר שבו ידה של ענבאל נוגעת. היא מסכמת: "המוטו של חיי הוא אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח ההתמדה".

רוצים להצטרף לעשרות לקוחות מרוצים? הגיע הזמן שתבינו על מה כ-ו-ל-ם מדברים. תבואו בשביל הטיפול, תישארו בשביל ההשראה והאישיות הכובשת.

שעות פעילות הקליניקה בדימונה ואשקלון 09:00-18:00
בתיאום מראש בנייד: 050-302-0839

להתרשמות מביקורות בפייסבוק- לחצו כאן

ללא פשרות. ענבאל גוזי אטיאס. צילום עצמי

ללא פשרות. ענבאל גוזי אטיאס. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר