פרויקטים חדשים באשקלון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: PlusONE)
פרויקטים חדשים באשקלון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: PlusONE)

פרויקטים חדשים באשקלון: בדרך לבית החדש שלכם

כנראה עוד לא שמעתם, אבל מסתבר שהדבר החם בעולם הנדל"ן ממוקם בחלקה הדרומי של אשקלון. שכונה צעירה ותוססת המאופיינת במרחבים ירוקים, איכות חיים ובנייני בוטיק. הכירו את הפרויקטים החדשים והאטרקטיביים ביותר למגורים בשכונת אגמים

פורסם בתאריך: 17.11.19 15:04

עדכון אחרון: 26.5.20 11:26

     

TOP אגמים

רוצים לגור בלב שמורת טבע, בשכונה צעירה ותוססת המאופיינת במרחבים פתוחים ובנגישות מרבית לצירי תנועה מרכזיים? להתעורר למרחבים פתוחים ולאגם ציורי? זה לא חלום. ההזדמנות שלכם לשדרג את איכות החיים שלכם קרובה מאי פעם. הפרויקט הייחודי TOP אגמים הממוקם בלב שכונת אגמים המבוקשת, מאפשר לכם להגשים את החלום של כל משפחה – לגור בסמיכות למוסדות ציבור, פארקים ירוקים ומסחר ובמקביל להנות מסטנדרט בלתי מתפשר של איכות בנייה.

חברת ג.ג.א.ב יזום נכסים והשקעות בע"מ הינה חברה ותיקה בעלת מוניטין של שנים רבות. לחברה ניסיון רב בהקמת עשרות פרויקטים עליהם מוטבעת חותמתה האישית. החברה מתמחה בשלבי הייזום, התכנון, הביצוע והשירות. בשנים האחרונות נמצאת ג.ג.א.ב יזום נכסים והשקעות בע"מ בתנופת יזמות ובניה של פרויקטים הכוללים מאות יחידות דיור, מבני מסחר, דיור מוגן ומבנים סיעודיים ברחבי הארץ.

פרויקט TOP אגמים הממוקם בכניסה לשכונה מציע דירות אחרונות לאכלוס מיידי במחירים אטרקטיביים ובתנאים מצוינים.  כל הדירות בפרויקט נבנו בסטנדרט גבוה ובלתי מתפשר, דיירי המגדלים נהנים מלובי מעוצב, מעליות מהירות, חניות תת קרקעיות ועוד. המפרט העשיר והמפנק, העיצוב מודרני ובעיקר המיקום האסטרטגי של הפרויקט המאפשר נגישות מרבית למרכזי בילוי וקניות לצד פארקים ירוקים רחבי ידיים, הובילו להצלחה מסחררת ולאכלוס כמעט מלא.

הדיירים המרוצים מספרים על קשר איכותי עם הקבלן המבצע, ליווי צמוד לאורך כל הפרויקט עד קבלת מפתח ותנאי תשלומים נוחים וגמישים. "הבנייה תוכננה כך שתתמזג באופן הרמוני עם הסביבה הטבעית. כך שדיירי הפרויקט נהנים מאווירה פסטורלית ושלווה לצד הנוחות של המגורים בעיר. הדירות בפרויקט מרווחות ומוארות, יש מפרט חשמל עשיר ותכנון מושלם שמשתקף בכל פרט", מסביר דור שוקרון, מנהל מכירות בפרויקט.

שילוב של תכנון מוקפד, עיצוב מודרני ומפרט עשיר. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום

שילוב של תכנון מוקפד, עיצוב מודרני ומפרט עשיר. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום

אור היין – מיקום מושלם לצד סביבה איכותית

עיר היין המתחילה לרקום עור וגידים בימים אלו בכניסה הצפון-מזרחית של העיר אשקלון מביאה בשורה מרעננת. השכונה, אשר תוכננה בקפידה תאפשר לתושביה ליהנות מפארק עירוני שישתרע על פני 450 דונם, המהווה חיץ ירוק בין השכונה לעיר וצופה על אגם מלאכותי. השכונה שכבר זכתה לתואר 'פרויקט הדגל של העיר אשקלון' תאפשר למשפחות לעלות ברמת החיים ולהישאר בקרבה לרצועת חוף מדהימה.

פרויקט 'אור היין' הממוקם בכניסה לעיר מכיל תמהיל דירות רחב החל מדירות 3 חדרים ועד דירות 6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, מאות יחידות דיור שיתפרסו על פי ארבעה מגרשים. בימים אלו מוצעים למכירה דירות במגרש 124 – שני בנייני יוקרה המתנשאים לגובה של 14 קומות שיכילו 164 יחידות דיור. לצד שני בנייני בוטיק בני 6 קומות בלבד במגרש 22, סך הכל 126 יחידות דיור. הדירות בפרויקט עוצבו למען נוחות בלתי מתפשרת של הדיירים העתידיים. כך למשל ניתן למצוא מפרט טכני עשיר וחדשני, מרפסות שמש מרווחות, דלתות פנים איכותיות תכנון מוקפד ועוד.

תשכחו מהפקקים ותגידו שלום לאיכות חיים ושירותים קהילתיים מתקדמים

המיקום המובחר מאפשר נגישות מקסימלית בזמן ההגעה לעיר והיציאה ממנה. הפרויקט נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת ונהנה מגישה מהירה ונוחה לכביש 4. דיירי הפרויקטים במגרשים 22 ו124 ייהנו מנוף פתוח, מרחב מחייה מרווח וירוק המותאם לאורח החיים המודרני והתוסס, מגוון שירותי קהילה, בית ספר וגני ילדים.

רוצים ליהנות מהדירות בפרויקט המאופיינות בתכנון איכותי ורמת גימור גבוהה? חולמים להתעורר ולשתות קפה כאשר ממרפסת ביתכם תוכלו לראות מרחבים ירוקים ומטופחים הטובלים בכחול?

הטבות מיוחדות לרוכשים: הלוואה להשלמת הון עצמי עד 200,000 | ייעוץ והכוונה צמודה של צוות המומחים של ג.ג.א.ב יזום נכסים והשקעות בע"מ

אור היין – דירות החל מ1,200,000 ₪  בלבד | טופ אגמים – דירות 4-5 חדרים החל מ-1,190,000 ₪ בלבד |  לקביעת פגישה חייג- 054-295-0505  | לפרטים נוספים

סטדנרט בנייה ואיכות בלתי מתפשרים. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום

סטדנרט בנייה ואיכות בלתי מתפשרים. תמונה באדיבות ג.ג. א יזום


גשם החזקות

תרימו לחיים, ההזדמנות שלכם לבית משלכם – קרובה מתמיד. חשבתם שכבר לא ניתן לרכוש דירה ברצועת החוף במחירים שפויים? כדאי שתחשבו שוב, כי עכשיו יש לכם אפשרות להגשים את החלום על דירה עם מרפסת לים הכחול.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

"עיר היין", הלוא היא פנינת הנדל"ן המסקרנת ביותר בדרום מתחילה להיבנות בימים אלו בפאתי אשקלון ומתפרסת על שטח של 4,200 דונם. אטרקטיביות השכונה נובעת בין השאר ממיקומה האסטרטגי המאפשר גישה מהירה ונוחה לכביש 4, סמיכות לתחנת רכבת וקרבה לגני ילדים ובתי ספר.

הפרויקט השאפתני אושר על ידי הוועדה המחוזית כבר ב-2014, כאשר למעשה מדובר בכמעט עיר חדשה שתכלול כארבעים אלף תושבים. הפרויקט כולל 9,500 יחידות דיור שייפרשו על שטח של 2,545 דונם. מעבר לבתי המגורים, ממזרח לשכונה החדשה עתיד להיבנות אזור תעסוקה שצפוי למשוך אוכלוסייה צעירה וחזקה ולהוסיף אפשרויות בילוי לתושבים. הוא צפוי לכלול משרדים, מכונים ומעבדות, מחסנים, מפעלי תעשייה ומלאכה, תעשיות מחקר ופיתוח, ולצידם מסעדות ובתי קפה.

תושבי השכונה החדשה ייהנו ממרכזי קניות שכונתיים, פארקים רבים, מתקני משחקים, מסלולי אופניים, מבני ציבור ומוסדות חינוך חדשים וסמיכות לפארק עיר היין. אם שאלתם את עצמכם על תחבורה – בסמוך לשכונה עתידה לקום יציאה חדשה מהעיר, שתקל על הגישה לשכונה. היציאה מתחברת עם כביש 4 מצפון ליישוב באר גנים, מה שיפחית את העומס הקיים כיום בכניסה הצפונית. בנוסף לכך, בסמוך לשכונה עתידה להיבנות תחנת רכבת חדשה, אשר תהיה חלק ממרכז תחבורתי שיכלול אזורי מסחר ותחנת אוטובוסים מרכזית.

הדמיית דירה בפרויקט. קרדיט: סטודיו ימית

הדמיית דירה בפרויקט. קרדיט: סטודיו ימית

הדירה? פריומיום – המחיר? סטנדרט

מבין הפרויקטים הרבים בשכונה החדשה, נבנה בימים אלו פרויקט היוקרה של השכונה – "אשכול בעיר היין". הפרויקט כולל שישה בניינים בני 8-13 קומות, כאשר בכל קומה יש לכל היותר 5 דירות. תמהיל הדירות מגוון ונע בין שלושה לשישה חדרי שינה, וכן פנטהאוזים, דירות גן ודירות מיוחדות. הפרויקט המבוקש מציע דירות יוקרה בסטנדרט בניה גבוה ומוקפד. מפרט טכני עשיר, מטבח משודרג, חשמל חכם, ריצוף 80X80, מחסן לכל דירה ומועדון דיירים בכל בניין.

פרויקט אשכול הוא עוד תוצר איכותי של חברת "גשם החזקות" בבעלות יזמי הנדל"ן יוסי ומזרחי ושמגר ואקנין, בעלי הניסיון הרב. השניים ניהלו כבר מספר עסקאות נדל"ן בהיקף של אלפי יחידות דיור ופרויקטים רבים ומיצבו את עצמם כחברה חזקה ואמינה. בין היתר בונה החברה פרויקטים בנהריה, עכו, ירושלים, טבעון, כרמיאל, קריית מוצקין וחיפה.

חיים איכותיים, נוחים וירוקים

על פרויקט אשכול מספר לנו מנכ"ל החברה, היזם ואיש הנדל"ן יוסי מזרחי :"פרויקט היוקרה אשכול משתלב באופן הרמוני עם פארק היין הצמוד לשכונה הצעירה והתוססת. הדירות בפרויקט נבנות בסטנדרט בטיחותי גבוה ובמפרט עשיר במיוחד תוך מחשבה על צרכי המשפחה המודרנית".

עם רזומה של 4,216 יחידות דיור ברחבי הארץ ומאות משפחות שמצאו לא רק בית, אלא משפחה, לא פלא שחברת גשם אחזקות הפכה להמלצה חמה. "חיפשנו חברה אמינה עם מוניטין טוב. התרשמנו בעיקר מאיכות וטיב הבנייה בפרויקטים קיימים, כמו גם מפידבקים שמספרים על שירות אדיב. ברור לנו שיש לנו שותפים לדרך שילוו אותנו עד קבלת המפתח", מספרים לנו זוג צעיר שרכש דירת 4 חדרים בפרויקט.

לשאלתנו מדוע בחרו לרכוש דווקא בפרויקט הנוכחי הם השיבו: "ראשית כתושבי העיר אשקלון, אנו נהנים לא רק ממחיר שפוי אלא גם מהטבות מס משמעותיות. שנית, אפשרות לדירת שלושה חדרים זה בהחלט דבר נדיר, החלטנו בסוף ללכת על ארבע חדרים היות והמחיר היה נמוך משמעותית מפרויקטים מקבילים בשכונה. בנוסף, הדירה מותאמת אלינו ולצרכים שלנו כמשפחה. אנו יודעים בוודאות כי במידה ויהיה צורך בשינוי הבית והתאמה אישית בתכנון הפנימי ניתן יהיה לבצע זאת בשלב הראשוני של הפרויקט ללא שוני משמעותי במחיר. הגמישות הזאת, שלא מאפיינת פרויקטים רבים היתה נקודת ההכרעה. תוסיפי לזה את הקרבה למוסדות חינוך ושירותים ציבוריים. מה עוד אנחנו צריכים? זה כל מה שמשפחה חולמת עליו".

מחפשים אחר חווית מגורים איכותית ויוקרתית במחיר נגיש? הפרויקט יוצא לשיווק ממש בימים אלו, ואתם לא רוצים לפספס את ההזדמנות שלכם –הטבות מיוחדות לרוכשים! דירת 3 חדרים החל מ- 1,145,000 בלבד!

רוצים לראות על מה כולם מדברים? קבעו עוד היום פגישה במשרד המכירות באקסודוס 51 באשקלון

להשארת פרטים ומידע נוסף אודות הפרויקט לחצו כאן

מעבר לאתר גשם ייזמות נדל"ן

הדמיות חוץ לפרויקט. קרדיט: איבולב מדיה

הדמיות חוץ לפרויקט. קרדיט: איבולב מדיה


י.ח דמרי

דמרי מדורגי הפארק 2
אם יש חברה שאין באמת צורך להציג, זו י.ח דמרי הוותיקה והמוכרת. החברה שהוקמה לפני למעלה משלושים שנה, נהנית כיום ממוניטין ויוקרה של אחת מחברות הבנייה הגדולות והמובילות בארץ. החברה מתכננת ובונה פרויקטים רבים בפריסה ארצית, בהם עשרות פרויקטים למגורים, מסחר, תעסוקה ומלונאות.

בימים אלה משווקת החברה פרויקטים יוקרתיים במגוון ערים בארץ – החל מבאר שבע הדרומית, נתיבות, אופקים, גבעתיים, ירושלים, נתניה ועוד ערים רבות ברחבי המדינה. וכן, בין שלל הפרויקטים המבוקשים תוכלו למצוא את " מדורגי הפארק 2" בשכונת אגמים באשקלון.

לאחר שבשלב הראשון הדירות נמכרו בקצב מסחרר והרוכשים כבר מתגוררים כיום בדירות החדשות, משווקת כעת החברה את שלב ב', בו נבנים שלושה בניינים בני 8 עד 9 קומות בשכונת אגמים באשקלון. החברה מציעה תמהיל דירות רחב ומגוון הכולל דירות ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. כמו בכל פרויקט של דמרי, גם כאן תוכלו למצוא דירות בסטנדרט גבוה ויוקרתי, מפרט עשיר הכולל תריסים חשמליים בכל הבית, רשתות בכל החלונות ואיכות בניה ללא פשרות.

מיקום אסטרטגי – להתעורר לבוקר קסום
אין ספק כי שכונת אגמים היא מהשכונות המבוקשות ביותר כיום באשקלון, אך גם בתוך השכונה יש חשיבות רבה היכן לרכוש את הדירה שלכם. ב"מדורגי הפארק 2" ניתן דגש רב על מיקומו של הפרויקט. המתחם ממוקם בחלקה הצפון-מזרחי של השכונה, המיקום מושלם למשפחות צעירות. מצד אחד, שקט, פסטורליות ונופים ירוקים לצד גישה נוחה למרכז העיר דרך ציר רבין ,לכביש 4  ולמתחם הבילוי והקניות החדש 'גלובוס סנטר'.

מצד שני, דיירי המתחם ייהנו מקרבה מרבית לפארק האקו-ספורט הכולל גני שעשועים רבים, פארקי משחקים, כאשר בהמשך צפויים להיבנות בחלקו הדרומי של הפארק גם האגם המלאכותי המדובר, אצטדיון אתלטיקה, בתי קפה ומבני ציבור.

עיצוב ללא פשרות ואיכות חיים שלא הכרתם
הפרויקט החדש של י.ח דמרי מציג סטנדרט חדש של איכות חיים. לא עוד גורדי שחקים עמוסי דיירים ורכבים, הפרויקט החדש והיוקרתי כולל 2-3 דירות בכל קומה בלבד. מן המרפסות נשקף נוף ירוק, פתוח ועוצר נשימה. המפרט הטכני העשיר של כלל הדירות רחוק מלהיות סטנדרטי ומציע חווית מגורים כוללת ואיכותית שתוכננה בקפידה.

ממש לאחרונה הסתיים האכלוס של שלב א' בפרויקט והתושבים המרוצים מספרים: "מעבר לכל היתרונות שיש בפרויקט היה חשוב לנו לבחור בי.ח דמרי, חברה עם מוניטין מוכח של איכות ואמינות , חברה שהיא גם היזם וגם המתכנן והמבצע. כך אנחנו יודעים בוודאות שכל השירותים נמצאים תחת קורת גג אחת ולנו הדיירים יש כתובת אחת לכל פנייה".

ואכן, בי.ח דמרי הטיפול בדיירים אישי, ישיר, מהיר ואיכותי. לאורך כל שלבי הפרויקט הקשר בין הדיירים מתקיים ישירות מול מנהלי הפרויקט וללא כל חולייה מקשרת. הליווי הצמוד נמשך לאורך כל שלבי הפרויקט, עד לאכלוס, כולל תקופת האחריות. הדיירים מוסיפים: "שמחנו לגלות שיש לנו  אוזן קשבת וכתובת לכל פנייה. אין ספק כי יש יתרון משמעותי בהתנהלות ישירה מול הקבלן".

כעת מסיימים בחברה את השיווק של שלב ב' בפרויקט, כאשר נותרו עוד מספר דירות בודדות המוצעות למכירה. החברה יצאה בימים אלו במבצע סוף שנה לחברי מועדון מזרחי טפחות, במסגרת ההטבה ניתן לרכוש דירת 5 חדרים החל מ-1,349,000 ₪ באכלוס מידי.

המיקום המושלם למשפחות צעירות החלום מתגשם - נוף לים הקסום. הדמיה: סטודיו הקוביה

המיקום המושלם למשפחות צעירות. הדמיה: סטודיו הקוביה

דמרי כרמים
פרויקט איכותי נוסף מבית י.ח דמרי נמצא בשכונת ברנע היוקרתית בצפון העיר על שדרות הציונות ממזרח ורחוב כדים ממערב, במרחק קצר לכביש אשדוד אשקלון המתוכנן להיפתח בקרוב וצפוי להשביח משמעותית את המתחמים הסמוכים אליו. שכונת ברנע מציעה את כל מה שמשפחה יכולה לחלום עליו –  שילוב בניה פרטית לצד בנייני יוקרה, קרבה למוסדות חינוך מבוקשים מהצד האחד, וקרבה לחוף הים הכחול מהצד השני.

לאחר הצלחה חסרת תקדים בשלב א' של הפרויקט, רבים תוהים מה הופך את פרויקט 'דמרי כרמים' למבוקש וייחודי? ובכן, זהו למעשה השילוב בין מיקום, איכות וטיב הבנייה המאפיינים את החברה, לבין מגוון דירות גדולות ומרווחות המציעות את החלום האולטימטיבי – נוף לים הקסום. ואם כל זה לא מספיק, המפרט העשיר לא משאיר ספק. מדובר בפרויקט בו הושקעה מחשבה רבה ותכנון מדויק. דיירי הפרויקט ייהנו מאיכות חיים בשילוב מפרט עשיר הכולל דלתות פנים תוצרת פנדור, הנמכות גבס, תריסים חשמליים ושאר פינוקים שישדרגו לכם את איכות המגורים. את פניכם יקבל לובי מפואר בעל חלל כפול הכולל חדר כושר מאובזר לרווחת הדיירים. היש מושלם מזה? ובכן, י.ח דמרי לא מפסיקים להפתיע וחושבים גם על דור העתיד. בדירות חמישה חדרים תהנו מיחידות עצמאיות לבני הנוער המתבגרים שיאפשרו לכם להעניק להם את כל מה שהם רוצים.

אם אתם בעיצומו של חיפוש אחר דירת החלומות שלכם, המסע הסתיים. את הדירה המושלמת באשקלון תמצאו בפרויקטים החדשים מבית י.ח דמרי. אל תפספסו את ההזדמנות האחרונה לרכוש דירה בפרויקט 'דמרי בכרמים'. הפרויקט כולל 6 מבנים המתנשאים לגובה של  16-17 קומות וכוללים תמהיל דירות שיאפשר לכם כבר בשנה הבאה להתגורר בבית החלומות. מה נשאר לכם לעשות? לבחור בין 4,5 חד', מיני פנטאוזים ופנטאוזים מרהיבים. חברי מועדון בנק מזרחי טפחות? זכיתם בהטבה משמעותית –  דירות 4 חד' בפרויקט במחיר אטרקטיבי: החל מ 1,399,000 בלבד!

רוצים לראות בעצמכם על מה כולם מדברים? הגיעו להתרשם מדירה לדוגמא.

לפרטים נוספים ותיאום פגישה – י.ח דמרי

כתובת: עין נטפים 8  אשקלון

טלפון: 054-2529146

'דמרי על הפארק' 

[email protected]

כתובת: הציונות 77 אשקלון

טלפון: 054-2529037

'דמרי כרמים'

[email protected]

החלום מתגשם - נוף לים הקסום. הדמיה: סטודיו הקוביה

החלום מתגשם – נוף לים הקסום. הדמיה: סטודיו הקוביה


פרויקט אליה – פארק

מחוברים לקצב של העיר אבל רוצים לראות ירוק בעיניים? מול נוף פתוח ובסמוך ללב הפועם של שכונת אגמים נבנה פרויקט המגורים היוקרתי מבית י.אליה ובניו בע"מ, הכולל שני בניינים המתנשאים לגובה של 9 ו-12 קומות. המתחם החדש מספק את חווית המגורים המושלמת למשפחות צעירות: הוא יספק לדייריו את כל מה שהם צריכים ורוצים מתחת לבית. לפתוח את היום בבית הקפה האהוב, אחר הצהריים לרדת לטיול ולשחק בפארק הצמוד, ולסגור את הערב במתחם הספורט – הכל במרחק הליכה.

כשאיכות ומיקום נפגשים

סטנדרט הבנייה הבלתי מתפשר המאפיין את י.אליה ובניו בע"מ, מגיע גם לפרויקט 'אליה פארק'. הדיירים במתחם החדש ייהנו מחוויית מגורים יוקרתית שמתחילה בעיצוב אדריכלי מודרני וממשיכה דרך לובי מפואר ורחב ידיים, צמד מעליות מהירות, חדר דיירים פונקציונאלי ותאורת חוץ ייחודית.

המפרט העשיר לא משאיר מקום לספק. כבר בדלת הכניסה ניתן לזהות איכות ויוקרה, הדירות מרווחות ומתוכננת בקפידה, המרפסות מפוארות ורמת הגימור גבוהה. בבניין ברמה כזו, החוויה לא מסתכמת בסטנדרטים המוכרים. המקדימים לרכוש בפריסייל ייהנו ממפרט מפנק במיוחד הכולל ריצוף 80/80, מפסק מחליף לתאורה, ארונות מטבח עם טריקה שקטה, שעון שבת, כיור מטבח כפול ועוד מגוון שכלולים שיאפשרו לכם ליהנות מאיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר.

ליתרונות של המיקום האסטרטגי מחד, והנגישות התחבורתית המרבית מאידך, מתווסף שיקול משמעותי. בפרויקט שבו היזם הוא גם המבצע, ניתנת האפשרות להתרשם מפרויקטים קודמים שביצעה החברה ולבחון באופן בלתי אמצעי את האיכות וסטנדרט הבנייה בפועל.

"ההצלחה חסרת התקדים של פרויקט ELYA Family באגמים חשפה את איכות המוצר הסופי. הדיירים המרוצים, שכבר המליצו לבני משפחה וחברים לבוא ולרכוש דירות בפרויקט אליה פארק, ידעו שלאורך כל הדרך יש להם כתובת אחת לכל שאלה, בירור או בעיה. הידיעה הברורה שיש מאחוריך חברה אמינה שמלווה אותך לאורך כל הדרך נותנת שקט נפשי לרוכשים, יזם שהוא גם קבלן זה הביטחון של הרוכשים, לטיב ואיכות בנייה ללא פשרות" מסביר יואב שני, יועץ נדל"ן עם עשרות שנות ניסיון ומנהל המכירות והשיווק בפרויקט.

"החברה מלווה את הפרויקט והרוכשים לאורך כל שנות תקופת האחריות על המערכות השונות בבניין, ומחלקת הבדק שלה זמינה לטובת הדיירים כדי לתת מענה לכל פניה ובקשה מצד כל רוכש בכל אחד מעשרות הפרויקטים ואלפי הדירות שהחברה בנתה ברחבי הארץ".

מענה לכל פניה ובקשה מצד כל רוכש (צילום: snapshot&cohen ad – ההדמיות והתמונות להמחשה בלבד)

מענה לכל פניה ובקשה מצד כל רוכש (צילום: snapshot&cohen ad – ההדמיות והתמונות להמחשה בלבד)

המחשבה על טובת הדיירים היא הקו המנחה בתכנון הפרויקט המבוקש, החל מתמהיל דירות רחב המציע דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים לצד פנטהאוזים מפוארים ועד למועדון דיירים בכל בניין. הפרויקט מאופיין בעיצוב חדשני ויוקרתי שבא לידי ביטוי גם בלובי הבניין ובלובי הקומתי.

בפרויקט יש קומת מסחר בוטיקית וייחודית עם אזור חנייה נפרד, שבכוונת החברה להשאיר אותה בשליטתה, וזאת על מנת לשלוט ולפקח על אופי החנויות שיהיו בה והשירותים והמוצרים שיינתנו או ימכרו בה. המטרה היא להעניק לדיירים את היתרונות בקרבה לאזורי המסחר, התרבות, החינוך והפנאי לצד איכות חיים מקסימאלית.

את הנוסחה להצלחה עבור משפחות צעירות, הבינה חברת י.אליה ובניו בע"מ כאשר בחרה במתחם אשר מצדו האחד פארק רחב ידיים, ואלו מהצד השני גני ילדים ומוסדות חינוך. בקרבת הפרויקט במרחק הליכה של כמה דקות, ניתן להגיע למתנ"ס, למגרשי ספורט וכן לאגם הציורי העתיד להיבנות בשכונה, ולכל מה שמתוכנן סביבו. ההגעה למקומות הנ"ל תתאפשר בצורה בטוחה כך שהילדים וגם המבוגרים יוכלו להגיע למקומות הבילוי, החינוך, התרבות והספורט ללא צורך לחצות כבישים.

לצד הוותק והניסיון הרב שרכשה חברת י.אליה ובניו בע"מ בכל תחומי הנדל"ן, פרויקט אליה פארק הוא כל מה שרציתם ויותר, בסביבת המגורים האידיאלית עבורכם, ובמשפט אחד אפשר לסכם: כשאיכות ויוקרה נפגשים – אליה פארק.

יואב: 050-2272211 או 2029*
מייל: [email protected]

להשארת פרטים

דרך הגעה

כשאיכות ויוקרה נפגשים – אליה פארק (צילום: snapshot&cohen ad – ההדמיות והתמונות להמחשה בלבד)

כשאיכות ויוקרה נפגשים – אליה פארק (צילום: snapshot&cohen ad – ההדמיות והתמונות להמחשה בלבד)



אסום באגמים

חולמים לגור בסמיכות לאגם ציורי? לצאת בכל בוקר לריצה לאורך הטיילת? לראות ממרפסת ביתכם כיצד השמש נוגעת במים בשקיעות קסומות? הזדמנות אחרונה בהחלט לשדרג את איכות החיים שלכם בפרויקט היוקרתי 'אסום באגמים'.

הקסם של המים הכחולים עושה את שלו. אנחנו הופכים רגועים ושלווים יותר, נושמים אוויר צלול יותר ובעיקר בריאים ומאושרים, הרבה יותר. לכן, החלום להתעורר לחלון בו נשקף אגם ציורי משותף לרובנו. אלא שכעת, ניתן גם להגשים את החלום מבלי להתפשר על איכות הבנייה וטיב המוצר. חברת הבנייה 'אסום' אשר מתאפיינת בסטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות בנייה גבוה, עמידה בלוחות זמנים ומחויבות ליחס אישי ברמה הגבוהה ביותר מציעה בימים אלו את יחידות הדיור האחרונות בפרויקט היוקרה 'אסום באגמים'. החברה, אשר הוקמה בשנת 1993 כחברה לבניה ופיתוח הפכה למובילה בתחומה כאשר היא מצעידה את שוק הנדל"ן קדימה עם פרויקטים מבוקשים ברחבי הארץ.

סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות בנייה גבוה – אסום באגמים (אילוסטרציה – סטודיו mor)

סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות בנייה גבוה – אסום באגמים (אילוסטרציה – סטודיו mor)

הפרויקט המבוקש נמצא במיקום הכי אסטרטגי בשכונה הצעירה וממוקם בקו ראשון לאגם אשר יהוה את הלב הפועם של השכונה הצעירה. האגם הציורי עתיד להיבנות בהשקעה של למעלה מ-120 מיליון שקלים ויתפרס על שטח של עשרות דונמים. סביב האגם יוקמו מסעדות, בתי קפה, מתקני סירות ושייט ועוד מגוון אטרקציות תיירותיות.
אלא שהלוקיישן החלומי של פרויקט 'אסום באגמים' כולל גם קרבה למוסדות ציבור, בתי ספר, גני ילדים, פארקים ירוקים, ומגוון שירותים קהילתיים מגוונים. "למעשה יש לנו את כל מה שאנחנו צריכים ליד הבית, מעבר לנוחות, יש לנו איכות חיים של ממש" מספרים דיירי הפרויקט החדש. "זו שכונה צעירה ותוססת, פארק הילדים המושקע, הבנייה הנמוכה ותחושת המרחב הם ייחודיים למקום. לא ראינו שום דבר דומה לזה".

ואכן, שכונת אגמים הצעירה מצטיירת כיעד מבוקש עבור משפחות צעירות המחפשות אחר דיור בר השגה. הנגישות התחבורתית של השכונה לצירי תנועה מרכזיים, מוסדות החינוך האיכותיים וההשקעה הניכרת בפיתוח התשתיות הפכו את שכונת אגמים לאטרקטיבית במיוחד.

פרויקט 'אסום באגמים' מאפשר חווית מגורים איכותית, עם תמהיל דירות רחב למשפחות. הבניינים המעוצבים כוללים לובי כניסה מפואר ואבן טבעית בחזית הבניין המוסיפה נופך לסגנון הייחודי. מפרט הדירה העשיר כולל דלת כניסה ביטחונית, ריצוף גרניט פורצלן 80/80, פינוקים שישדרגו לכם את איכות החיים דוגמת: תריסים חשמליים, אסלה תלויה וניאגרה סמויה, הכנה למע' מיזוג מיני מרכזית, הכנה למע' קולנוע ביתית, נק' טלפון וטלוויזיה בכל חדר, ויטרינה רחבה ביציאה למרפסת ואינטרקום טלוויזיה דירתי. הפינוק ממשיך גם למעטפת. בבניין המתנשא לגובה של 9 קומות תהנו ממעלית מהירה ומפוארת, מועדון דיירים גדול וחדר עגלות מרווח. בבנייני הבוטיק תהנו ממחסנים מעולים ולובי מפואר.

חברת 'אסום' הינה היזם והקבלן המבצע של הפרויקט. כך שיש לכם כתובת אחת ויחידה לכל אורך הדרך, החל מקניית הדירה דרך קבלת המפתח באיכלוס מיידי ועד תקופת האחריות, בה חברת אסום תוודא שאתם נהנים מבנייה מתקדמת ואיכותית.

טלפון: 08-6612605, 08-6849799
לקביעת פגישה עם גלית: 050-4330041
כתובת: עמק חפר 20 אשקלון

למעבר לאתר

יחידות הדיור האחרונות בפרויקט היוקרה 'אסום באגמים' (אילוסטרציה: סטודיו mor)

יחידות הדיור האחרונות בפרויקט היוקרה 'אסום באגמים' (אילוסטרציה: סטודיו mor)


דונה באגמים

אולי זה תמהיל האוכלוסייה האיכותי שמוביל לנהירה של משפחות צעירות אל השכונה, או אולי זו הנגישות התחבורתית של השכונה לצירי תנועה מרכזיים, ובהם ציר יצחק רבין, כמו גם גישה נוחה לתחנת הרכבת של העיר. כך או כך, שכונת אגמים מסתמנת כמנייה הבטוחה של אשקלון הצעירה.

השילוב של חברת בניה ותיקה ואמינה כמו ״דונה״ שבנתה ובונה אלפי יחידות דיור למגורים ברחבי הארץ, יחד עם היתרונות של שכונה צעירה ותוססת, הופכות את פרויקט 'דונה באגמים' לפרויקט מבוקש ביותר. הפרויקט משתרע על פני כשמונה מתחמים שונים ברחבי השכונה, וכולל כ-650 יחידות דיור שרובן כבר מאוכלסות. הפרויקט מתהדר במאפייני בוטיק הכוללים שתי דירות בקומה ובנייה של עד 5-4 קומות למבנה. המפרט העשיר, התכנון הייחודי וכאמור היתרונות הרבים שהשכונה מציעה, מציבים את הרכישה בפרויקט כאחת העסקאות המשתלמות ביותר שיש לשוק הנדל"ן להציע כיום.

בליבה של שכונת אגמים עתיד לקום פארק עצום המשתרע על לא פחות מ-730 דונם. אם שאלתם את עצמכם מדוע שכונה באשקלון נקראת "אגמים", התשובה לכך היא האגם המלאכותי שעתיד להיבנות במרכזו של הפארק האמור, כאשר לצידו יוקמו מסעדות, בתי קפה, מתקני סירות ושיט כמו גם מגוון אטרקציות תיירותיות.

מתוך שלל הפרויקטים בשכונה, אחד המבוקשים ביותר בה הוא "דונה באגמים". בימים אלו מציעים בחברה את הדירות האחרונות בפרויקט המשובח, שחלקן מציע נוף לפארק, במחירים נגישים ובתנאי תשלום נוחים. כך למשל דירת 4 חדרים הכוללת מערכת בית חכם ומטבח משודרג מוצעת בהחל מ-1,249,999 ש״ח, דירת 5 חד' מוצעת בהחל מ-1,349,999 ש״ח.
"האשקלונים לא האמינו בשכונת אגמים והיום הם כבר מצטערים שלא רכשו פה", מספר מאיר לבני, מנהל המכירות של דונה באשקלון. "הייחוד בפרויקט שלנו הוא שמי שעומד מאחוריו זו חברה אמינה וותיקה. לרוכשים אצלנו יש אבא ואמא. נקודה נוספת היא שאנחנו כבר בשלבי סיום של הפרויקט. מי שרוכש היום יכול לראות פיזית מה הוא קונה ואיפה. לקוח שמגיע לרכוש דירה כבר לא צריך לדמיין את דירת החלומות שלו, היא פה, באופן מוחשי. בנוסף לזה, יש לנו דירת 5 חדרים לדוגמה, מרוהטת ומעוצבת כדי שיהיה אפשר להבין ולבחון גם את תכנון הדירה והאדריכלות".

על אף שמדובר בחברה ותיקה ומוכרת, המחירים שמציעה דונה נחשבים למחירים אטרקטיביים ומעולים ביחס למוצר שמקבלים. "המחירים שאנחנו מציעים היום הם הגיוניים ושפויים ביחס לשוק. מעבר לכך אנחנו מוסיפים מפרט טכני עשיר ומטבח משודרג ברמה גבוהה".

עוד נקודה ששווה לשים אליה לב, היא שרכישת דירה בדונה אינה צמודה למדד תשומות הבניה. "הרוכשים משלמים לנו 20% במועד החתימה על ההסכם, ו-80% נוספים בקבלת הדירה. זאת אומרת שהסכום הזה, השווה ערך ל-80% ממחיר הדירה, אינו משתנה ואינו צמוד למדד. כך שכבר ממועד הרכישה אתם תדעו כמה תשלמו בקבלת הדירה בדיוק, ללא תוספות לא צפויות".

כתובת הדירה לדוגמה ומשרד המכירות: שד' עמק יזרעאל 31 אשקלון.
לתיאום פגישה: 052-7267770.
מייל: [email protected]

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

הצצה לפרויקט דונה באגמים (צילום: יח״צ דונה)

הצצה לפרויקט דונה באגמים (צילום: יח״צ דונה)


אמלוני אגמים

את ההזדמנות הזאת, לא כדאי לכם לפספס. אמלוני, חברת נדל"ן משפחתית בעלת ניסיון של 30 שנים בתחום מציעה סטנדרט חדש של מגורים. החברה, אשר חרטה על דגלה את ערכי האמינות, המקצועיות והנאמנות הפכה לשם דבר בעולם הנדל"ן הודות לפרויקטים מוצלחים ומאות לקוחות מרוצים שמצאו בית, וגם משפחה תחת קורת גג אחת.

״אמלוני באגמים״ נבנה באזור אסטרטגי המאפשר מרחבים פתוחים בין הבניינים. שלושת בנייני הבוטיק בני 5 קומות בלבד נבנו ועוצבו בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. הפרויקט כולל תמהיל דירות מגוון של 4,3 ו-5 חדרים במחירים אטרקטיביים.

סביב מתחם בנייני הבוטיק תמצאו כל מה שמשפחה צריכה קרוב לבית: שירותים קהילתיים, גנים, בית ספר יסודי, חטיבת ביניים, תיכון, מגרשי משחקים, פארק שכונתי רחב ידיים, מדשאות, בית כנסת ועוד. בעתיד הקרוב יצטרף גם מתחם ספורט ואגם מלאכותי המוקף בפארק גדול. כל אלו מספקים סביבה מושלמת לרווחה משפחתית ולחיים קהילתיים תוססים.

השילוב המושלם בין דירות מרווחות, בנייני מגורים איכותיים וסביבה פסטורלית (צילום: אנטרייס)

השילוב המושלם בין דירות מרווחות, בנייני מגורים איכותיים וסביבה פסטורלית (צילום: אנטרייס)

כל אחת מהדירות בשלושת הבניינים החדשים עוצבה תוך מחשבה על אורח החיים המודרני ושמירה על סטנדרט איכות בנייה בלתי מתפשר, מפרט עשיר ומפנק וסגנון ייחודי. בכל אחד מהבניינים ב״אמלוני באגמים״ תוכלו ליהנות מלובי בעל עיצוב אדריכלי מוקפד וחדר עגלות לרווחת הדיירים.

לאחר אכלוס כמעט מלא של שני הבניינים הראשונים בפרויקט, כעת בניין C המרהיב מציע תמהיל מגוון הכולל דירות 4,3 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים יפיפיים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

פרויקט בוטיק ייחודי נוסף מבית אמלוני הוא 'אמלוני על האגם' הכולל בניין בן 8 קומות ו4 בניינים נוספים בני 4 קומות בלבד. תמהיל הדירות כולל דירות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים יוקרתיים.

הפרויקט מציג תכנון מוקפד ועיצוב מודרני יוצא דופן, סטנדרט בנייה גבוה ותפיסת איכות מתקדמת. 'אמלוני על האגם' ממוקם בנקודה הטובה ביותר בשכונת אגמים כך שממרפסות השמש תוכלו לצפות אל הנוף הפסטורלי כמו גם אל האגם הציורי.

רבים בחרו לקנות את דירת חלומותיהם מבית חברת 'אמלוני' כיוון כשהיזם והקבלן חובשים את אותו הכובע. כך קיימת שליטה ובקרה מלאה על כל שלבי הבנייה הן מבחינת האיכות והן מבחינת העמידה בלוחות הזמנים. כמו כן, כלל השירותים נמצאים תחת קורת גג אחת ולדיירים יש כתובת אחת ויחידה לכל פנייה.

בפרויקטים מבית 'אמלוני' הדיירים זוכים לקשר ישיר ובלתי אמצעי עם הקבלן המבצע ללא מתווכים. הליווי נמשך מרגע הרכישה, לאורך כל שלבי הפרויקט ועד לאכלוס, כולל תקופת האחריות.

לא יכולים לחכות? ישנם דירות 5 חדרים באכלוס מיידי, ודירות 4 חדרים באכלוס קצר מועד. הטבות מיוחדות ותנאי תשלום נוחים במיוחד לרוכשים. :

כתובתנו: שדרות עמק חפר, 71 אשקלון
טלפון :054-3544350
אימייל: [email protected]

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

חווית המגורים האולטימטיבית (צילום: אנטרייס)

חווית המגורים האולטימטיבית (צילום: אנטרייס)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר