קייטרינג בשרי בדרום. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: LElik83
קייטרינג בשרי בדרום. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: LElik83

קייטרינג בשרי בדרום: לסעוד כמו מלכים

מתכננים לערוך אירוע אבל לא בטוחים איך תשתלטו על כל הבישולים? הכירו את הקייטרינגים הבשריים הטובים ביותר בדרום שישמחו לבשל לאורחים שלכם ארוחה שהם לעולם לא ישכחו

פורסם בתאריך: 29.8.19 10:17

     

"קריספי" – טעמים שלא שוכחים 

רוצים לחגוג ברית, חתונה, בר מצווה או פשוט לציין תאריך מיוחד? עם קייטרינג "קריספי" אתם כבר לא צריכים לחפש סיבה למסיבה. כי אצלם החגיגה מתחילה כבר על הצלחת.

אחרי שנים של ניסיון והמון מחמאות ופרגונים על הטעמים המדהימים והתפריטים יוצאי הדופן, החליט דוד לוי, בעלי קייטרינג קריספי, להפוך את המקצוע למקצוענות. כשמאחוריו למעלה מ-30 שנות ניסיון בתחום הקולינריה, פתח דוד שני מטבחים שמוציאים מנות טעימות ומעוצבות שמשנות לסועדים את כל מה שהם אי פעם חשבו על קייטרינג.

קייטרינג "קריספי". לוגו: יואב סבח

קייטרינג "קריספי". לוגו: יואב סבח

המטבחים, הממוקמים באשדוד ובאשקלון, מכילים תפריטים שונים ומגוונים בהתאם לאירוע וגורפים מאות מחמאות מלקוחות מרוצים. קייטרינג קריספי באשדוד מאופיין במטבח גדול של לא פחות מ-900 מטר המתמחים באוכל ביתי וכשרות מהודרת בהשגחת יורה דעה של הרב שלמה מחפוד. המטבח באשקלון כולל מסעדת פועלים המגישים אוכל כשר לכל המפעלים מאזור אשקלון והסביבה. החל מחברות קטנות ועד אחזקה של חדר אוכל שלם.

"שני המטבחים מתמחים בתפריטים המורכבים ממיטב מנות הדגל שנטעמו ונבחרו על-ידי אלפי הלקוחות שלנו", אומר דוד. "אנחנו מציעים מגוון סגנונות אוכל שונים, עשירים ומלאי טעם, החל מבשרים על האש, תוספות, מרקים, קינוחים ועד מאכלי עדות, מנות צמחוניות או טבעוניות. חומרי הגלם שבהם אנחנו משתמשים הם האיכותיים ביותר. אין אצלנו אוכל מעובד. הכל מתבשל, נטחן ונאפה במקום. אנחנו מספקים בכל יום אלפי מנות שאת כל התוצרים שלהן אנחנו מכינים בעצמנו. הכמות הגדולה לא באה על חשבון האיכות, הטריות והטעם המנצח".

בכל כינוס, מסיבה, אירוע עסקי או פרטי, קייטרינג 'קריספי' מוכן ומזומן להרים לכם מסיבות קוקטייל, מזנונים והפקות ענק שכוללות צוות מלצרים מיומן ומקצועי, שיעמוד לרשותכם לאורך כל האירוע בליווי צמוד ובשירות אישי. מבחינתם, כל אירוע הוא סיבה מצוינת לחגוג בשמחה, עם אוכל שיגרוף קריאות התפעלות וישאיר טעם טוב גם הרבה אחרי שהאירוע הסתיים. הקייטרינג המקצועי מתמחה בהגשה אסתטית, בפרזנטציה מושלמת ובהתאמת התפריט הטוב והאיכותי ביותר, תוך דאגה לפרטים הקטנים שהופכים את היום שלכם לגדול.

דואגים לפרטים הקטנים. תמונה ממאגר shutterstock, צילום LElik83

דואגים לפרטים הקטנים. תמונה ממאגר shutterstock, צילום LElik83

"אנחנו מתאימים את עצמנו ללקוח בין אם מדובר באירועים של 30 איש ובין אם של 300 איש", אומר דוד. "כל האוכל שלנו יוצא חם, מוכן וטרי מהמטבחים שלנו ישירות למקום ההזמנה בכל נקודה בארץ. התפריטים הם עשירים ומגוונים, משתנים כל הזמן ומפתיעים כל פעם מחדש. יש לנו 40 עובדים ועשרות צוותים שנותנים שירות אישי, יחס חם ומענה מהיר גם שכמדובר בכמה אירועים מקבילים ביום אחד. מענה מהיר ושירות מנצח הם המהות שלנו. חשוב לנו מאוד שהלקוחות שלנו יזכו לשקט תעשייתי ולכן אנחנו דואגים לכל הפרטים. הם רק צריכים לבחור תאריך ומיקום ואנחנו נהיה שם. בסופו של דבר מה שחשוב לנו הוא שהלקוחות שלנו יצאו מרוצים ויזכו לחוויה מענגת שתשאיר אצל כל אחד מהם טעם של עוד. ואנחנו עושים הכל כדי שזה יקרה בצורה הטובה ביותר".

אז אם אתם רוצים אופי מיוחד לאירוע שלכם, קייטרינג 'קריספי' מזמין אתכם להתאהב בטעם המושלם ולבחור את החבילה המתאימה לכם ביותר. כל הדרך לאירוע מנצח.

טלפון: 050-7727330

כתובות העסק:
קייטרינג 'קריספי' אשדוד, מתחם פז ניר גלים צומת הנמל
קייטרינג 'קריספי' אשקלון, חוצות היוצר 2

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק


נזיד תעשיות בע"מ

חברת נזיד תעשיות מזון בע"מ הוקמה בשנת 2011 ומאז היא מקפידה לשפר ולשדרג את טכנולוגיות המזון שאיתן היא עובדת, מה שמאפשר לחברה יכולת לספק עד שישים אלף ארוחות ביום לעובדים בחברות ומפעלים, לבתי ספר וצהרונים באזור הדרום. מלבד זאת, החברה מציעה קייטרינג איכותי וטעים לאירועים פרטיים גדולים וקטנים.

עבור מנהלי חברות ומפעלים, פיתרון אספקת הארוחות החמות לעובדים, מהווה פיתרון מצויין ויעיל, שחוסך להנהלת אותן חברות תיפעול ואחזקה של חדרי אוכל, וכן, באופן כזה העובדים סועדים בתוך תחומי החברה ולא יוצאים להפסקות אוכל ארוכות מעבר לנדרש. עבור מוסדות החינוך, זהו פיתרון גם יעיל וגם בריא עבור ילדי הגנים והתלמידים.

פירות טריים מגיעים מוכנים להגשה (צילום: צילום עצמי)

פירות טריים מגיעים מוכנים להגשה (צילום: צילום עצמי)

שי עמירה, מנכ"ל החברה, מספר לנו על החזון העומד מאחורי הקמת המפעל: "הערך החברתי שעמד מול עינם של יזמי החברה הוא לצמצם את מעגל האבטלה ולספק עבודה לנשים שמעולם לא עבדו. בכך החברה מקדמת העסקת נשים. כמו כן, החברה משקיעה רבות בהכשרות, קורסים ואף מעניקה מלגות לימודים לעובדים".

לאחרונה עבר המפעל לפארק התעשיות "עידן הנגב" בצומת להבים, שם המקום גדול יותר ומשתרע על שטח של כ-3000 מ"ר תוך שהוא עבר חידוש ושדרוג של המערכות. למפעל הוענקו התקנים המחמירים ביותר לייצור מזון ובהנהלה מקפידים להשתמש בטכנולוגיות ייחודיות על מנת לספק מענה טעים ובריא של מזון במגוון שיטות איחסון. החברה נעזרת גם בשירותיה של תזונאית קלינית שבאחריותה לוודא שהאוכל המיוצר במפעל הוא גם בריא וגם בעל ערך תזונתי גבוה.

הרבה אנשים מאמינים כי ארוחות מוכנות המסופקות על ידי מפעלי מזון, הן בעלות ערכים תזונתיים נמוכים, האם זה נכון?
תמר בן יאיר, התזונאית הקלינית של נזיד תעשיות מזון בע"מ ענתה לנו על כך: "אצלנו בחברת נזיד משתמשים בטכנולוגיה החדישה ביותר, דבר המבטיח כי האוכל עומד בתקנות מחמירות של בטיחות במזון. עובדה זו לא פוגעת כלל בערכים התזונתיים של הארוחות. בתפקידי כתזונאית קלינית בעלת 12 שנות ניסיון בליווי מטבחים מוסדיים, אני בונה את התפריט ומלווה את תהליך הייצור. בתהליך הייצור עבור כל לקוחותינו- אירועים פרטיים ובבישול לבתי ספר וגני ילדים אנחנו מקפידים על בחירת חומרי גלם איכותיים, משלבים בתפריט דגנים מלאים וקטניות, מגוון ירקות טריים ומבושלים ולא מטגנים כלל את האוכל- משתמשים רק בבישול ואפיה. אנחנו דואגים להתעדכן באופן שוטף לגבי מוצרים חדשים בעלי ערכים תזונתיים גבוהים הנכנסים לשוק ובודקים בקבוצות מיקוד את התאמתם לקהל היעד שלנו".

האוכל עומד בתקנות מחמירות של בטיחות מזון (צילום: צילום עצמי)

האוכל עומד בתקנות מחמירות של בטיחות מזון (צילום: צילום עצמי)

האם ניתן להנות מהקייטרינג הבריא גם באירועים פרטיים?
"בהחלט כן", מספר לנו עמירה. "כפי שאנו מספקים אוכל בריא למוסדות, ניתן להזמין קייטרינג לאירועים פרטיים גדולים וקטנים, ובכך לחסוך הרבה מאמץ ולחצים מיותרים, וגם להגיע בראש שקט לאירוע בידיעה שהאוכל המוגש הוא טרי ובריא".

בהמשך לקו הבריאותי שמנהיגה חברת נזיד תעשיות בע"מ, הוקמה לה חברת בת בשם: "Freshcut" המספקת מגוון מוצרי פירות וירקות נקיים, חתוכים ומוכנים לאכילה או לבישול. ניתן להזמינם לאירועים פרטיים כקינוח טרי מרענן טעים ומזין.
בחברת נזיד תעשיות מזון בע"מ תוכלו לקבל תחת קורת גג אחת, כל פיתרון הסעדה שתירצו שהוא גם בריא וגם נגיש.

כתובת המפעל: א.ת עידן הנגב, רחוב היצירה 6.
טלפון: 08-9109916

למעבר לאתר

מוצרי Freshcut (צילום: צילום עצמי)

מוצרי Freshcut (צילום: צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר