שפים פרטיים בדרום. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Geoff Goldswain
שפים פרטיים בדרום. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Geoff Goldswain

שפים פרטיים בדרום ששווה להכיר

מתכננים להפתיע את בן או בת הזוג עם ארוחת ערב רומנטית? רוצים להרים ערב מהאגדות לחברים? אתם יכולים להשאיר את הסינר בצד, מצאנו עבורכם את השפים הכי שווים, שיהפכו את ארוחת הערב שלכם לחוויה שלא תשכחו

פורסם בתאריך: 11.8.19 13:45

     

מיקי סויסה ושניר אברהם מציגים: הרפתקה שלא הכרתם

השפים מיקי סויסה ושניר אברהם מאשקלון לא מאמינים בלפתוח שולחן ולהדליק את הגריל. כמי שיודעים שאוכל הוא קודם כל חגיגה לעיניים עוד לפני שהוא פוגש את בלוטות הטעם, הם מתכננים לכם לא פחות מהצגה. בתפריט: מוזיקה טובה, מופעי אש, נגינה על שולחנות, מנות מטורפות, שולחן קינוחים פראי והרבה מצב רוח טוב. ברוכים הבאים לשואו בלתי נשכח.

מיקי סויסה ושניר אברהם. צילום: מיקי סויסה.

מיקי סויסה ושניר אברהם. צילום: מיקי סויסה.

המפגש בין השף מיקי סויסה לשף שניר אברהם הוא לא פחות מגורל. מיקי, בוגר תדמור, סופר למעלה מ-20 שנה במטבח כמנהל מסעדות בארץ ובחו"ל, יועץ קולינרי, בונה תפריטים והשף הפרטי של 'מזרח ומערב'. גם שניר, למרות גילו הצעיר, בוגר תדמור שניהל במשך שנים מסעדות ועקב באדיקות אחר כל הטרנדים הקולינריים. כל אחד מהם בנפרד קיים אירועים פרטיים ברמה גבוהה עד שהשמועות עשו להן כנפיים והפגישו בין השניים. למרות שזו לא הייתה הפעם הראשונה שהם נפגשים לאיחוד ביניהם הם קוראים אהבה ממבט ראשון. מעבר להיותם בני דודים ולאיכות ללא פשרות שבה ניחנו, הם גילו שהדי.אן.איי המשפחתי הוא כמו שתי טיפות סילאן. שניהם אנרגטיים, היפראקטיביים, בעלי חוש הומור, וכאלה שהאהבה לבישול זורמת אצלם בוורידים. יחד הם החליטו לשתף פעולה ולהרים אירועים פרטיים שכל אחד מהם הוא מופע שלם.

"אנחנו מגישים פאן קולינרי", אומר מיקי. "הגישה שלנו מלכתחילה מגיעה ממקום של כיף. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שלא מדובר פה רק באוכל, אלא באירוע לכל דבר. צורת ההגשה שלנו החל מעריכת האירוע ועיצוב השולחנות, דרך הכנת הפרודוקטים ובניית התפריט, ועד שיתוף האורחים בכל שלבי הערב, יוצרת אירוע שבו הלקוחות הם השחקנים הראשיים".

מיקי סויסה ושניר אברהם. תמונה: מיקי סויסה.

מיקי סויסה ושניר אברהם. תמונה: מיקי סויסה.

אחרי שסגרו את כל הפרטים מול הלקוחות, קבעו שעה ומקום, פותחים מיקי ושניר את הערב במוזיקה טובה ומקפיצה שמכניסה את האורחים לאווירה של מסיבה. השואו מתגבר כאשר שניהם מדליקים את הסירים והלהבות ומתחילים לבשל. הכל קורה לעיני האורחים. במהלך הכנת המנות מקבלים האורחים הסברים, הם שותפים מלאים לכל מה שקורה על הבמה וחווים את התהליך מתחילתו ועד הגשתו לצלחת. חזה אווז על חלוקי נחל, ברנרים שנותנים טאץ' מעושן, בשרים שמפורקים לחתיכות מול עיניהם של המשתתפים, ירקות קלויים בגחלים ומנגלים קטנים לעשרות סוגי תבשילים. אבל המנות הראשונות והעיקריות הן רק התירוץ לקינוח שמגיע בסוף וגורם לכולם לשפשף את העיניים כלא מאמינים.

על שולחן מפואר שנבנה במיוחד לשלב הקינוחים, ושאותו ניתן להזמין בנפרד גם לחתונות ולאירועים, הציבו מיקי ושניר מערכת תופים, מערכת עשן ותאורה צבעונית. בזמן שאחד מהם נותן את הקצב השני מתחיל להוציא עשרות קינוחים, מורח אותם בצורה פראית על השולחן, מקשט תוך כדי ריקוד וזורק לאוויר את כדורי השוקולד לעיני הסועדים הנדהמים. המראה המתקבל בסוף הוא תפאורה מושלמת לערב שידברו עליו הרבה אחרי שהוא הסתיים.

"כבר קיבלנו את הכינוי של שני משוגעים. אנחנו פשוט באים להרים את הערב ולא רק לבשל. אנחנו זורמים, מתאימים את עצמנו ללקוח, דואגים לפרטים הקטנים ביותר ושמים את כל הלב על הצלחת. כל אירוע שנכתב על הנייר, מקבל מאתנו שדרוג. הרעיונות עוברים מהדף ישירות לשולחנות עם טוייסט שלנו. כל אירוע הוא מיוחד בפני עצמו ולא דומה לאירועים שעשינו בעבר. שום דבר לא עומד בנורמות של שגרה. אנחנו חושבים מחוץ לקופסה וזה מורגש בכל פרט ופרט".

שולחן קינוחים שהוא הצגה בפני עצמו. צילום: מיקי סויסה.

שולחן קינוחים שהוא הצגה בפני עצמו. צילום: מיקי סויסה.

אצל מיקי ושניר תוכלו למצוא גם אירועים טבעוניים, צמחוניים, חלביים, אירועים אסייתיים, לפי עדות, סדנאות בישול בהשתתפות הקהל ומנות שף מיוחדות. הם מתאימים את עצמם לאירועים של עשרה אנשים כפי שהם מתאימים את עצמם לאירועים של 300 אנשים. ימי הולדת, מסיבות רווקות, חינות, חתונות, אירועי חברה ואירועים פרטיים, כולם יוכלו למצוא אצלם את המענה המושלם.

"אנחנו מביאים את המסעדה אליכם הביתה ופשוט מוכרים חוויה. משתמשים בחומרי גלם טריים וטובים כששום דבר לא מוכן מראש אלא מתבצע במקום. החוויה היא של אוכל, אבל לא רק, הלקוחות מקבלים שניים במחיר של אחד – גם מנות יוקרתיות וגם הצגה. ההנאה מהאוכל היא רק חלק מהשואו, אתה יודע שהיה אירוע מוצלח כשמי שהשתתף בו לא מפסיק לדבר עליו כמה ימים אחרי, ואחרי הכל, זה הסיפוק האמיתי שלנו".

למיקי: 052-8444804

לשניר 054-7794262

במייל: [email protected]

למעבר לאינסטגרם של מיקי

למעבר לאינסטגרם של שניר

עוד אחת ממנות הפלאים של צמד הקוסמים. צילום: מיקי סויסה.

עוד אחת ממנות הפלאים של צמד הקוסמים. צילום: מיקי סויסה.


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר