עורכי דין למקרקעין בבאר שבע. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין למקרקעין בבאר שבע

אם אתם בדרך לדירה ראשונה, חושבים על קניית נכס להשקעה, רוצים להיכנס לתחום הנדל"ן או לא מוצאים את האותיות הקטנות בחוזה מול הקבלן כדאי שתדעו שרגע לפני המהלך הגדול, חשוב ואף רצוי, לגייס עורך דין המומחה לדיני מקרקעין שידאג שאף אחד לא יעבוד עליכם. הכירו את עורכי הדין לדיני מקרקעין בבאר שבע

פורסם בתאריך: 5.6.19 14:15

     

עו"ד ערן בן הרוש

מרבית האנשים בחייהם יהיו בשלב כזה או אחר מעורבים בעסקת נדל"ן. אם בקניית דירה ראשונה, נכס להשקעה, קרקע לבנית עסק, השכרה של שטח או חתימה על חוזה. בעוד אנחנו דואגים לבצע השוואות אצל הבנקים השונים בנושאי משכנתא, חוקרים את סביבת המגורים הרצויה ובוחנים כל פרט קטן במפרט הטכני של הנכס, מסתבר שדווקא במקום שבו עלינו לשים את כל כובד משקלנו – מעמד החתימה, אנחנו נוטים לוותר. והוויתור הזה עלול לעלות הרבה מאוד כסף ולא מעט כאב ראש.

לכן, רגע לפני ביצוע עסקת נדל"ן בכל תחום שהוא, חשוב להבין שמדובר בפעולות משפטיות מורכבות מאוד הדורשות ניסיון מקצועי רב ובירור מדויק של כל הפרטים העלולים להשפיע, לשבש או לעכב את ביצוע העסקה. לפיכך, חשוב ואף רצוי, להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה.

משרד עורכי הדין בראשותו של עו"ד ערן בן-הרוש יעזור לכם לסגור עסקה מוצלחת. המשרד הוקם ויוסד על-ידי עו"ד בן-הרוש בעל תואר שני (L.L.M) במשפטים מאוניברסיטת בר אילן בשנת 2013, ועיקר עיסוקו בתחומי מקרקעין ועסקאות נדל"ן שונות ומורכבות, דיני תעבורה, צוואות וירושות, פירוק שותפויות ומתן ייעוץ וליווי לחברות וארגונים.

בתחום הנדל"ן מעניק משרדו של עו"ד בן-הרוש ייעוץ וייצוג משפטי החל משלב המשא ומתן לרכישת ו/או מכירת הנכס ועד לרישומו ברשות המקרקעין או הטאבו על שם בעליו. בין היתר, ניתן ליווי וייעוץ עסקי לרוכשים דירת מגורים ראשונה או לחלופין לאלו המעוניינים ברכישת נכס להשקעה. בנוסף, מספק המשרד ליווי וייעוץ משפטי בפן המיסוי החל על הנכס ומעניק ללקוחותיו פתרונות למקסום התשואה.

את הידע הרב בתחום רכש עו"ד בן-הרוש במהלך 20 השנים האחרונות, כאשר שימש בתפקידים בכירים שונים בענף הרכב ובתחום הריהוט ועיצוב הבית, דרך שנותיו הרבות כעו"ד מתחילת דרכו כעובד שכיר באחד המשרדים הגדולים בדרום הארץ המלווה קבלנים ויזמים בתחום הבניה והיזמות, ועד לייסוד משרדו בשנת 2013 מאז החל דרכו העצמאית בעולם המשפט.

מה הם בעצם דיני מקרקעין?

"דיני מקרקעין הם מטריה גדולה ורחבה שכוללת תחתיה הן את הצד החוויתי כדוגמת שלב רכישת הדירה, שכירות, רישום בטאבו, השכרת או קניית מגרשים ועד לפן המשפטי הפחות נעים ממנו אנו מנסים להימנע, כגון הפרת חוזים, תביעות פיצויים, ביטולי הסכמים, ליקויי בנייה ועוד. פן נוסף, הן בשוק הפרטי והן בשוק היזמי, הוא מקסום עסקאות הנדל"ן עבורכם בכל הקשור לזכויותיכם, אישורי בנייה דרך רישומים שונים, בדרך הקצרה, המהירה והבטוחה ביותר. ישנם עורכי דין רבים העוסקים במגוון רב של תחומי המשפט, אך מעט מאוד עורכי דין מתמקצעים ועוסקים ביומיום בנושאים ספציפיים כדוגמת תחום המקרקעין ותחום נוסף או שניים בלבד. לכן, כשאתם באים לבחור משרד עורכי דין שיטפל ברכישה שלכם, חשוב לשים לב לשנות הניסיון המשפטי של עורך הדין, אשר יעידו על בקיאותו ועל הידע המעמיק בנושא הספציפי בתחום הרחב הזה שנקרא דיני מקרקעין בכלל, וכן בתחום בו אתם זקוקים לעזרה בפרט".

אילו שירותים מתחום המקרקעין מתמחה המשרד שבבעלותך?

"המשרד שלנו מעניק ליווי וייצוג משפטי למאות לקוחות מהמגזר הפרטי והעסקי בכל תחומי המקרקעין והנדל"ן, ביניהם עסקאות מכר ושכירות, רישום בית משותף, חוזי מכר קבלני, עסקאות קומבינציה, חוזי מכר יד שנייה, רישום זכויות רוכשים, הסכמי בנייה, ליווי קבוצות רכישה, יזמות ועוד. מעבר לביצוע העסקה בשטח, כמשרד צעיר ומבטיח, אנחנו נותנים יחס אישי ללקוחות שלנו, לא מדברים בסיסמאות אלא בגובה העיניים ומעניקים את השירות הטוב ביותר כדי שבכל עסקה ידי לקוחותינו תהא על העליונה. כמו כן, עורכי הדין במשרדנו, המתמחים במקרקעין, מתעדכנים דרך קבע בתקנות ובפסקות השונות ומשתתפים בהרצאות ובהשתלמויות מקצועיות, בכל תחומי עיסוק המשרד ובתחום דיני המקרקעין בפרט".

מתי יש צורך לגשת לעורך דין המתמחה במקרקעין?

"ההמלצה שלי היא שבכל ביצוע עסקת נדל"ן באשר היא רצוי מאוד לפנות לעורך דין שמתמחה בנושא. אותו עורך דין שיבחר על ידיכם יבחן את כל הסוגיות המשפטיות בדרך לחתימה על חוזה והעברת רישום הבעלות לשביעות רצונכם, וכן את תנאי ההסכם, תנאי הקרקע והדירה, זהות הרוכשים והזכויות שבצדו של הנכס, וזאת כדי להבטיח שהעסקה תצא לפועל על הצד הטוב ביותר בעבורכם. עסקת נדל"ן היא בדרך כלל העסקה הגדולה ביותר שיבצעו אדם או זוג בחייהם, וכדי למנוע את כישלונה חשוב להיעזר בשירותי עורך דין המומחה בתחום המקרקעין, שכאמור יבדוק את האותיות הקטנות שלא חשבתם עליהן. לולא זאת, הנזק העלול להיגרם יהיה אדיר ועלותו יכולה להגיע לעשרות אם לא מאות אלפי שקלים. לבחירת עורך דין ישנה חשיבות עצומה מאחר ואתם בעצם רוכשים שירות משפטי ייחודי. בשונה, לדוגמה, מרכישת טלפון נייד אשר לפני רכישתו ניתן ואף רצוי לבצע סקר שוק לרכישת המוצר בסכום הזול ביותר שכן המותג (הטלפון) שלא משנה היכן הוא נמכר, יצא מאותו המפעל בדיוק, בחירת עורך דין היא שונה לגמרי. ישנו הבדל תהומי בין עו"ד בתחילת דרכו לבין כזה שמנהל משרד ואשר לאורך שנים התמקצע בתחום הספציפי בו אתם זקוקים לסיוע והכוונה. מדובר בהבדל תהומי העלול להסב לכם נזק רב עד כדי איבוד הנכס עצמו".

מדוע חשוב ליווי של עורך דין מומחה בתחום?

"לבחינה המשפטית של הנכס עצמו יש חשיבות רבה שמכילה בתוכה גם עניינים בירוקרטיים לא פשוטים. סעיפים שיש להם השפעות מרחיקות לכת על התוצאה הסופית ושבגינם אתם עלולים להוציא הרבה מאוד כסף על-מנת לנסות להגן ולתקן את עסקה שבוצעה, באופן מוטעה. עורך דין שמתמחה בתחום יבחן את ההסכם ואת המצב הרישומי של הנכס ויראה בהם אתגר. הוא ידע להאיר לכם את הדרך, להסב את תשומת לבכם לדקויות הקטנות ביותר ואף יבחין בין המוצע או המוצג על-ידי המוכר לבין מצבה הרישומי והמשפטי בפועל. הוא יעמוד על הדרישות הספציפיות שלכם במעמד המשא ומתן, יבדוק אם קיימות בעיות ברישום או בהיתר הבנייה, יבחן כאמור, מי הבעלים הרשום בפועל על הנכס, האם ישנם עיקולים על הנכס ובעיקר ידאג שלא תרכשו חתול בשק. לא חסרים סיפורים על זיופים או אי הבנה שהגיעו לפתחו של בית המשפט, אשר בגלל טעות כזו או אחרת הפקיע את הדירה של הרוכשים. והכל רק בגלל שהרוכש הסתמך על חתיכת נייר במקום להסתייע בעורך דין מקרקעין המומחה בתחום".

כיצד בוחרים עורך דין המתמחה בנדל"ן?

"מעבר לוותק ולניסיון של שנים בתחום, חשוב לבדוק את היקף העסקאות שביצע עורך הדין, ההצלחות שלו בייצוג משפטי ומידת ההכשרות שעבר במשך השנים. עורך דין מומחה הוא זה שחשוב לו להיות מעודכן בנושאים בהם עוסק משרדו ואשר ערני לכל השינויים הנהוגים בשוק הנדל"ן. כזה שהידע שלו הוא מעבר לביצוע עסקאות פרטניות, אלא ביכולתו אף לסייע במשא ומתן, בבחינת כדאיות העסקה ושימת לב ודגש למכשולים הקיימים בדרך".

עד כמה חשובה נוכחותו של עורך הדין בעסקאות נדל"ן?

"ללא עורך דין, אתם בעצם שמים את כספכם על קרן הצבי. ככל שאתם בטוחים שאתם מבינים בנושא אתם עלולים שלא לשים לב לפרטים הקטנים שהם ההבדל בין רכישה מוצלחת לסיכון בכישלון. אתם יכולים לשים את כל כספכם מבלי לחשוב פעמיים בדרך להגשמת החלום הגדול שלכם לרכוש דירה, ובהינף יד אותו חלום עלול להתנפץ לרסיסים ולו כי לא היה לצדכם עורך דין המתמחה בתחום בעל ניסיון וידע לייעץ לכם ביחס לנכס שרכשתם".

כעורך דין מול לקוח מהו החזון של המשרד?

"חרטנו על דגלנו מתן שירות וטיפול מקצועי ויסודי בכל תיק, תוך הענקת יחס אישי ומסור, בכל עסקה ועסקה במטרה להשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר בעבור לקוחותינו, ללא פשרות וללא קיצורי דרך. אנחנו זמינים ונותנים ייעוץ וליווי צמוד לכל אורך התהליך משלב המשא ומתן ועד העברת הזכויות המלאות של לקוחותינו לשביעות רצונם אשר בראש ובראשונה עומדת לנגד עינינו כל העת. והכל כמובן, מתוך ניסיון ומקצועיות של שנים בתחום".

אז, אם הנכם עומדים לבצע עסקת מכירה/רכישה של נדל"ן או כל עסקת מקרקעין אחרת אל תהססו ליצור קשר עם משרד עורכי הדין והגישור של ערן בן-הרוש בטרם תחילת התהליך, שידאג ללוות אתכם כל הדרך לביצוע עסקה מוצלחת.

למידע נוסף ויצירת קשר ניתן לפנות לעו"ד ערן בן-הרוש בטלפון: 072-2723333, בנייד: 050-2226886, בפקס: 072-2723330, במייל: [email protected] או באתר

כתובת המשרד: שדרות יצחק רגר 11 (מגדל 7) באר-שבע

עו"ד ערן בן הרוש. צילום: יוגב שוורץ Pozot

עו"ד ערן בן הרוש. צילום: יוגב שוורץ Pozot


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר