עורכי דין בבאר שבע ששווה להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין בבאר שבע ששווה להכיר

נמצאים לפני הליך משפטי מורכב ורוצים להגיע לעורכי דין בבאר שבע שילוו אתכם בתהליך וייצגו אתכם מול מערכות המשפט? יצאנו להכיר עורכי דין מובילים מהעיר באר שבע.

פורסם בתאריך: 10.4.19 07:55

     

פנר גדעון – משרד עורכי הדין המוביל באר שבע

בראש משרד עורכי הדין, עומד גדעון פנר, עורך דין מוביל בעל וותק של 40 שנים בתחום המשפט.  עו"ד פנר סיים את לימודיו בהצטיינות באוניברסיטה העברית בירושלים וביצע את התמחותו במשרדו של עו"ד הידוע אלי זוהר. מיד לאחר מכן, פתח את משרד עורכי הדין פנר גדעון- אחד המשרדים המובילים בבאר שבע כשלצדו פועלים כ-30 אנשי צוות מהשורה הראשונה. הצוות מונה עשרה עורכי דין מיומנים, אשר כל אחד ואחד מהם בעל התמחות ואחריות על מחלקה שונה במשרד. עורך הדין פנר מנחיל בצוות המשרד ערכים של סקרנות ואמינות, כאשר מקצועיות ופרטיות הלקוח מהווים את אבני היסוד אליהם הוא מכוון.

המשרד מייצג מגוון רחב של לקוחות בכל התחומים לרבות נזקי רכוש, תאונות עבודה, תאונות דרכים, ייצוג מבוטחים אל מול המוסד לביטוח לאומי, ייצוג אל מול משרד הביטחון (קצין התגמולים), ייצוג אל מול חברות הביטוח וכיוצא באלה. כמו כן, המשרד נעזר במגוון מומחים ורופאים בכירים ומיומנים המלווים את התיקים השונים.

משרדו של עו"ד פנר, מוכר בעיקר בזכות הצלחותיו הרבות בתחום דיני הנזיקין ורשלנות רפואית. רשלנות רפואית מתייחסת למצב בו נותן שירות רפואי, בדרך כלל רופא, סטה מסטנדרט ההתנהגות סביר במתן השירות או הטיפול הרפואי וכתוצאה מכך נגרם למטופל נזק גופני.  בנסיבות אלה בית המשפט יפסוק פיצויים בגין הנזק שנגרם למטופל, וזאת גם כאשר לא הייתה כל כוונה לפגוע במטופל או לגרום לו לנזק.

מה האתגר הגדול ביותר לעורכי הדין בתחום הרשלנות הרפואית?

"האתגר המרכזי בתחום זה, הוא להבין לעומק את תחומי הרפואה השונים. לא אחת קורה שלקוח מגיע למשרדנו עם סיפור מסוים ומניח כי נעשה לו עוול. ככל שהצוות מיומן ומכיר את התחום הרפואי על בוריו, כך הטיפול בתיק יהיה מדויק ויעיל יותר. לדוגמא, במקרה כזה יכול להיות שהעוול שהלקוח הניח שחווה אינו מדויק, אך מתוך קריאת המסמכים ניתן יהיה לגלות עוול אחר שבוצע. יש להבין בתחום הרפואה באופן מלא, וזהו ללא ספק אתגר בפני עצמו בו אנו מתמחים באופן מיוחד".

דוגמא אחת מיני רבות מהעת האחרונה במשרדו של פנר, מתעסקת בתביעה שהוגשה ע"י אישה שמוחה נפגע (לטענתה) משילוב בין תרופות שקיבלה. בבדיקה שערכו צוות המשרד נמצא כי זה לא השילוב בין התרופות שגרם לנזק המוחי, אלא התיקון של השילוב. "בבית החולים הבינו מיד שיש לאישה עודף נתרן בדם ולכן ביצעו תיקון מסוים", משתף עו"ד פנר. "הנזק המוחי התרחש מתיקון לא מבוקר. התיקון צריך שיעשה לאט ובזהירות, שאם לא כן, הדבר קורע את תאי המוח. בבית החולים נעשה תיקון מהיר ולא מבוקר, דבר שגרם לפגיעה מוחית קשה ביותר".

עורך הדין פנר מוסיף: "הרבה לקוחות מאזור הדרום מגיעים אלינו לאחר שהיו מיוצגים בבתי משפט במרכז הארץ ולא טופלו כראוי. אנחנו מלווים אותם ואת בני משפחתם בהליך עד קבלת הפיצויים המלאים, ומעניקים להם שירות מקצועי וברמה שלא נופלת ממשרדים במרכז הארץ".

טלפון: 08-6272745

כתובת: בן צבי 7, באר-שבע

מעבר לעמוד הפייסבוק

צוות המשרד. צילום: דמיטרי ספקטור

צוות המשרד. צילום: דמיטרי ספקטור

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר