רם אופק: יועץ המשכנתאות הפרטי שלכם. תמונה ממאגר Shutterstock

רם אופק: יועץ המשכנתאות הפרטי שלכם

פורסם בתאריך: 9.4.19 13:16

     

רם אופק – יועץ המשכנתאות הפרטי שלכם בדרך לדירת החלומות. את איסוף המידע והמשא ומתן מול הבנקים השונים תשאירו לו. רם אופק יהיה זה שישיג את המשכנתא האופטימלית והמתאימה עבורכם.

החלום על בית משלנו הופך בשלב מסוים למציאות. אנחנו מעלעלים בחוברות המציעות דירות מרווחות, מפוארות ומעוצבות ואחר-כך פוקדים משרדי מכירות ומגלים התעניינות בדירות לדוגמא. אבל זהו לא באמת השלב הראשון. ההחלטה על לקיחת משכנתא היא זו שתהווה את יריית הפתיחה במסע אל הדירה. כדי להבטיח שהחלום יהפוך למציאות חשוב להסתייע ביועץ משכנתאות פרטי שיעניק לווי צמוד ושרות אישי. "יועץ משכנתאות פרטי יהיה זה שישיג עבורכם את המשכנתא המתאימה ביותר ובתנאים האופטימליים עבורכם" אומר רם אופק, יועץ משכנתאות מבאר-שבע. "את הריצות בין סניפי הבנקים השונים, הבירורים, איסוף המידע והמשא ומתן על השגת המשכנתא בתנאים הטובים ביותר מומלץ שיבצע יועץ משכנתאות פרטי מנוסה ומקצועי".

רם אופק הינו יועץ משכנתאות בעל ניסיון עשיר וידע רב.לרם היכרות עם יועצי משכנתא בסניפי הבנקים וגם עם שיטות תמחור האשראי שלהם – מה שמאפשר לו להתאים עבורכם את התמהיל והריביות במסלולים.

האם יש לקוח שזכור לך במיוחד?

כן. הגיע אלי תושב שגב שלום שרוצה משכנתא לבנייה עצמית. מסתבר שהיה לו BDI לא תקין וגם שני תיקים בהוצאה לפועל!. הלקוח עובד בחברת בנייה,לכן הוא מקבל את כל החומרים בעלות שלהם. סידרתי לו משכנתא לסיום הבנייה. הוא אמר לי שבלי יועץ הוא לא היה מקבל בכלל את הכסף.

מה כדאי לדעת כשלוקחים משכנתא?

"חשוב לזכור שמשכנתא היא הלוואה שלוקחים מהבנק. ההלוואה עולה הרבה כסף בשל הריבית שגובים מאיתנו. הרוב המכריע של רוכשי המשכנתאות אינם בקיאים בנעשה בשוק זה. הם לא מכירים את האפשרויות הרבות והמגבלות השונות להרכבת משכנתא. ללא ייעוץ משכנתאות, עלולים הרוכשים לקבל ריביות גבוהות או אפילו לא לקבל בכלל אישור למשכנתא. לכן חשוב להיעזר ביועץ משכנתאות מנוסה".

איך יועץ המשכנתאות יכול להשיג משכנתא טובה עבור לקוחותיו?

"אני יועץ משכנתאות פרטי הפועל ללא משוא פנים. הניסיון העשיר, הידע הנרחב שלי בתחום והקשרים וההכרות עם המערכות הבנקאיות, הם שיבטיחו לכם את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם- שלא תמיד תוכלו להשיג באופן עצמאי".

מה הייחוד שלך כיועץ משכנתאות פרטי?

"כאיש מקצוע מנוסה המקפיד על תודעת שירות גבוהה, אני מחויב בראש ובראשונה ללקוח. אני אהיה זה שילווה אתכם לאורך כל התהליך- מתחילתו עם בניית תכנית מותאמת ועד להשגת המשכנתא בתנאים הטובים ביותר. כל זאת תודות לליווי המסור והייעוץ המקצועי והאמין. כך תוכלו לחסוך זמן יקר ולא להתרוצץ בין הסניפים השונים."

האם פנייה ליועץ משכנתאות פרטי הינה עסק יקר?

"בשל העובדה שאני יועץ משכנתאות עצמאי המחירים שאני גובה על שירותיי הם הוגנים שנחשבים ליתרון משמעותי. בשנים האחרונות חלה עלייה במחירי ייעוץ משכנתאות. לצערי, המחירים הגבוהים מרתיעים לקוחות מלהשתמש בשירות חשוב זה. ישנן חברות הגובות מעל ל – 8,000 שקלים לייעוץ רגיל.

אין ספק שלקיחת משכנתא הינה צעד משמעותי שישפיע על מצבכם הפיננסי בשלושים השנים הבאות. זאת הסיבה לחשיבות הרבה שיש לתת לבחירה ביועץ משכנתאות אמין, בעל ניסיון רב ויכולת הבנה בשוק המשכנתאות.

רם אופק , יועץ המשכנתאות הפרטי שלכם.

ניב דוד 5 דירה 19, באר שבע

טלפון: 072-3270740

טלפון נוסף: 058-5047532

מעבר לאתר

דוא"ל: [email protected]

רם אופק: יועץ המשכנתאות שלכם

רם אופק: יועץ המשכנתאות הפרטי שלכם


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר