הכל בראש? כיצד תת המודע יכול להקל על כאבי ראש ומגרנות על פי שיטתו של אורן זריף? תמונה ממאגר Shutterstock
הכל בראש? כיצד תת המודע יכול להקל על כאבי ראש ומגרנות על פי שיטתו של אורן זריף? תמונה ממאגר Shutterstock

הכל בראש? כיצד תת המודע יכול להקל על כאבי ראש ומגרנות על פי שיטתו של אורן זריף?

פורסם בתאריך: 4.3.19 12:42

     

1 מתוך 6 נשים יסבלו במהלך חייהן מכאבי ראש ברמה של מיגרנה. לעומתן, רק 1 מתוך 16 גברים יסבלו מכאבי ראש כרוניים שעשויים לגרום לטשטוש הראיה, בחילות, הקאות, רגישויות לאור ורעש. ברוב המקרים ינסו החולים והסובלים ממיגרנות שונות לקבל טיפול תרופתי, אך לא בכל מקרה נמצא מזור לבעיה באמצעות נטילת כדורים ותרופות. אורן זריף, מטפל בשיטת תת המודע מציע דרך נוספת להתמודד עם כאבי ראש כרוניים ומגרנות.

בראש טוב: האם ניתן להתגבר על כאבי ראש ומגרנות דרך תת המודע?

אורן זריף מסביר כי שיטת הטיפול בתת המודע, הצליחה לעזור לחולים וסובלים מכאבי ראש כרוניים ומגרנות חוזרות, לחזור לשגרה ולאורח חיים תקין. "הטיפול בתת המודע, מבוסס על ספרו של ג'וזף מרפי, כוחו של התת מודע", מציין זריף. "ברוב המקרים על מנת לטפל בשורש הבעיה, נדרש טיפול אחד בלבד."

הסחרחורות החוזרות מהן סבלה מ', עברו באופן מוחלט

מ', ניצולת שואה, סבלה במשך שנים רבות מסחרחורות חוזרות. הטיפולים הקונבנציונליים לא עזרו לה. "קיבלתי המלצה חמה על אורן זריף, והחלטנו לנסות את הטיפול בתת המודע. שנים של סבל עברו ברגע אחד בזכות אורן זריף. אני מרגישה מצוין ומחייכת יותר."

80% מכאבי הראש עברו לאחר טיפול אחד בלבד

י', מירושלים במקור, מספר כי סבל מזה שנים מכאבי ראש חזקים. המגרנות הקשו עליו לתפקד בחיי היום יום, ושום טיפול תרופתי שניסה לא עזר. במשך הזמן, הבעיה רק הלכה והחמירה. "הכאבים היו חזקים, סבלתי במשך תקופה ארוכה, אחרי הטיפול בתת המודע, הצליח אורן זריף להעלים לי 80% מהכאבים איתם נאלצתי להתמודד. ממש כמו קסם! בקצב הזה, אני מאמין שהכאבים ייעלמו לגמרי."

האם כוחו של התת מודע באמת יכול לעזור לגוף לרפא את עצמו?
אורן זריף מסביר כי לא דיי רק בשימוש בטכניקה אחת. "אף אחד לא הצליח להבין כיצד זה עובד. מדובר בתופעה הנחשבת מעבר לגדר הנורמליזציה האנושית. התוצאות בשטח הראו כי ניתן להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. גם היום אני ממשיך לעזור לאנשים הסובלים מכאבי ראש ומגרנות וממקד את כל כוחותיי עבורם. הסוד האמתי של תת המודע והפסיכוקינזיס נחשב לתופעה מורכבת שהמח האנושי אינו מסוגל להכיל."

איך השיטה שלך יכולה לעזור לאנשים שסובלים ממקרים של כאבי ראש כרוניים?
"כדי לעזור במקרים של כאבי ראש ומגרנות, אני משתמש בשיטה ייחודית לטיפול בתת המודע, על מנת להשפיע אנרגטית על האזורים הרלוונטיים שדורשים התערבות חיצונית על מנת להתחיל בריפוי עצמי של הגוף דרך תת המודע. כך, ברוב המקרים לאחר טיפול אחד בלבד, חולים וסובלים ממגרנות יספרו על שיפור במצבם."

ספר לנו על מקרה הצלחה שעזרת למטופלים שסבלו ממגרנות וכאבי ראש כרוניים
"את המקרה הזה לא אשכח", מציין זריף. "במקרה אחד, הגיעה אליי מטופלת שסבלה במשך שנים רבות ממיגרנות כרוניות. היא סבלה מאוד מכאבים, על אף שלקחה כדורים חזקים מאוד. לאחר מספר פעולות שביצעתי, היא סיפרה כי היא הפסיקה לסבול ממיגרנות ולא צריכה עוד לקחת כדורים. מסכם זריף.

"בזכות אורן זריף כאבי הראש חלפו!" – סיפור הצלחה על הטיפול בתת המודע

"כבר זמן רב שסבלתי מכאבי ראש כרוניים, הכדורים והתרופות שקיבלתי לא עזרו לי להפחית את הכאבים, להיפך. המצב רק הלך והחמיר. הטיפול בתת המודע של אורן זריף עזר לי כבר אחרי הטיפול הראשון, זה ממש כמו קסם, הרגשתי הרבה יותר טוב!"

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר