מועצה דתית אשקלון - אתר חדשני ונוח לשימוש. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
מועצה דתית אשקלון - אתר חדשני ונוח לשימוש. אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

תגידו ביי ביי לתורים – אתר חדש למועצה דתית אשקלון

נמאס לכם לחכות? מהיום כל שירותיה של מועצה דתית אשקלון זמינים עבורכם 24/7, בקלות ובזריזות. הצטרפו אלינו לסקירה של האתר שמשנה את חוקי המשחק

פורסם בתאריך: 24.2.19 13:52

     

כל ישראלי מן המניין יכול להעיד כי אחד הדברים שיכולים להוציא גם את הבן אדם הרגוע ביותר משלוותו, היא הבירוקרטיה אותה מנהלת המדינה והעיריות. אפילו תהליכים פשוטים וקצרים, כמו תשלום אגרה, יכולים לקחת חודשים במקום מספר ימים בודדים. שלא לדבר על הזמן הרב שאנחנו משקיעים בלהגיע למשרדים השונים ובדיבור עם הגורמים השונים.

האתר אותו הקימה מועצה דתית אשקלון הוא תרופת הקסם למכת המדינה הנקראת בירוקרטיה, וככזו היא אכן עושה פלאים. המטרה של האתר היא להקל על תושבי אשקלון: לאפשר להם להתנהל מול מערכת זריזה ויעילה; לחסוך להם זמן יקר אותו השקיעו עד כה בהגעה למשרדים פיזיים; לספק להם את כל המידע החיוני להם; ולהביא חידושים משמעותיים שמטרתם לשדרג את שירותי המועצה, חיי התושבים והיחסים בין השניים.

האתר החדש, שמבטיח לחולל מהפכה בחייהם של תושבי האזור, מרכז את כלל שירותי המועצה אל תוך פלטפורמה פשוטה וקלה לשימוש. על מנת להקל על הגולשים, המידע חולק למספר קטגוריות – אליהן עתידות להתווסף קטגוריות חדשות – כשכל אחת מייצגת מחלקה אחרת במועצה.

"המטרה שלנו היא להנגיש לתושבים מידע, באופן שקוף ככל האפשר, כך שיוכלו לקבל מענה מיידי ואיכותי על כל שאלה בנושא דת. כשגולש יבקש מידע בנושא מסוים, הוא ידע בדיוק לקראת מה הוא הולך, מה עליו לעשות, ומי הגורמים איתם ניתן לדבר על מנת לקבל עזרה", מסביר לנו יצחק, מהאחראים על הקמת האתר. "זה שינוי של ממש, וזו רק ההתחלה".

נכון להיום מי שמגיע לאתר יוכל למצוא בו את המחלקות השונות של המועצה ולקבל מידע מפורט בכל נושא שיבקש:
● נישואין
● קבורה
● כשרות
● מקוואות
● עירוב ושבת
● תרבות תורנית

חלק קטן מרשימת השירותים הכשרים שאליהם מכווין האתר. צילום: מועצה דתית אשקלון

חלק קטן מרשימת השירותים הכשרים שאליהם מכווין האתר. צילום: מועצה דתית אשקלון

האתר עושה מאמצים רבים על מנת לפשט עבור התושבים, את אותם התהליכים שהצריכו בעבר הגעה פיזית למשרד ויצירת קשר עם איש מקצוע. במחלקת הנישואין שבאתר לדוגמא, תוכלו למצוא: מידע על פתיחת תיק נישואין ולהרשם כבר דרך האתר; הסברים על השלמת תהליך הרישום; פירוט תשלום אגרה; מידע על המסלול להדרכת כלות; ועוד. לצד השירותים המסורתיים שמציע האתר, הוא פועל באופן מתמשך על שיפור שירותי המועצה ואף מציע חידושים מרתקים שלא היו קיימים בעבר.

אחד החידושים המעניינים שעתידים להיכנס לאתר, הוא שירות עבור אלה שאיבדו את יקיריהם ונבצר מהם מלהגיע ולהיות נוכחים בטקס ההלוויה. על מנת שיוכלו לחלוק כבוד אחרון לאהוביהם, תעלה המועצה שידור ישיר של ההלוויה, וכך יוכל להשתתף כל מי שנמצא בחו"ל או לא יכול להגיע מכל סיבה שהיא. כמו כן, בקרוב תעלה המועצה שירות ניווט לקברים שיעזור לכל מי שמעוניין למצוא קבר, להגיע בקלות ובזריזות לחלקה אותה הוא מחפש.

אלו הם רק חלק קטן מהשירותים אותם תוכלו למצוא. נוסף עליהם, כבר היום תוכלו למצוא מידע חשוב על תשלום אגרות, צוואות וירושות, בתי כנסת באזור, חדשות וכל דבר נוסף שתוכלו לחשוב עליו.
אגב, כחלק מהחזון ומהשאיפה של המועצה, לפתח את האתר ולהנגיש את השירותים השונים לתושביה, היא מעודדת כל מי שיש לו רעיון או הצעה לכתוב לה (לחצו לקישור), ולעזור לשפר ולפתח את השירותים השונים שהיא מעניקה.

האתר מהווה קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת השירות אותו מציעה המועצה הדתית של אשקלון. היא עוזרת לתושבים לחסוך זמן, כסף ומשאבים ודואגת לשפר את רמת חייהם באופן מתמשך וללא הרף.

אם בעבר מידע בנושא דת היה מפוזר בין המשרדים השונים, האתרים והמחלקות, הרי שהיום הכל מרוכז תחת קורת גג אחת. כך הפך האתר למרכיב הכרחי בחייו של כל אדם המבקש להיות חלק מחיי הקהילה, להישאר מעודכן על ההתרחשויות השונות בה, ולקבל את כל המידע לו הוא זקוק, בלחיצת כפתור פשוטה.

טלפון ליצירת קשר: 08-6714401
קישור לאתר
דוא"ל: [email protected]


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר