חנויות תחפושות באשקלון ששווה להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

חנויות תחפושות באשקלון ששווה להכיר

כשקונים תחפושת, חייבים לקחת בחשבון כמה דברים: ייחודיות התחפושת, אביזרים נלווים, איכות התחפושת, מזג האוויר באותה תקופה ועוד. לכן, מומלץ לכם להיעזר באנשי מקצוע מנוסים העובדים בחנויות התחפושות השונות, שילוו אתכם לאורך כל תהליך הבחירה. אך מי הן חנויות התחפושות המומלצות ביותר באשקלון? הכנו עבורכם רשימה

פורסם בתאריך: 7.2.19 00:54

     

"עידן 2000" במבקיעים – התחפושות האיכותיות ביותר

רשת "עידן 2000" כבר הפכה מזמן לשם דבר בתחום התחפושות. הכול התחיל מחנות קטנה שנפתחה בדימונה בשנת 1997, ומשם הדרך להצלחה הייתה קצרה מאוד. כיום, לרשת יש 25 סניפים הפזורים בכל רחבי הארץ, אשר מציעים מגוון רחב של מוצרים באיכות יוצאת דופן: תחפושות, צעצועים, משחקי יצירה, כלי כתיבה, ציוד חזרה לביה"ס, מתנות ומזכרות.

סניף הרשת במבקיעים, נחשב לאחד מהמפורסמים והמובילים ביותר בתחום התחפושות, וחרט על דגלו תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר. התחפושות במקום מיועדות לילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד ונחשבות לאיכותיות והחדשניות ביותר שניתן למצוא בישראל.

יקי משיח, מנהל הסניף, מספר לנו על התחפושות המוצעות בחנות: "יש לנו ליין גדול מבית יצרנית התחפושות המובילה ביותר בישראל- שושי זוהר. המוצרים שלה עומדים בכל התקנים ונחשבים לבטיחותיים מאוד. כמו כן, אנחנו מקפידים ליישר קו עם הטרנדים הבולטים כיום ולכן, ניתן למצוא אצלנו תחפושות איכותיות, כגון: דמויות ממשחק ה'פורטנייט', 'איירון-מן', 'ברבי', 'ספיידר-מן', דמויות ממותג 'LOL' ועוד.

"עידן 2000" במבקיעים.

"עידן 2000" במבקיעים.

החנות מעניקה ליווי וייעוץ מקצועי בכל שלבי בחירת התחפושת. "התפקיד שלנו הוא להעניק עבור הלקוח את המוצר הבטיחותי והאיכותי ביותר עבור צרכיו, תוך התחשבות ברגישותו למזג האוויר. אנחנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל התהליך ובוחנים איתם אפשרויות מגוונות, על מנת שבסופו של דבר, ירכשו את התחפושת המתאימה ביותר עבורם".

עפ"י תפיסתו של סניף "עידן 2000" במבקיעים, לאביזרים יש חשיבות עצומה בבניית התחפושת. "האביזרים הם אלו שמשדרגים את התחפושת והופכים אותה לייחודית ומקורית. במקרים רבים, אנשים רוצים ליצור תחפושת בעצמם ואנו מכוונים אותם למוצרים המיוחדים ביותר, שיתאימו לרעיון העיצובי שלהם".

צוות העובדים המקצועי של "עידן 2000" במבקיעים, שואף להעלות חיוך על פני הלקוחות. "בחג הזה, כולם צריכים להיות מאושרים. לכן, אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת שהתחפושת והאביזרים הנלווים שהלקוח רוכש, יתאימו עבורו באופן אישי, אך במקביל יהיו בטיחותיים ונוחים".

"עידן 2000" במבקיעים.

"עידן 2000" במבקיעים.

"עידן 2000" במבקיעים

כתובת: מתחם 'גלובוס סנטר'.

טלפון: 08-9731303

קישור לפייסבוק

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר