חברות אלומיניום בדרום. תמונה ממאגר Shutterstock

חברות אלומיניום ותריסים מומלצות בדרום

עיצוב בית הוא לא תמיד משימה קלה, אבל עם עבודת אלומיניום איכותית זו משימה אפשרית בהחלט. קבלו את חברות התריסים והאלומיניום בדרום שיקפיצו את הבית שלכם בכמה רמות מעלה

פורסם בתאריך: 16.1.19 15:16

     

חי אלומיניום

הסיפור: "חי אלומיניום" הוא מפעל משפחתי המתמחה ביצור כל עבודות האלומיניום ומעניק פתרונות מגוונים בתחום. חיים אלל, אשר עומד בראש העסק, הינו מומחה בענף עם וותק של שלושים שנים.לצדו של חיים עובדים ילדיו, אשר נושמים את עולם האלומיניום עוד מגיל ינקות. הצוות למד את כל רזי המקצוע במשך שנות העבודה לצד חיים, כאשר הוא מצדו הנחיל את מלוא הידע המקצועי והערכים בהם הוא מאמין: שירות איכותי, רמת דיוק גבוהה ושקיפות מול הלקוחות. כמו כן, חיים וצוותו הנאמן משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק עם תו תקן של מכון התקנים הישראלי ומאמינים בראש ובראשונה ביושרה, מקצועיות ושביעות רצון הלקוחות כערך עליון.

התמחות: מלבד לתריסים חלונות ורשתות, החברה מעניקה מענה למגוון רחב של מוצרי אלומיניום כגון: חלונות, שערים/ שערים חשמליים, פרגולות, פתרונות הצללה, גדרות, זכוכיות, תריסי אור חשמליים, חלונות בלגים מעוצבים, סגירת מרפסות, פינות ברביקיו ועוד, נציין כי בנוסף ליצור אנו מספקים ללקוח אלומיניום חתוך לפי מידה וחלונות להרכבה עצמית . כמו כן, "חי אלומיניום" מעניקים פתרונות לפרויקטים מיוחדים כגון מוסדות וילות וכדומה.

מוצריהם מצטיינים באיכותם הנובעת מהקפדה מרבית ברמת הגימור ברמה מקצועית ביותר .

התהליך:חיים מלווה את הלקוח משלב הצעת המחיר ועד מתן התוצר הסופי בבית הלקוח. מרגע קבלת העבודה, חיים מבצע אפיון מסודר ויחד עם הלקוח עוברים לשלב בחינת התוכניות ובדיקת היתכנות בשטח. לפני תהליך הייצור הלקוח מוזמן לפגישה מעמיקה ובה דנים על כל הפרטים הרלוונטיים למוצרי האלומיניום והשפעתם על חלל הבית .

מוטו: שירות, אמינות ומקצועיות לפני הכל.

למה דווקא אלומיניום? "להבדיל מחומרים אחרים האלומיניום אינו מחליד ועומד בכל ניזקי מזג האוויר", מספר חיים.  "יתרון נוסף הוא שצביעת האלומיניום נעשית בתנורים אשר מתאימים את       עמידות הצבע לאקלים הישראלי".

עם השנים צברו "חי אלומיניום" קהל לקוחות נאמן המונה מאות בעלי דירות מכל האזורים בארץ. לקוחותיהם נהנים משירות בסטנדרטים גבוהים ואיכות ללא פשרות.

פרטי התקשרות

חיים: 054-9938816

חי אלומיניום

חי אלומיניום


"אלום ישראל"- באר שבע

הסיפור: חברת "אלום אלומיניום" נוסדה לפני חמש שנים על ידי ישראל אוחיון (30), תושב באר שבע ואבא מאושר לשני ילדים מקסימים. ישראל אמנם צעיר בגילו, אבל אל תתנו לגיל הצעיר להטעות אתכם. ישראל חדור מוטיבציה ובעל ניסיון עשיר בענף האלומיניום ומזה שניים עשר שנים שישראל חולש על התחום. לפני חמש שנים החליט ישראל לפתוח עסק עצמאי ומאז השאר היסטוריה. לצדו של ישראל צוות מיומן אשר חרט על דגלו ערכים של שירות, איכות וחדשנות. החברה מספקת מגוון פתרונות למוצרי אלומיניום ומוצרים משלימים לבית ומעניק שירות לקהל לקוחות מגוון הכולל עסקים פרטיים ומוסדיים בכל חלקי הארץ.

ייחודיות: הניסיון, השירות והמוניטין הם אלה המבדילים את חברת "אלום אלומיניום" מחברות אחרות בענף. ב"אלום אלומיניום" מקפידים על איכות חומרי הגלם ומשקיעים משאבים בפיתוח והתחדשות מתמידים. "יש בענף האלומיניום המון מה ללמוד", מספר אוחיון. "אני והצוות מתנסים בסוגים שונים של פרופילים, ממשיכים ללמוד באופן שוטף ומקפידים להתחדש כל הזמן". ב"אלום ישראל" כל האלמנטים הם תוצרת כחול לבן עם תו תקן ישראלי. המחיר נוח לכל כיס וכל זה מלווה בשירות, אמינות ואיכות ללא פשרות, כך שאם אחד מחלונות ביתכם דורש תיקון, אחד מאנשי הצוות ישמח להגיע ולתקן את הבעיה במהירות ויעילות.

אלום ישראל- תריסים

אלום ישראל- תריסים

התמחות: דלתות רשת, חלונות הזזה, מראות למתקני טלוויזיה, חלונות פתיחה, תריסי פתיחה, תריסי הזזה, רשתות ממד, סגירת מרפסות, פרגולות, תריסים חשמליים ועוד. מבצעים את כל  סוגי תיקוני התריסים (מלבד ברזל).

מוטו: "חיוך שווה הכל – המטרה שלנו היא לגרום ללקוח לחייך בסוף העבודה על ידי השירות הכי טוב שאפשר לתת במהלך כל התהליך"

טיפ: "אני ממליץ לבדוק את המוצרים בתשומת לב רבה לפני שמגיע איש מקצוע להתקנה בביתכם. כדאי לבדוק המלצות ולשים לב לפרטים הקטנים כתלות בצורך שלכם"

טלפון : 053-5310041

כתובת: הנגרים 9, באר שבע

 

מראה למתקן טלויזיה. אלום ישראל

מראה למתקן טלויזיה. אלום ישראל


"W.Aluminium"- אשקלון ואזור הדרום

הסיפור: אין צורך להוציא הון תועפות לתיקון מוצרי אלומיניום בביתכם. אנשי הצוות של "וייס אלומיניום" נתיבות, יבצעו כל עבודה שתצטרכו ביעילות, מקצועיות ומהירות שיא. "וייס אלומיניום" הוא עסק משפחתי שהקים דמיטרי וייס לפני כעשור וכיום מנוהל על ידי איגור וייס, בנו.

בני המשפחה וצוות העובדים המיומן שעובד לצדם, בעלי ניסיון עשיר בענף האלומיניום ומעניקים שירות בעיקר ללקוחות פרטיים באזור. "וייס אלומיניום" מייצרים ומתקינים חלונות אלומיניום במבחר עיצובים, פרופילים וצבעים בהתאם לבקשת הלקוח. כל המוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומתאימים לדירות ובתים פרטיים, בכל גודל וסוג. הצוות מוכשר ע"י וייס לסטנדרטים גבוהים של מקצועיות, סובלנות, תשומת לב לפרטים, מתן פתרונות חדשניים תוך ייעוץ מבוסס ניסיון. "חשוב לי להתאים את עצמי לצרכי הלקוחות ולתת את השירות המהיר והטוב ביותר, 24 שעות ביממה", מספר איגור.

ייחודיות: כבר יותר מעשור שחברת "וייס אלומיניום" מעצבים, מייצרים ומתקנים מוצרי אלומיניום  ומשרתים נאמנה את לקוחות האזור. החברה חרטה על דגלה לייצר את מוצרים טובים ועמידים תוך הקפדה על רמת גימור מושלמת. לשם מטרה זו, צוות העובדים המועסק הוא מקצועי ומנוסה, מערכות האלומיניום הן בין המובילות והחדשות בשוק ואגב, המחירים באמת שווים, ועם זה קשה להתחרות.

התמחות: חברת "וייס אלומיניום" מתמחים בעיצוב, ייצור, תיקון תריסים והתקנה של מוצרי אלומיניום יוקרתיים. עיקר שירותיהם עוסקים בכלל מוצרי האלומיניום,  תיקון תריסים, תיקון תריסים חשמליים, החלפת מנועים, החלפת גלגלים, החלפת זכוכית ומגוון תיקונים נוספים (מלבד התקנת פרגולות).

מוטו: שירות טוב ומהיר יד ביד לאורך כל הדרך.

טיפ: "הרבה אנשים מגיעים אלי עם צורך בהחלפת גלגלי מסילה בחלון. בדרך כלל, הסיבה לכך היא הצטברות לכלוך על המסילות. ההמלצה שלי היא לנקות באופן קבוע את המסילות בכדי למנוע הצטברות של אבק ולכלוך. במידה ותקפידו על כך, לא תאלצו להחליף את המסילות לאחר זמן קצר של שימוש"

טלפון: 055-9886783

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר