יזמות נדל"ן. אילוסטרציה ממאגר תמנות: Shutterstock
יזמות נדל"ן. אילוסטרציה ממאגר תמנות: Shutterstock

משרד נדל"ן בדרום: כל הטיפים לבניית בית פרטי ממשרד הנדל"ן אליאור יזמות ונדלן בע"מ

בחירת קבלן מפתח הינה החלטה משמעותית בתהליך בניית בית. כאשר מבצעים פרויקט בניה, לרוב שוכרים את שירותיו של קבלן מפתח אשר יהיה אמון על ביצוע העבודות. משרד הנדל"ן בראשו של אליאור שטרית מעניק שירותי קבלן מפתח ללקוחות פרטיים ומוסדיים רבים באזור הדרום וצבר עד היום מוניטין רב בתחום

פורסם בתאריך: 23.12.18 21:14

     

אליאור שטרית החל את דרכו המקצועית בשנת 2009 כאיש המכירות של חברת "פרץ בונה הנגב". לאחר שזכה להצלחות רבות פתח את משרד "אליאור יזמות ונדל"ן בע"מ". עבודתו מתרכזת בליווי תהליכי מעבר דירה החל משלב מכירת הדירה הקיימת ועד לכניסה לבית החדש. בין היתר אליאור אחראי במסגרת עבודות על ביצוע תהליך הבניה שמתחיל במשא המתן מול הקבלנים ועד לבקרת האיכות ותקציב הפרויקט. אליאור מספק את כל מעטפת הליווי הפיננסית והמשפטית תוך שחרט על דגלו שירות אישי ומקצועי הנמדד באיכות בניה בסטנדרטים גבוהים תוך שקיפות מרבית לכל לקוח.

למה שווה לשכור את שירותכם כקבלני מפתח?

חיסכון בכסף: "בתהליך בניית הבית יש לפחות שניים עשר קבלנים שאיתם אנחנו באים במגע. כאשר אדם מחליט לסגור פרויקט עם קבלן שלד (קבלן שבונה את המבנה עצמו), חוסר הידע המקצועי יגרום לו לבזבז כסף רב לשווא. לעומת זאת, מול קבלן מפתח הלקוח סוגר חוזה עם חברה יציבה האמונה בין היתר גם על תקציב הפרויקט, וכך ניתן לפקח על חריגות. המשמעות היא שלא משנה מה קורה עם שאר הקבלנים במהלך הדרך, אנחנו לוקחים על עצמנו את מלוא האחריות".

לווי מקיף ופיקוח על העבודה: "אנחנו  כקבלני מפתח מעניקים  לווי מקיף החל משלב תכנון הבית ועד קבלת המפתח. פעמים רבות כאשר לקוח מעוניין לבנות בית ומגיע אל האדריכל, הוא אינו לוקח בחשבון אלמנטים יקרים כספית. כקבלני מפתח, אנחנו נדע לתמחר אלמנטים אלו מראש, להיערך פיננסית ולפקח על העבודה בדקדקנות. בנוסף, חשוב לדעת, שכדי לקבל את אישור העירייה (טופס 4) חובה לבדוק אם אין סטיות מהתכנון המקורי, אחרת זו יכולה להיות עבירה פלילית של ממש. רוב הלקוחות לא מודעים לשינויים שקרו במהלך התהליך בעוד שבזכות הניסיון שלנו אנחנו נדע לזהות את הסטיות ברגע האמת".

חסכון בזמן ובירוקרטיה: "כדי לקבל היתר בניה צריך לעבור בין 31  גורמים. כשאדם בוחר לבנות בית לבד ואינו מכיר את דרך קבלת ההיתר, התהליך ייקח זמן רב ויהפוך למסורבל. אני בתור קבלן מפתח אחראי למסור את הבית תוך 13 חודשים מתחילת הפרויקט, וזאת מכיוון שאני משקיע את מלוא זמני בפרויקט מעצם תפקידי".

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים מגרש לבניית בית?

כיווני אוויר והפרשי גבהים: "מומלץ מאוד לשים לב לכיווני האוויר והפרשיה גבהים. הנטייה של רוב האנשים היא לבחור מגרש פיניתי שהוא לא בהכרח מתאים לצורך שלנו. חשוב לבחור מגרש בגובה הנכון כדי לייצר מקסימום פרטיות. יש מקרים בהם דווקא האזור הפנימי הוא הנמוך יותר וכך נוצר מצב של חוסר פרטיות. בנוסף חשוב לציין כי ברגע שהוילה פנימית או שקיימים הפרשי גבהים, עלות ביצוע החומות יקרה יותר. כמו כן, יהיו פחות שכנים איתם יהיה ניתן להשתתף בעלויות וכך כל הנטל הכספי נופל עליכם".

תכנון נכון :"בדרך כלל כאשר אדריכל ימשוך אותנו לתכנון גרנדיוזי שלא בהכרח מתאים לצרכים שלנו (שמירה על פרטיות, זרימת אוויר, חימום וקירור המבנה ועוד). אני ממליץ להוביל את האדריכל ולשים את הצרכים שלנו לפני הכל".

טיפ לבחירת קבלן לביצוע הפרויקט: "הטיפ שלי הוא לבדוק המלצות של דיירים קודמים. חשוב לא להסתפק במה שהקבלן מספר אלא לדבר ישירות עם הדיירים ולהתייעץ לגבי איכות הבניה והמחירים. יש לוודא עם הדיירים הקודמים האם המחיר שנסגר עם הקבלן והמחיר הסופי זהים ולהסיק מכך מסקנות אמינות יותר"

טיפ לגבי תשלום הפרויקט: "בדרך כלל מה שקורה זה שהחלטנו לשלם בהסכם יציקת רצפת יסוד- היציקה הראשונית של הבית. לא מעט פעמים הקבלן יבקש את התשלום עוד לפני שהתחילו את היציקה. לא נכון לתת את הכסף בשלב זה מכיוון שביציקה עצמה יכולים להיות לא מעט בעיות שימנעו מאתנו לקבל טופס 4 מהעירייה. אני ממליץ להתעקש לפריסת תשלומים קשיחה ולא להתפתות לשלם לפני הזמן. יש לשלם רק לאחר שסיים את העבודה ואחרי קבלת אישור ממהנדס הפרויקט לאותו שלב".

בין הפרויקטים המובילים של המשרד ניתן למצוא את פרויקט "דיון" באשדוד הכולל מכירה של 312 יחידות דיור של חברת "פרץ בונה הנגב", פרויקט דיור "בלו" הכולל מכירה של 122 יחידות דיור של חברת "פרץ בונה הגנב", פרויקט "רמות פרץ" הכולל מכירה של 16 יחידות ברמות ב"ש של חברת "אייל פרץ יזמות",  פרויקט משפחת אזולאי הכולל תכנון ובניית וילה חד משפחתית וחד ומפלסית 6 חדרים 201 מ"ר באופקים, פרויקט משפחת שולקין הכולל תכנון ובניית וילה חד משפחתית וחד מפלסית 6 חדרים 186 מ"ר באופקים, פרויקט משפחת אברהם תיכנון ובניית תוספת בנייה 70 מ"ר עם שיפוץ 100 מ"ר קיימים והנגשה לנכה ביישוב עומר ועוד בנייה של וילות פרטיות רבות ברחבי הדרום.

מוזמנים להיות חלק מההצלחה של משרד הנדל"ן אליאור יזמות ונדלן בע"מ שיספק לכם שירות מקצועי, אדיב בסטנדרטים הכי גבוהים שאפשר.

 

אחד הפרויקטים של חברת אליאור יזמות נדל"ן

אחד הפרויקטים של חברת אליאור יזמות נדל"ן


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר