גלאם ואנשי עמיגור בשטח. צילום: אלדד עובדיה

שמשון: פרויקט 'שיקום שכונות' נוסף יצא לדרך

העירייה ו'עמיגור' החלו בפרויקט נוסף לשדרוג בניינים ישנים ברחוב יוספטל וברחוב ז'בוטינסקי. ראש העיר בפועל, שכח שהפרויקט קיים כבר שנים: "שנים מדברים על שיקום שכונות באשקלון, אנחנו עושים את זה בשטח"

פורסם בתאריך: 8.11.17 01:20

     

פרוייקט שיקום שכונות בשכונת שמשון הגיע גם לרחובות יוספטל וז'בוטינסקי. במסגרת הפרוייקט, שמובילות חברת עמיגור והעירייה שעלותו שישה מיליון שקלים, יתבצעו עבודות לחידוש חזיתות, שדרוג תשתיות והקמת מרחבים ירוקים.

במהלך סיור שנערך במקום השבוע, שוחחו התושבים עם ראש העיר והצוות המקצועי. אחד מהתושבים שהבניין בו הוא מתגורר עובר מתיחת פנים אמר: "כל הכבוד לכם שאתם משפצים את הבניין אחרי 40 שנה בהן סבלנו מבעיות תשתית. כל הכבוד לעמיגור ולראש העיר שהובילו לפרויקט המבורך הזה".

גלאם ואנשי עמיגור מול בניין שבפרוייקט. צילום: אלדד עובדיה

"שנים מדברים על שיקום שכונות באשקלון, אנחנו עושים את זה בשטח. נמשיך לגייס את כל המשאבים הנדרשים כדי שגם תושבי השכונות הוותיקות בעיר ייהנו ממגורים בסביבה איכותית שנעים לחיות בה". אמר ראש העיר בפועל, תומר גלאם, מבלי להתייחס לפרוייקט שקיים כבר מספר שנים ובמהלכו שוקמו בניינים רבים בשכונת שמשון.

גם סגן ראש העיר, הממונה על מנהל הנדסה ואיכות הסביבה, יורם שפר שכח שבמסגרת הפרוייקט שודרגו ושופצו מספר לא מבוטל של בניינים בשכונה הדרומית. "אחרי הרבה שנים שהשכונות הוותיקות סבלו מהזנחה אני שמח לראות את פרויקט שיקום שכונות יוצא לדרך" מסר שפר "במהלך הסיורים הבנו את המצוקה של התושבים ומחמם את הלב לראות את ההערכה שלהם לפרוייקט המבורך".

העבודות כבר החלו. צילום: אלדד עובדיה

פרויקט שיקום שכונות הוא פרוייקט שקיים כבר שנים רבות. במהלך השנים שופצו בנייני מגורים ברחוב בן עוזאי, בן גוריון, ההסתדרות, שפירא ועוד. כעת העירייה ממשיכה ומצרפת לפרוייקט בניינים נוספים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר