זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
זירה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"היא גנבה לי כסף": קשיש בן 85 מאשקלון חשוד שניסה לרצוח את אשתו

הקשיש דיווח למשטרה כי הרג את אשתו, אך אנשי מד"א שהגיעו לדירה גילו כי היא עדיין בחיים. הוא הסביר שהיא גנבה את כל חסכונותיו ונכנס לבלאק אאוט

פורסם בתאריך: 29.5.22 14:25

     

אתמול בצהריים התקבלה שיחה לא שגרתית במוקד 100 של המשטרה, "הרגתי את אשתי", סיפר תושב אשקלון בטלפון.

לביתו שברחוב שפירא בעיר, הוזעקו מלבד כוחות משטרה, גם כוחות הצלה של מד"א, הם זיהו כי האישה, אף היא בת 85, עדיין בחיים הם העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים להמשך קבלת טיפול רפואי, שם היא עדיין מאושפזת.

בן הזוג נעצר לחקירה בחשד לניסיון רצח, זאת לאחר שהתברר כי הוא חנק את אשתו בידיים וכן חנק אותה עם כרית עד שאיבדה את ההכרה ואז הוא חייג למשטרה, כאשר חשב כי היא כבר אינה בין החיים.

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון

ניידת טיפול נמרץ. צילום ארכיון

בחקירתו במשטרה הסביר האיש כי הוא חסך הרבה כסף במזומן בביתו וכי אשתו לקחה לו כל פעם מהכסף הזה. ומה שקרה אתמול זה שהוא ראה שכל הכסף נעלם והוא נכנס לסוג של "בלקאאוט" ותקף אותה. האישה סיפרה לחוקרים לאחר שהתעוררה, כי זאת לא הפעם הראשונה שהוא מאשים אותה בגניבת כסף, אך מעולם הוא לא תקף אותה לפני כן.

היום הובא הקשיש לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום באשקלון, כאשר המשטרה דורשת להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

סנגורו של החשוד, עו"ד ליאור רונן מטעם הסניגוריה הציבורית, אמר בדיון כי מדובר באדם דמנטי וחולה שחסך כסף כדי להבריח את נכדתו מהמלחמה באוקראינה וכי לא מדובר פה בניסיון רצח.

עו"ד ליאור רונן

"מדובר באדם דימנטי שחשך כל עולמו כשגילה שבגיל שלו אחרי כל שנות העבודה הוא נשאר ללא כלום", אמר עו"ד רונן, "הדבר לפי שיטתו גרם לו לבלאק אאוט. השאלה היא באמת האם אדם דימנטי שגילה את אשתו מונחת על הרצפה שחשב שהיא ללא רוח חיים והזמין משטרה, האם הדברים שהוא מוסר למשטרה הם אמת. כי אני שוחחתי איתו מעל שעה באמצעות מתורגמן והתכנים הם של אדם מיואש שרוצה בית, מיטה ואוכל. אמרתי לו 'תחשוב האם באמת התכוונת לרצוח?', הוא אומר שאין לו איפה לחיות, אין לו כסף וחיים והוא עומד למות ולא רוצה להיות ברחוב. אני חושב שהיחידה החוקרת חייבת לנסות להבין את התמונה – האם אלה מילים של אדם שבאמת ניסה לרצוח או אדם שתקף את אשתו בהתקף כעס? כמובן מבלי להצדיק".

השופטת מירב עמר כהן, קיבלה את בקשת המשטרה בחלקה והאריכה את מעצרו בארבעה ימים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר