אברהם בן דוד (במרכז)
אברהם בן דוד (במרכז)

מפלגת נעם תרוץ למועצת העיר אשקלון בתמיכת מנכ"ל העירייה המיתולוגי

אמש התכנסו תומכי מפלגת נעם יחד עםפ יו"ר המפלגה ח"כ אבי מעוז, להקמת סניף מקומי באשקלון תוך הכרזה כי הכוונה היא להתמודד בבחירות המוניציפליות

פורסם בתאריך: 7.4.22 09:10

     

מפלגת נעם, שהיום הייצוג הפרלמנטרי שלה הוא ח"כ אבי מעוז ברשימת הציונות הדתית, החליטה על הקמת סניף בעיר אשקלון ואמש קיימה את טקס הפתיחה שלו.

בפתיחת הסניף השתתף מעוז בעצמו שאמר "תהיה לכולנו סייעתא דשמיא גדולה ונצליח להכניס נציגות משמעותית למועצת העיר, למען אשקלון ולמען כל העם הנפלא שלנו". כמו כן השתתף, מנכ"ל העירייה לשעבר, אברהם בן דוד שאמר שם כי "יש ציבור גדול באשקלון שמחפש להצטרף לרעיונות של נעם, ואנחנו מתחילים מהלך שרבים יצטרפו אליו".

ח"כ אבי מעוז

ח"כ אבי מעוז

מפלגת נעם, מחזיקה כאמור במושב אחד בכנסת כחלק ממפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', היא עוררה מחלוקת ציבורית בשל התבטאויות של ראשיה וכן לאור קמפיינים שקיימה בעד ערכי המשפחה ונגד שוויון זכויות למשפחות להט"בים. הסיסמה של המפלגה היא "עם נורמלי בארצנו".

מה הסיכוי שלהם להכניס מועמד למועצת העיר? קשה לומר שהוא גבוה, בבחירות האחרונות לכנסת קיבלה מפלגת הציונות הדתית – הכוללת בתוכה את האיחוד הלאומי של סמוטריץ', עוצמה יהודית של איתמר בן גביר ונעם של מעוז – 3,421 קולות שהם 5.05% מקולות המצביעים בעיר, פחות ממפלגת "ימינה". על פי התכנון גם האיחוד הלאומי, תקים סניף מוניציפלי בעיר והתרחיש הסביר הוא איחוד ביניהם בריצה למועצת העיר.

המשתתפים בפתיחת הסניף

המשתתפים בפתיחת הסניף

נכון להיום, הייצוג היחיד לציונות הדתית (לא הרשימה) במועצת העיר הוא עמיחי סיבוני שהתמודד מטעם הבית היהודי ונחשב למקורב מאוד לרה"מ נפתלי בנט.

את הסניף המקומי של נעם ינהיג עוזיה באב"ד פעיל פוליטי דתי, שהסניף נפתח בביתו שבשכונת נווה ים. אמר כי המשתתפים בכנס הפתיחה של הסניף הם "בשר מבשרה של אשקלון שאוהבים את העיר אהבת נפש".

עוד הוסיף: "כל אחד מהנוכחים כאן כבר תרם בחייו תרומה משמעותית לחיזוק העיר שלנו וכולנו ביחד נהפוך להיות כוח פעיל וחיוני שימשיך את המסורת של אשקלון להיות עיר חמה, חברתית ובעיקר יהודית. אשקלון היא מגדלור של אהבת ישראל ואהבת מסורת ישראל ונעם אשקלון רק תעצים ותחזק את הדרך הזאת. למותר לציין כי נעם אשקלון תשתף פעולה עם כל אוהבי העיר ותפעל לאיחוד הכוחות למען המטרות החשובות שלשמם קמנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר