יעלי קארו נואמת. צילום: חני פרץ
יעלי קארו נואמת. צילום: חני פרץ

במקום השני בתחרות הארצית הנואם הצעיר באנגלית: יעלי קארו ממקיף ה' באשקלון

פורסם בתאריך: 6.4.22 17:08

     

יעלי קארו ממקיף ה' דרכא זכתה במקום השני בתחרות הארצית של מועדון רוטרי בקטגוריית אנגלית של החטיבה העליונה. התחרות התקיימה ביום שני השבוע במועדון רוטרי בפרדס חנה.

קארו, תלמידת מגמת דיפלומטיה מכיתה י'5, נבחרה לייצג את אשכול מחוז דרום של ארגון רוטרי בשיתוף רוטרי צוותא אשקלון, כאשר הציגה נאום בנושא תקשורת כאמנות. "הנאום בן 4 הדקות שכתבה יעלי בשפה האנגלית דיבר על התקשורת כאומנות ועל כוחה וחשיבותה בחיינו", מסרה, איריס לייף, רכזת מגמת דיפלומטיה בביה"ס, "בהתאם לתוכן הנאום, יעלי עשתה שימוש מופלא בשפת הגוף וביכולות הדיבור מול קהל שרכשה בהכנה לנאום".

המורה איריס לייף וקארו. צילום: חני פרץ

המורה איריס לייף וקארו. צילום: חני פרץ

קארו אמרה לאחר התחרות: "היכרותי עם רוטרי החלה כפרוייקט בית-ספרי והפכה להיות חוויה של פעם בחיים עבורי. אני חשה שמחה וסיפוק רב על כך שלקחתי חלק בתחרות זו. כמו כן, אני אסירת תודה על כל התמיכה שקיבלתי ממורתי הנהדרת, מבית ספרי וממשפחתי".

קארו על הבמה מקבלת את התעודה. צילום: חני פרץ

קארו על הבמה מקבלת את התעודה. צילום: חני פרץ

דליה רחמים, מנהלת מקיף ה' דרכא הוסיפה כי קארו "הציגה באורח מיטבי את הייחודיות של בית החינוך שלנו: הדיאלוג היוצר. בימים אלה אנו מבינים מעל לכל ספק את חשיבות הדיפלומטיה והתקשורת הבינלאומית. כמנהלת בית הספר אני גאה בהישג המרשים של יעלי. שלמי תודה והערכה למורות איריס לייף וחני פרץ שליוו במקצועיות את ההתמודדות בתחרות הארצית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר